One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-12-2017

17.12. Daar was je weer








*KLIK*
De hemel, Stef Bos
Openen in nieuw venster en klein maken




Je bent nooit ver weg,

nooit lang toch,
plotseling ben je er weer

en zo ben je weer weg

steeds als ik je zie
klein vogeltje,

gaan mijn gedachten naar daar
ver weg
naar het land van de overledenen

zó dichtbij ineens
zo dichtbij

ik kan je horen

en bijna aanraken

en zjoef

weg ben je weer


xxx










27 opmerkingen:

  1. Een prachtig nummer van een geweldige zanger, Stef Bos is net een Roodborstje. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toepasselijk vandaag. Net gehoord dat iemand is overleden en vandaag is ook de geboortedag van iemand die dit jaar is overleden. Het leven zit vreemd in elkaar Klapper. Maar de herinnering leeft.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In dromen en gedachten kan gelukkig alles, dat maakt het leven dragelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen Roos, mooie foto van het
    roodborstje, mooie muziek van Stef Bos.
    Zie een hemel van je leven te maken, daarna
    zien we wel weer.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede zondagmorgen lieve Klapper.
    Knappe foto van dat roodborstje, of is het een keepje? Ik weet het verschil tussen bede niet precies.

    Een roodborstje tjuikt
    in een donkere cypres
    naar het eeuwig licht.
    © Greta Casier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachig logje Roos

    de muziek,de tekst en de foto

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto met een mooie gedachte er bij Dien.
    Tja, zo zijn ze er, en zo zijn ze weer weg. Hier zit het hele jaar door een roodborstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi en gevoelig blog, met een prachtige foto van het Roodborstje Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi toch hoe zo'n beestje een verbinding kan maken met hierboven
    bij een roodborstje denk ik altijd aan mijn oma, die zag dat zo graag, dan zeg ik 'dag oma' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig blog, Klaproos, heel sterk zoals je je gedachten verwoord.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net op het juiste moment laat het roodborstje zich hier zien. Kijkt ook naar het raam en in het voederhuisje...
    En zoeffff....... ook weer weg. Moeilijk om op het juiste moment een foto te maken. De camera heb ik in de aanslag. :)
    Alvast fijne en gezellige feestdagen toegewenst Dien en hopelijk in alle opzichten een "gezond en goed" 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! En zo gaat het hè... Zjoeff en weer weg.
    Echt prachtig opgeschreven.
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel beeldend hé �� ik hou wel van Stef Bos zijn teksten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ...En dan moet je blij zijn, dat je die levendige gedachtes hebt, de herinneringen... Vertrouwd gezelschap hopelijk, de rest van je leven.
    Supermooi zo samen, Dien!
    Dankjewel voor je reaktie, ook! Ja die Dilovan hè, ze is een bijzonder mens denk ik. Haar stad is al even weer bevrijd hoor, en ze woont volgens mij weer daar, het leven is weer op gang gekomen maar heel moeizaam natuurlijk. Vrienden en familie zijn dood, en geld voor wederopbouw is ook schaars. Maarrr.. ze is intussen getrouwd en ze heeft haar werk...

    Een mooie maandag! Liefs van hierzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Roos, een fijn begin van
    de nieuwe week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach ja, het kleine roodborstje, ook ik heb er zo eentje die me altijd even komt opzoeken *knipoog* xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En telkens is het roodborstje er weer, geluksmoment.

    Een mooie week met geluksmomenten.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Klaproosje.

    Gedachten bij het roodborstje heb ik precies hetzelfde hier.
    Ieder jaar in november wacht ik tot hij er is in de tuin en ben blij als hij er is.
    Zelfs na verhuizing wist hij mij te vinden.
    Ik weet wel het zijn gedachten van mijzelf maar toch ik vind het fijn.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb dezelfde gedachten bij dit vogeltje Dien.
    Inderdaad zoef en hij/zij is weer weg...
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Roodborstjes zijn inderdaad de boodschappertjes van de andere kant. Voel me heel geborgen als ze in de tuin bij je in de buurt komen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Dientje,

    jaja... dat is een groetje uit de hemel...
    Mooi he.
    Ik ben altijd heel blij als ik een roodborstje zie.
    Dan doe ik een groetje terug en het komt aan... zeker weten...

    Xxx, Das

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een fijne combinatie van woord en beeld.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥