One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-07-2018

18.07. 7eHemel








*KLIK*
Soha - Mil Pasos
Openen in nieuw venster en klein maken




Duizend stappen op z'n minst hebben we door de 7e hemel gedaan




De 7e hemel bestaat dus echt hé




en nog wel vlak bij mijn huis :-)




zo'n duizend stappen er vandaan




Prachtig een bloementuin, vol met leuke verrassingen




Prachtig putterke dat een liedje voor ons floot




platbuikjes aan de vijver




en het gipskruid,
voor in mijn bruidsboeketje :-)

Ik doe het er voor :-)

Het is superstil in weblogland hé.
maar wij ga door hé,

xxx









16 opmerkingen:

  1. Het is ook stiller geworden. Komt door de prachtig weer. Wauw wat is dit mooie foto's om te zien. Bloemen worden zo vrolijk van. Vogel is zeker heel mooi om te zien. Echt om te genieten in de tuin. Wij gaan straks weg met de trein. Ik wens jou fijne dag. Geniet met mooie weer.♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's Dien, Wauw! Het is inderdaad stiller, ben ik zelf ook 'schuldig' aan haha...geen tijd/zin(maken), te warm, te druk, ach, het komt wel weer. Des te meer tijd om van jouw mooie blogs te genieten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, we gaan door tot het gaatje hoor. Mooie foto's, wat knap dat je zelfs de namen van de insecten weet, voor mij is een libelle een libelle . Zo weer oppassen, pfft ik heb het nu al weer warm, maar laat ik niet mopperen, een hele zomer regen is ook niet fijn.
    Ik wens je een prettige woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zoooo mooi, en al die soorten
    een genot om zien, dat kan alleen maar de 7e hemel zijn
    is over het algemeen stiller geworden hé in blogland, niet alleen tijdens deze zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga je trouwen? :D Het is er zeker mooi. JE zou willen dat het altijd zo blijft. Ja, het is zeker stil in WL land maar ik ga ook door.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Dien, de 7e hemel is het hoogst haalbare hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet wel dat bij jou in de buurt een straat is die Hemel heet. Mooi die boeketten, maar door mijn allergie ga ik er zelfs van niezen door het beeldscherm heen.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Super mooi hoe je steeds weer op mooie plekjes komt.
    Prachtige foto's van een stukje puur natuur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Dien de bloemetjes en de beestjes ,dat is puur genieten .Het is zeker stil in blogland en zelf heb ik ook weinig te melden als huis/thuismus
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Heerlijk om je zo af en toe in de 7e hemel te begeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geduld hebben de bijen wel, ze vliegen af en aan om honing te verzamelen.
    De Putter vind ik een prachtige vogel. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk blijf je inderdaad doorgaan ondanks de oorverdovende stilte hihi op het internet want je trouwe volgers zoals ik bljven beslist langskomen. Zeker als je ons in dit mooi logje de weg naar de hemel wijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een genot, Rooske!
    En wat mooi...
    Lieve genietgroetjes van Anna ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is het superstil in weblogland. Dan ga ik wat lawaai maken.
    En bij het zien van deze bloemenpracht kan ik wel lyrisch worden.
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥