One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












20-10-2017

21.10. Ik hou van jou








*KLIK*
Matthijn Buwalda / Stef Bos - Lichtjes in de mist
Openen in nieuw venster en klein maken




Dikke mist,
en onze wereld is klein




we zijn alleen,
een met de natuur,




Als ik nou heel zachtjes zeg...
ik hou van je,
maar ik ben ook zó vreselijk bang..




zou je me dan horen




plotseling verschijnen er figuren in de verte




en is de betovering voorbij

xxx







25 opmerkingen:

  1. Ben je nooit bang zo alleen in de natuur?
    Of voel je je altijd beschermd door je trouwe oppassers?
    Het was echt mysterieus mistig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Jetske, in de natuur ben ik niet meer bang, ik loop het liefst op plekken waar niemand komt,en zelfs al zou mijn moordenaar ergens rondlopen, zou me dat er niet van weerhouden tóch te gaan, ik ben van mijn 13de tot 50ste altijd bang geweest, heb van mijn leven een gevangenis gemaakt, omdat een man... me mijn vrijheid afgenomen had, dat sta ik never nooit meer toe, ik vermoord 'm, als er nog maar een vinger naar me uitgestoken wordt... en ja... ik heb mijn jongens bij me, :-) die beschermen me :-)
      "altijd"

      Verwijderen
  2. Heftig wat ik hierboven in je reactie lees.
    Dikke Knuf !

    En wat een prachtige foto's heb je gemaakt.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel heftig dat je erboven in reacties leest. Ik ben stil van. Ik zal niet durven alleen in natuur lopen.Je hoort zoveel verhalen? Je honden beschermen wel. Knap hoor dat je dit doet. Vaak fietsen lui door de bossen. Mooie foto's in de mist. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos. Wat een prachtige mistfoto's.
    En goed dat je je hebt ontworsteld en niet meer
    bang bent. Zo lang in angst leven doet te veel met
    een mens. Gelukkig ben je sterk geweest en heb je
    je het nu beter. Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er weer een Klapper log van gemaakt. Ik kan zo genieten van je woorden met foto's als ondersteuning. Je moet niet bang zijn. Het leven is te kort om bang te zijn en nog korter om je te laten onderdrukken. Geniet en kijk om je heen.

    Love As alwyas
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Klappertje en een heel fijn weekend gewenst.
    Wow, knappe foto's kon je van die mist maken, je schepte een beeld van een wel heel mysterieuze wereld!
    OT: bedankt voor de tip maar die kende ik natuurlijk al. Edoch een stopje min of meer, het hielp geen zier, de omstandigheden waren nu eenmaal erbarmelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om in z,on mysterieuze ochtend te wandelen,een heel fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij weet ook werkelijk overal wat moois van te maken... fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi het mystieke sfeertje dat mist kan oproepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Prachtig deze foto's in de mist.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sfeerfoto's Dien Ik wen jou een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige mistfoto's, Klaproos. Je gaf een heftige reactie, maar wat goed dat je dat kan. Dat zal ieder keer een opluchting zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind mist nooit zo leuk, het is nat en koud en klam en gevaarlijk. Maar het bestaat en heeft ook zijn mysterieuze kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo betoverend mooi die mist.

    ♥ Fijn weekend,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze ochtendwandeling heeft je weer erg mooie en sfeervolle foto's opgeleverd met die mysterieuze schimmen in de mist.
    Maak er een mooi weekend van, klappertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Betoverend mooi Klappertje wat ben ik daar jaloers op en weet dat Jij me begrijpt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De angst om lief te hebben hoef je nooit te hebben.
    De angst om gekwetst te worden mag eigenlijk nooit de boventoon voeren..
    Maar toch... zeg het gewoon maar zachtjes, dan.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie mistfoto's. O zo moeilijk. Geweldig goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je mistfoto,s zijn prachtig,kan ook niet anders lieve harte vrouw.........
    wens je een mooi weekend!
    lieve groet
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Matthijn Buwalda en Stef Bos, zingen mooi over de lichtjes in de mist.
    Maar dien weet de mist nog mooier te vangen op de foto. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als er mist hangt en ik buiten kan om foto's te maken, dan zal ik nooit aarzelen !
    Zalige foto's van koeien en je honden die opduiken uit de mist.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi, je mistfoto's. Mist heeft behalve iets klammigs ook iets mysterieus.
    Laat die fietsers maar voorbij razen, daarna wordt het weer stil...
    Ik heb je gehoord, Dien. Ik hou ook van jou ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende sfeer en mist foto's Dien, heel mooi om te zien,
    ik fotografeer ook graag in de mist geeft altijd zoveel sfeer.
    En toch vind ook de foto met die fietsers wat hebben :-) sfeertje hoor, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. very Halloween.
    Mist voegt wat mysterie toe,maar het maakt de zaken ook "scarier" wat mij betreft.
    Knappe reeks!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥