One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-06-2018

13.06 Dag lieve Aly









*KLIK*
De hemel, Stef Bos
Openen in nieuw venster en klein maken




*Aly,KLIK*


"Het zal niet lang meer duren Dien
morgen ga ik aan mijn laatste reis beginnen

Ik wil sterven als een waardig mens"
zei je eergisteren

Lieve Aly...

Ik weet niet wat ik zeggen moet
woorden schieten te kort

Tranende ogen, want het is nog té vroeg...
té jong...
maar het gaat niet meer zeg je

en ik denk je te begrijpen..

ohhhhh,

Ik vind je zo dapper,
zo moedig om dit besluit te nemen
Om definitief afscheid
van iedereen die je lief is te nemen


weet.. dat ons kaarsje de hele dag voor je brand
om je de weg te wijzen
naar die plek
waar pijn niet meer bestaat

Het wordt zo druk daar in de hemel
met webbies die je reeds zijn voorgegaan

Lieve Aly, ik vraag je
wacht op ons...

Dan gaan we daar
verder waar het hier ophield voor ons

Dank je wel voor al het moois,
dat jij achterlaat

Je foto's, je avonturen,
je weblog,

Ik vond het erg fijn om je te kennen

Heel veel sterkte voor Frank en de kinderen
gewenst

we zullen je niet vergeten

xxx








30 opmerkingen:

  1. Ik ben er gewoon stil van Dien .Zoveel verdrietig afscheid in een paar dagen .Sterkte voor haar familie en ook voor jou .
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heftig en verdrietig en ik wens jou en iedereen die Aly kent heel veel sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tekst voor een mooi mens. Er gaan er teveel. Het verdriet stapelt zich op. Sterkte meis.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gebracht Dien
    met de tranen in de ogen om het heengaan van een lieve dame
    k hoop dat al de lichtjes haar vergezelden voor een zacht afscheid
    dikke knuffel voor jou
    voor haar familie en vrienden, sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg dapper van Aly! Voor jou weeral afscheid nemen. Dat is zwaar voor een mens. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi gezegd ... ik word er stil van
    Al de lichtjes zullen haar wel helpen op haar laatste reis. .... een goec en mooi iemand is niet meer
    Sterkte ook voor de familie en voor jou ... voor alle webbies die haar kenden
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heftig hoor. Toch sterkte gewenst voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos. Sterkte gewenst,iemand verliezen is triest,
    iemand verliezen die te jong moet gaan is bijna onverteerbaar.
    Ik heb haar niet gekend maar wat zal ze door haar familie en
    vrienden worden gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist al paar maanden al. Weer iemand.... Verliezen is zeker heel rot. Ik heb geen woorden voor.
    Ik ken ook heel lang via blog.
    Verdrietig!!! Ik wens je alweer sterkte. En ook zijn familie sterkte. Korte tijd gebeurt de laatste tijd heel veel. Snik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte voor allen die haar hebben gekend.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh Rooske... knuffff
    Heb geen woorden alleen verdriet...
    Lieve knufff groetjes Anna 🖤

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zit al jaren niet meer op aminus...ik weet dat ze mooie foto`s maakten....helaas....ik denk dat ze wordt gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verdriet de laatste dagen Dien, ik krijg kippenvel van jou mooie lieve blog voor Aly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Afscheid nemen is zo verdrietig steeds weer opnieuw ,iemand niet meer te horen, zien en woorden te lezen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi afscheidsblog voor een moedige vrouw! We zullen haar missen. Sterkte voor haar familie en allen die haar gekend hebben.
    Dag Ajeetje, rust zacht.

    Dikke knuff voor jou Dien! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb even geen woorden ...
    Dag Ajeetje ... sterkte voor alle nabestaanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte dien, het is best zwaar.
    Een warm afscheid heb je geschreven. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Roos, als gewoonlijk kom ik je ondanks het verdriet
    toch een goede donderdag toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan het nog niet bevatten...
    2 bloggers in één week Aly en JanW.
    Net of we weer een stuk webfamilie kwijt zijn geraakt.
    Rust zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Sneetje, ons kaarsje brandde de hele dag. Hopelijk ben je in één keer aan de overkant en heb je geen pijn meer. Knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nu ik ben aangekomen op de plaats
    waar het zal moeten zijn waar ik van zing,
    Ik ben een vijver zonder rimpeling
    met alle hemelen in mij weerkaatst.
    © G. Achterberg

    Heel veel sterkte gewenst aan allen die de dierbare Aly moesten laten vertrekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik had hier al eerder op gereageerd (in de spammap?)

    maar woorden heb ik hier eigenlijk niet voor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het snijdt door je ziel, héél héél veel sterkte voor iedereen die ze achterlaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt een prachtig afscheid voor Aly geschreven.
    De tranen komen weer want het is zo verdrietig en nog steeds niet te bevatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En weer waar geen woorden voor zijn, sterkte gewenst aan hen met het verlies......

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt hé..... en weer zit ik te huilen.
    ik wilde het eerst niet weer lezen Dien maar Aly was zo'n lieverd.
    De schok in maart toen we hoorde wat ze had en dan nu dit besluit om te sterven als een waardig mens.
    Aly was ook altijd met iedereen begaan en ik zal menig berichtje van haar hebben gehad.
    mijn maag was de afgelopen week dusdanig helemaal van de rel (en nog).
    Prachtig eerbetoon voor Aly

    💖 💖 💖 💖 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach wat triest. Een bekende naam in de wereld van weblog.
    Gecondoleerd en sterkte voor allen die haar lief hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥