One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












14-10-2017

14.10 Jij zit in mijn hoofd








*KLIK*
Yentl en de Boer - Jij zit in mijn hoofd
Openen in nieuw venster en klein maken




Jij zit in mijn hoofd
In al jouw ideeën die ik daar heb bewaard
M’n d’s en m’n t’s,
en hoe je mooi formuleert
Heb ik van jou,
van mijn vader geleerd

Jij zit in mijn hoofd
Je vult me met praktische tips,
draai naar links gaat iets open
En naar rechts dat is dicht
Het zijn van die dingen
Ik vergeet het vaak,
maar dan ben jij daar

Want jij zit in mijn hoofd
Je stopte me vol met de mooiste verhalen

Yentl en de Boer











23 opmerkingen:

  1. Goede morgen lieve Klapper en een fijn weekend gewenst!
    Wat een schitterend log is dit weer geworden, tekst en foto vullen elkaar perfect aan. Je hebt gelijk hoor, als je iemand niet uit je hoofd en hart kan krijgen is het beslist de bedoeling dat die er voor altijd blijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi!
    het hoeft maar iets eenvoudigs te zijn waardoor iemand in je hoofd zit
    zie ik klaprozen, loop ik tussen de paddenstoelen, ja wie zit dan in m'n hoofd denk je :-)
    mooi weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi blog Dien, wanneer iemand zo in je hoofd zit,ge je huppelend door het leven toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaproosje.

    Mooie woorden bij een heel leuk en mooi kunstwerk.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige slinger.
    Ik ben ook redelijk weg van dat kunstwerk in papier maché. Je weet soms niet wie de artiest(e) is?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en tekst, Klaproos. "Voor jou" moet heel bijzonder je zijn en dat laat je duidelijk weten.
    Geniet van het zonnetje dit weekend. Gr Jan .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor jou is héél erg bijzonder maar ook wel erg lastig... en pijnlijk, en verdrietig... maar desondanks...

      Verwijderen
  7. En sommige zitten niet alleen in je hoofd, maar ook in je hart...... :-)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sprakeloos ben ik, lieve Klapper. De foto van die lieflijk wapperende vlaggetjes en die mooie tekst. Mijn hart zegt dat het goed is. En dat jij er in zit. Voor altijd ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's lief kakelino, vriendjes voor het leven....
      dat kan ook niet anders na het eten van de paddo's :-)
      <3

      Verwijderen
  9. Mooi logje om het weekend mee in te gaan.
    Geniet van het mooie nazomerweer dat ons is voorgespiegeld door de deskundigen. Maak er wat moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. al die hartjes, wat een liefde die in je hart zit.......zoooooo veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat klinkt goed Roos..

    knappe foto's met een leuke songtekst

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk stel Yentel en de Boer en ze zingen samen leuke liedjes
    Grappig de slingerhartjes...........alles is liefde!!
    Staat dit prachtige beeld bij jou in de tuin?
    een kleurrijk- blog Dien..........
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer een mooie Klapper log. Vol liefde, respect en vrolijkheid.

    Love As Alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met papier mache kan je de leukste dingen maken. Een leuke slinger van liefde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo is het maar net, en wat een leuk beeld! Ik wens jou een geweldige zondag toe!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Dien.
    Mooie teksten en foto's.
    laat de liefde maar bloeien :-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sommigen wil ik in mijn hoofd houden
    die met de mooie verhalen
    ze weten de liefde en vriendschap
    in een mooie boodschap te vertalen

    ♥ groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥