One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-12-2017

08.12 Story of my life








*KLIK*
Neil Diamond - The story of my life
Openen in nieuw venster en klein maken




Op een mooie dag,
zoals alle dagen :-)




Zijn we gaan wandelen,
het waaide stevig,
zeg maar hard




En de blaadjes waaiden ons om de oren




zóveel in een keer:-)
feestje om naar te kijken




Ik heb vast een heel rolletje volgeschoten :-)




Vraag jij je niet af,
wáár blijven al die blaadjes uiteindelijk




wind om je hoofd is wel vermoeiend:-)




Maar als de zon doorkomt,
is het zó mooi




Dan kom je zomaar niet naar huis,
dan doen we nóg een blokje om :-)




Dan mag ons feestje wat langer duren




Inmiddels zijn de takken kaal




en zie je de vogels nóg sneller




Altijd genieten
van het beetje natuur wat we nog hebben,
en ik baal dan ook als ik in de verte een kettingzaag hoor




Kom lieve jongen we gaan naar huis




We laten de liefde lief achter

xxx









62 opmerkingen:

  1. Als ik soms twijfelt of liefde wel echt bestaat hoef ik maar naar de ogen van een hond te kijken, zoals die twee van jou. Moest me bedwingen om mijn scherm niet aan te raken om ze te aaien. Ik word iedere keer weer blij als ik een hond zie. Soms vraag ik na een wandeling met Lief hoe vaak hij zich gelukkig heeft gevoelt en dan kijkt hij me beetje wazig aan. Ik ben wel 10 keer gelukkig geweest zeg ik dan. dikke liefs voor jullie 3.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik begrijp precies wat je bedoelt, ze kijken je aan alsof je het meest begeerlijke wezen ter aarde bent, hun liefde is onvoorwaardelijk hé :-) wij zijn blij met jouw reactie :-) xxx

      Verwijderen
  2. Bij de lekkere tonen van Nelis Diamant zit ik naar die heerlijke foto's van jouw jongens te kijken.
    En de gouden kleuren van toen de bomen nog wat blaadjes hadden... Wat was dat een prachtige tijd.
    En nu... nu is alles weggewaaid en hebben we meer zicht op de verte.
    Ook mooi. En ruim.

    En nu de kachel wat hoger zetten en een beetje binnen cocoonen!
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. cocoonen met 2 van deze harige lieve schatten.. ehhhhm dacht van niet :-) weer of geen weer we gaan :-)

      Verwijderen
  3. Wat zijn het toch schatjes....prachtig....een lust om mee te wandelen....wat ben jij een gelukkig mens Dien....enne...die kettingzaag....die man wil er ook warmpjes bij zitten...fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik ben op hem afgestapt, hij werkt in opdracht van de gemeente, kan er ook niks aan doen natuurlijk, maar schandelijk, dat beetje wat we nog hebben hier... walgelijk vind ik die kap :-(

      dank je wel voor je bezoek ❤

      Verwijderen
  4. Wat een mooie herfstfoto's weer �� en die sloebers van je, zo aaibaar ... Fijn weekend Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk blog, DIen ♥
    De bladeren lijken wel op confetti. Ik denk dat ze het boven tijd vonden om speciaal voor jou een luchtfeestje te maken. Omdat jij het ziet en waardeert.
    Gek, maar als ik Ace zie, word ik warm vanbinnen. Dami vind ik ook een lekker ding, maar Ace heb ik gezien. Ik denk dat dat het verschil maakt.
    Je ziet de liefde in hun ogen. En jij woont voor altijd in hun hart. Is dat niet iets geweldig moois? Trump denkt dat geld de wereld draaiende houdt, maar wij weten beter! Joe, Lou ent i ent ol joer fans ♥
    Dank voor je mooie hart! De natuurlijkste zijn de beste.
    Bye darling ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeg dat kakeltje, die man is een steenpuist voor de wereld:-( bah, ik kan z'n naam niet eens meer noemen, wat een snoodaard is het toch...
      en Damian... ach het is zo'n zacht lief en vrolijk dier, :-) wordt het niet eens tijd dát je hem leert kennen?? :-)

      dank je wel voor je bezoek schatje

      Verwijderen
  6. Heerlijk genieten Dien, de mooiste dingen zijn gratis! Vanmorgen had ik geen blaadjes in de lucht maar hagelsteentjes, haha we waren helemaal wit, vooral Tess ;-)
    Maar niets kan ons deren, lekker buiten zijn is zo fijn!

    Liefs en fijn weekend!
    Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk hé Petra, wij ook, maakt geen bal uit als je maar buiten kunt zijn, ik zou ziek worden binnen:-)
      tessssss. sneeuwprinses :-)

      lief dat je langskwam ❤

      Verwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Je maakt mooie foto's op je natuur tochtjes met je twee bengels.
    Mooi al die dwarrelende blaadjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Patricia,
      een mens heeft écht niet veel nodig om gelukkig te zijn

      Verwijderen
  8. Wow ! Wat is dit weer mooi.
    En nu gaan we sneeuw krijgen,volgens de laatste berichten.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgens mijn voeten ook :-)
      maar Ans, daar hebben we dan weer fijne schoenen voor hé :-)

      Dank je wel dat je er was.

      Verwijderen
  9. Mooie serie, Klaproos. Een frisse neus en de wind om de oren.
    Vandaag was het meer oorkleppen en sneeuwschuivers aan.
    'k Wens je een heerlijk weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) dat kan ons niet deren Jan, jij weet dat ook vast nog wel :-)
      er komen ook weer andere tijden, over amper een paar weken gaan de dagen alweer lengen....

      fijn weekend en dank je wel voor je trouwe bezoek Jan

      Verwijderen
  10. Wat heb je weer prachtige foto ‘s gemaakt, zeker van je hondenvrienden ! Zo mooi
    En nog dank voor je reactie op mijn laatste blogje, hartverwarmend.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Manon ❤
      ik vind het ook altijd fijn als jij op bezoek komt :-)

      Verwijderen
  11. Prachtige foto's van je trouwe en lieve viervoeters Dien. de opnamen 8 en 10 zijn schilderijtjes....schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie het helemaal voor me ... jij met je honden dansend door een bladerbui ... ;-)
    Een heerlijk herfstig logje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer prachtige foto`s van jouw jongens en jouw omgeving geschoten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi beeldverhaal Dien met tekst die hier en daar verrast. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lukt je altijd om een heerlijke buitenserie voor te schotelen, zelfs tijdens dit "rot"seizoen. Jij krijgt wel heel veel buitenlucht en beweging bedenk ik me iedere keer.Goed tegen botontkalking en dementie. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaaa Jetske, we leggen heel wat kilometerkes af, niet snel maar dat geeft ook niet, ooooh als ik dement word, dan maar meteen zoveel dat ik het niet meer weet... dat schemergebied lijkt me zó erg ..

      Verwijderen
  16. Kijk, ik vond het ook een prachtig verhaal. Blij dat het meer mensen is opgevallen! En Neil erbij, gaaf! Die past wel bij de herfst, trouwens...
    O ik zie opeens Minnie Ripperton hiernaast staan ! Leukleuk!
    Dankjewel voor je bezoekje, ook. Nououou... níemand????? Ik kan het bìjna niet geloven...... haha.
    Fijn weekend! Ben benieuwd hoe dat zal gaan met de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede avond Roos, gek is dat ik heb laatst ook een hele tijd
    naar de wervelende blaadjes gekeken, maar er geen foto's van
    gemaakt en nu zie ik ze ook bij jou op je blog. Mij deden ze
    denken aan vrije vogels die de lucht als thuis hebben. Maar ja
    eens komen ze toch weer op aarde terecht.
    Je jongens en jij genieten heerlijk van het bos, dat druipt er
    gewoon vanaf. Zelf zit ik zo 's avonds heerlijk met mijn kleine
    zwart/witte dame op schoot en daar genieten we ook samen zo van.
    Je hebt een geweldige fotoserie gemaakt en die treffend afgesloten
    met een hart. Blijf alles met je hart doen, dan blijft het goed gaan.
    Alvast een heerlijk weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jááá Haba , dat kan ook, mooi hé, geweldig, waarheen ze zweven, zo lijkt het wel, zo mooi,
      jazeker doe ik alles met het hart, ik kan niet anders...

      Verwijderen
  18. Een geniet daggie met je stoere mannen Dien.
    misschien morgen banjeren in de sneeuw. Joepie!!
    XXX :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yes, Aly, hebben we gehad :-) en op mijn gat gelgen ook al :-)

      Verwijderen
  19. Rolletje. hahahahha, Klapper, die bestaan niet meer joh.... ;-)
    Foto 7 en 8... mijn hart stopte heel eventjes, om daarna een extra sprong te maken.
    Wat een perfectie.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaahhaha ( geintje) di mario dat weet je toch :-) jou valt het op :-)
      jij hebt ook oog voor detail :-)
      altijd blij met jouw bezoek
      xxx

      Verwijderen
  20. Een prachtig nummer van Neil Diamond.
    Je hebt er een mooie blog van gemaakt, de bladeren die afstand van de boom nemen, hun eigen weg gaan.
    Gelukkig gaan Ace en Damian maar wat graag in liefde met je mee. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn jongens Hans, waar zou ik zijn zonder....
      ze vullen mijn dagen met zóveel liefde, dat de emmer overloopt, maar ik verspil het niet,
      ik geef het door :-)

      Verwijderen
  21. machtig mooie foto's!
    k smelt helemaal bij jouw knappe jongens :-)
    wat een mooie wandeling
    volgende keer die kettingzaag verstoppen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha, ach die man moet zijn werk ook doen hé, maar ik baal er wel van, mén ( lees gemeente) zou verstandiger moeten zijn... en vooral ook zuiniger,
      mss, dat we in het voorjaar nog eens kunnen haspengouwen ?

      Verwijderen
  22. dit is puur ,het lijkt wel een sprookje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is net alsof het feest was met al die blaadjes in de lucht. En met je goede gezelschap.
    Eindeloos genieten als je met je makkers bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt wel hé John, een feestje van vallende blaadjes :-)
      blij dat ze "eindelijk" los mochten :-)

      Verwijderen
  24. Goede morgen Roos, een heerlijk weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik hoop dat jouw weekend nét zo fijn is als het mijne al was Haba:-)

      Verwijderen
  25. Goede morgen Klappertje en een fijn weekend gewenst.
    Wow, dit is beslist een mooie serie foto's waarin zowel de natuur als je lievelingen op hun best worden geportretteerd!
    En dan die leuke uitsmijter... jij laat nu eenmaal overal waar je komt wat liefde achter hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. proberen wel Gerda, maar het lukt niet altijd:-)
      vandaag is het geen enkel probleem :-)

      dank ook jou voor je trouwe bezoekjes lieve Gerda,

      Verwijderen
  26. Heel erg mooi Klapper in zo'n omgeving kan men niet anders dan geniete en foto's maken Super Grts

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat geluk hebben we wel, om in een lommerijke omgeving te wonen ja willy

      Verwijderen
  27. Volgens mij nam je de liefde mee naar huis, die twee knapperds ....
    En ja waar blijven al die bladjes eigenlijk ? :-)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O, wat genieten van dit blogje Dien.
    Liefdevol jij samen met je honden.

    Fijn weekend.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend blog weer Dien met de honden en de blaadjes, prachtige herfst kleuren en foto's
    Wat heerlijk om in de buurt van zo'n gebied te wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van zo'n zalige foto's en tekstjes wordt ik helemaal blij Dien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. prachtige beesten zijn het!
    en jij kan ook zo van de natuur genieten, dat maakt je een mooi mens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥