One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-12-2017

18.12. Elke dag hou ik meer van je








*KLIK*

Openen in nieuw venster en klein maken




Je kijkt me aan

nee je kijkt in mijn ziel

dwars door me heen

kent me door en door

vrolijk kwispelend nodig je me uit
om met een bal te spelen

Of je komt tegen me aan zitten
Je warme lijf tegen me aangedrukt
of je me nooit meer los wilt laten

en als soms het verdriet me te machtig wordt

lig je aan mijn voeten

Ace lieve Ace

Er zit vást een oude ziel in je..


xxx








36 opmerkingen:

  1. Mooi Dien, aan de trouw van een dier, kan menig mens een voorbeeld nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Dien iedere keer weer denk ik dat er niemand is die jou beter begrijpt in je liefde voor deze wezens.
    Zoveel veel dan een dier.
    En vaak zoveel meer dan een mens, maar dat mag je niet zeggen natuurlijk. haha.
    Heb je mijn verhaal weleens gelezen dat een wielrenner keihard tegen een grote hond aan knalde, hij over de kop ging en ik naar de hond rende?
    Sorry ik moet er nog om glimlachen. Hond had gelukkig niets. knuffel voor jou en je 2 jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo trouw ale een hond... zegt het spreekwoord Roos

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Honden kijken je Vaak zo aan met een snuit dat zegt: ik weet iets van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die lieve trouwe blik in zijn ogen.
    Echt zo lief.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ace is een schat van een hond, een vriend die er voor je is.
    Hij staat heerlijk bijna dromerig op de foto. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij kent je, door en door. Maar dat niet alleen.. hij respecteert je zoals je bent.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hond ... de trouwste metgezel van de mens 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och die trouwe oogjes Dien. Smelt.....
    Liefs
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Roos, ja een dier dat zoveel voor
    je betekent, dat je troost en met je speelt, dat
    wil je nooit teleurstellen. Jammer genoeg denken
    niet alle mensen zo over hun dieren. Ik ga zo weer
    naar de dieren toe die minder geluk hadden met hun
    eigenaren.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die ogen zeggen genoeg. ....je trouwste vriend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Herkenbaar. De mijne is precies het zelfde. Weet ook precies met me om te gaan. Heerlijke beesten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja die lieve Ace heeft iets unieks in z'n blik, in het gevoel die hij overbrengt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Honden voelen zoveel aan waar mensen aan voorbij gaan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ace, lieve Ace, ik smelt voor de blik in je ogen...
    Dieren accepteren je zoals je bent. Het maakt ze niet uit of je in een slobberpyjama en een verlepte blik door het huis loopt. Ze houden eeuwig en nog veel langer van je.
    Die foto...zelfs ik zou 'm in willen lijsten ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja Roosje Ace kent je door en door, voor jouw vriendje kun je niets geheim houden vrees ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is het toch een lekker ding die Ace, je zou de hele dag wel met hem willen knuffelen!
    Ja dieren zijn wijs Dien, ze voelen je haarfijn aan.
    Onze Sil weet precies wie in mijn familie een dubbele agenda heeft (!) en laat dat zeker merken haha. Ik noem geen namen .....
    Geef Ace nog maar een dikke knuffel van mij xxxx

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Roos, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een machtig mooie foto.
    Ze voelen het verdriet van hun bazinnetje en willen je dan gewoon troosten. Zo mooi !!!
    Wat is er niet mooier dan dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dien, vanaf Ameland een gezond en schitterend 2018 toegewenst.
    Heb en hou het goed. xxx Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik weet het zeker: ook in houd elke dag een beetje meer van Ace ♥
    Baai swietie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig. Dankzij Man met Hond snap ik beter hoe trouw en mooi de liefde van een hond voor zijn baasje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende portret foto van dit prachtige beestje Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Sweet Dien..

    Ohhhh, als ik de foto zie, dan voel ik 'm ook!
    Ik voel die dikke vacht als je 'm lekker aan het aaien bent.
    Het is zo'n grote schat! ♥ ♥ ♥
    Die boft trouwens ook met jou in de buurt...

    Xxx, Das

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi, Klaproos. Toen je de tekst aan hem voorlas, zal hij begrijpend naar je geluisterd hebben en gedacht hebben: ze kent me!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk zo'n lieve schat, heel dichtbij je ziel.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥