One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-06-2018

11.06. Dag Jan W.









*KLIK*
Pachelbel - Canon In D Major
Openen in nieuw venster en klein maken





Een vriend is niet meer
Onze webbie,
*JanKLIK*

laat een laatste bericht achter

Ik hoop
dat waar jij gaat
amaryllissen bloeien
en kerstrozen



Jan..
als ik die zie dan denk ik aan jou

Ik ga je reacties missen,

je kennis,
je foto's,

Lieve Hanny en kinderen
heel veel sterkte gewenst












28 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd toen ik zag. Kon geen geen woord meer brengen. Moets even huilen. Ik vind zo snel gegaan. Jan was hele goede blogvriend.Wij gaan ook heel hem missen. Hij gaf altijd goede reacties. Ik zal zeker missen Snik. Wat lief dat je aan hun denkt. Ik wens ook heel veel sterkte voor de familie van hun. Het blijft moeilijk. Ik heb ook meerdere blogvrienden verloren. Niet zolang geleden. Sterkte! Pffff...Rust zacht Jan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moets foutje ik moest ......Ik moet steeds slikken. Trouwe vriend is weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verdrietig bericht om een blogvriend te verliezen .Sterkte voor allen
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben een bijzondere blogger verloren, een fijn mens met altijd goede raad en heel veel kennis...ik hoop dat hij waar hij nu is mee blijft kijken.....tot ziens Jan..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een triest nieuws
    ik kende hem niet
    maar m'n oprechte deelneming aan z'n familie en (blog)vrienden
    heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Triest hoor Dien, jou trouwe blogvriend is veel te jong overleden. "The last Post" op zijn pagina, is heel mooi en aangrijpend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb Jan W. niet gekend, maar het heengaan van een medeblogger is altijd verdrietig.
    Heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi logje voor JanW en ik schrok vanmorgen ook heel erg.
    We kenden elkaar al zo lang (via weblog) en hij gaf per mail ook zulke goed aanwijzingen, een soort afstandsleraar/vriend werd hij voor mij.
    Rust zacht Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gecondoleerd met het heen gaan van je webbie maatje.
    Heel veel sterkte dien. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de zonnige Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte aan al die dit verlies moeten gaan dragen ………………………………………………………………..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heftig Klapper.. dit verdriet doet me denken aan andere blogvrienden die we in de loop d'r jaren zijn verloren. Maar ze zullen niet vergeten worden. Knuffel.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte Dien ... blogmaatjes zijn als vrienden
    Ook voor de famile van Jan heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Roos. Altijd triest als er iemand wegvalt,
    ik heb hem en zijn blog niet gekend. Nu blijft zijn blog
    nog als monument overeind voor altijd te bezoeken en
    mensen kunnen zijn ideeën en gedachten nog eens nalezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken hem niet, maar dat maakt het gemis niet minder. Sterkte met het verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie nu via jou pas zijn blog. Veel te jong, veel te vieze ziekte. Wat een ellende toch en wat maakte hij mooie foto's. Sterkte voor jou en voor zijn familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh Rooske wat zullen we hem missen hier in bloggenland...
    Hij was altijd één van de eersten die reageerde op een nieuw blogje...
    Lieve knufff groetjes van Anna 🖤

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey lieve Dien,
    ik was er ook helemaal kapot van.
    Jan is in de loop van de jaren een goede "vriend" geworden en ja, ik wist dat ie ziek was maar toch.
    Zijn laatste post "The last post" snijdt echt in mijn hart en ziel en ja, ik ben er ook heel verdrietig om.
    Zijn kennis en kunde maar ook zijn niet aflatende humor zal ik echt zo missen.
    Het voelt echt alsof er weer iets ie afgesneden.
    Ik wens Hanny dan ook alle kracht en sterkte toe en ook de kinderen.

    Heel lief dat je er op deze manier aandacht aan schenkt Dien en vandaag is zoals je zelf weet, ook een loeizware dag :-(
    Veel liefs,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dien het is voor jou wel een heel zware dag ... Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sterkte aan iedereen die met dit verlies verder moeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. triest nieuw

    veel sterkte gewenst aan allen die hem gekend hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is altijd erg, ja hier ook vroeger al op web-log al wat mensen verloren ineens, dus ik weet wat het is, deze man kende ik niet, maakt het niet minder erg. Ik wens iedereen sterkte toe die hem gekend heeft, en bovenal zijn naasten

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Dien
    Ik was tot tranen geroerd door het prachtig in memoriam dat je voor Jan hebt gemaakt. We verliezen inderdaad een bijzonder mens. Ook dank voor de prachtige muziek, de Canon van Pachelbel is een van mijn klassieke lievelingsstukken. Als ik achter de computer zit kan ik er uren naar luisteren. Jij en de andere bloggers hebben hem nog een hele tijd gemotiveerd om toch steeds weer een foto onder handen te nemen en te bewerken tot een van zijn vele kunstwerkjes. Wij hebben een computer vol mooie werkjes en fijne herinneren. Dank je wel nogmaals.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Hanny, wat fijn om te lezen,
      Ja in jan verliezen wij een lieve vriendelijke wijze webbie,
      maar jij je maatje,
      Het was altijd fijn om op zijn blog te bezoeken,
      Ik ben blij dat ik hem ontmoet heb, en blij dat ik dit voor hem en jou heb mogen doen,
      lieve groet,

      Verwijderen
  23. Bij mijn graf

    Sta bij mijn graf zonder verdriet;
    Ik ben niet daar. Ik slaap er niet.
    Ik ben de wind in al zijn kracht,
    De najaarsregen, zoet en zacht,
    De glans op sneeuw onder de maan,
    Het zonlicht op het rijpend graan.
    Ik ben het snelle speels gerucht
    van vogels in hun cirkelvlucht
    wanneer je 's ochtends vroeg ontwaakt.
    Het licht van sterren dat je raakt.
    Sta bij mijn graf en hou je groot.
    Ik ben niet daar. Ik ben niet dood.

    © Mary Elisabeth Frey, vertaling Arthur Toran

    STERKTE!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Verdrietig voor de naasten en voor jou. Gecondoleerd en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dien dit schreef jij.

    Jan..
    als ik die zie dan denk ik aan jou
    Ik ga je reacties missen,
    je kennis,
    je foto's,

    --------
    Als ik iets mooi zie, dan denk , oh, kijken wat Jan er van vindt.
    En dan ,oh nee joh dat kan niet meer.
    en dan maak ik die foto gewoon niet.
    Diergaarde Blijdorp was ons foto stekkie..
    Nu neem ik geen camera meer mee.
    Maar dat helpt niet echt.

    Wat bij mij een beetje helpt =
    denken hij zit in Ermelo

    Verdriet slijt? nee hoor, het wordt alleen maar erger.

    Krina <> Jans kleine zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het Krina, geef het maar tijd.. de scherpste kantjes gaan eraf, maar over gaat het nooit xxx

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥