One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-04-2018

20.04.Maremmana primitivo en co








*KLIK*
Moja - One
Openen in nieuw venster en klein maken




Op onze wandeling in Belgie
kwamen we langs de taurossen




Daar móet je naar kijken :-)
wat een geweldige dieren,
Rode Geuzen en Maremmana

Daar leer je nog eens wat :-)




Wat een prachtige kudde oerkoeien




Wel fijn dat er een iniminidraadje tussen zit,
dat geeft écht een veilig gevoel :-)

Als moeder en kind staan te knuffelen,
wil je wel opletten met je hondjes :-)




Als de heren oergeluiden uitstoten en elk moment
hun klauwen in jou kunnen zetten :-)




dúh Dien, een koe kan z'n klauwen niet in jou zetten...
nog nie bekant....
maar het dier wat ik je hier morgen laat zien....

dat zal je verbazen

en jáhááá.. :-) ik ga naar de bloesem hoor, :-)
zaterdag is het "éindelijk" zover :-)
even geduldig zijn,
moet ik ook LOL


xxx









21 opmerkingen:

  1. Inderdaad wandelen geeft ruimte in je hoofd.
    De eerste tauros heeft een mooie tekening.
    Deze taurossen zien er gezond uit en hebben de ruimte. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dieren al is het wel fijn als er een hekje tussen zit .Wandelen is helaas niet zo mijn ding omdat mijn rug dan teveel protest geeft maar fietsen is ook prima al zie ik dan toch iets minder om me heen .Lief de moeder en kind .Je gaat naar de Bloesems ,ik ben benieuwd
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn mooie beesten, zeker van een afstandje! Jammer van die gele flappen in de oren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van de bloesems
    Waar was dat met die taurossen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus we moeten gewoon afwachten, maar dat komt wel goed toch.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad,wat een prachtige dieren.
    Heel imposant.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Dien, vooral "Moeder en kind" zó lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, mooie foto's van prachtige dieren.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Prachtige dieren, mooie foto's heb je ervan gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige foto's van die taurossen Roos

    maar waar heb jij die nu gespot..?

    ik kijk al uit naar de foto's van de bloesems

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. stoer en lief tegelijk
    beetje zoals jij :-)
    tuurlijk kijk ik uit naar je bloesemfoto's, morgen is het dus zo ver, haspengouw, geniet met volle teugen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie serie, Klaproos. Die Ossen mogen er best zijn, wat een prachtige dieren.
    Moeder en kind, het is een heerlijk plaatje. Geniet van je wandelingen door de (bloesem-)velden.
    Heb een mooi weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn indrukwekkende dieren, klappertje, ze kunnen hun klauwen dan misschien wel niet in je zetten, maar een forse prik met zo'n horen lijkt me ook niet echt fijn.
    Maak er een mooi weekend van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha het verwonderde mij al dat er nog geen reeks bloesems gepasseerd was! Maar deze dieren spreken me even zeer aan. Heerlijk, hier moet je ze soms ver gaan zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, voor die koeien moet je echt ontzag hebben !!
    Mooi om mee te kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Natuurlijk heb ik eerst je volgende log gelezen dus ik weet ondertussen op wat een machtige dieren je ons onthaalt door middel van je knappe foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's en het blijft uitkijken als ze jongen hebben,
    normaal niks aan de hand maar kom niet in de buurt als er jongen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat brede water ertussen lijkt me nog veiliger dan een klein draadje. ;-)
    Gelukkig is het veilig om ze met de camera dichtbij te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo prachtig, en ook hier voor het eerst heel dicht bij Hooglanders kunnen komen en fotograferen, gaat ook nog komen ergens ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Marememma... wat een oude naam...
    En wat hebben die dieren het mooi daar.
    Lekker veel sappig gras en genoeg te eten...
    Geen kaal gevreten vlaktes.

    Hier word ik heel blij van!

    Dag Poppy!
    Blij, dat ik het gezien heb...

    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥