One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-06-2018

10.06. Picasso








*KLIK*

J.J Cale - Don't Cry Sister Openen in nieuw venster en klein maken




Je kunt niet alles hebben in het leven
hoe vaak ik dat al zei

Maar ik vraag me wel eens af...
mis jij mij, zoals ik jou mis...

onze gesprekjes
onze humor

onze eerlijkheid naar elkaar toe??

ik weet het is goed

jij hebt jouw leven en ik het mijne
en .. we zijn niet ver bij van elkaar vandaan

hetzelfde bloed stroomt door onze aderen

dat is waarom ik weet dat het zo goed is

Maar eerlijk is eerlijk,
op een dag als vandaag mis ik je

gefeliciteerd lieve schat
een fijne dag gewenst..



xxx









22 opmerkingen:

  1. Iemand die je toch mist.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gemis slijt niet, net als de herinneringen.
    Mooi geschreven met toepasselijke muziek. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt niet alles hebben in het leven, maar op momenten dat je gelukkig bent heb je wel alles in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gemis blijft in je hart. Wat heb mooi geschreven. IK ben echt stil van lieve Dien.
    muziek is echt geweldig om te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Dien, En ja, ik mis ook iemand. Zo gaat dat. Ooit ….

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gemis is er altijd maar op sommige dagen meer dan andere dagen
    mooi gedicht heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een klein berichtje op zo'n dag zou haar ook zeker deugd doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is toch ware liefde.....geweest......?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Altijd moeilijk iemand die zo in je hart leeft te moeten missen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Roos, ja niet alles in een leven loopt zoals je het wilt.
    Maar bloed blijft dikker dan water, je hebt er een mooie felicitatie
    van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dikke knufff ��
    Lieve groetjes van Anna ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede zondagmorgen Klappertje.
    Wat een mooie felicitatie maakte je voor de jarige! En inderdaad, het is niet omdat er iemand niet dichtbij jou is dat de liefde daarvoor zou verdwijnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. "Ver weg, maar toch dichtbij" dacht ik, toen ik je tekst las. Af en toe kan dat ineens pijnlijk hard bij je binnenkomen, maar ik weet bijna zeker dat het omgekeerd net zo is.
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi geschreven ... het missen blijft , liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een liefdevol blog voor iemand die heel erg gemist word .
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Roos, ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Misschien uit het oog, maar niet uit het hart.
    Missen, altijd een beetje, soms een beetje veel.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Missen, ja, soms.. heel veel mensen ondertussen... dan herdenk ik, in gedachten, net als jij, maar ik hou het meer voor mijzelf tegenwoordig... glimlach, en soms denkt men dat het dankzij hen komt, ik laat ze maar in die waan, is hun dag ook weer goed ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat jammer dat wij niet alles kunnen hebben in het leven

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥