One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-08-2018

15.08. Waar m'n hart klopt








*KLIK*
HAEVN - Where The Heart Is
Openen in nieuw venster en klein maken




Het zijn die kleine dingen,
die géén kleine dingen zijn,
als je erover nadenkt...

een vader en of moeder
om je heen hebben

zomaar een knuffel

liefde om je heen voelen
van je liefste

of van vrienden

een mooie dag
een vriendelijk woord

een onverwacht bezoekje

:-)
Het zijn de pepertjes in het leven

wij zitten nog even achter de geraniums,
"ietsje langer dan gedacht"

Maar het is ook zo'n fijn plekje :-)

geen zorgen maken hoor, we hebben het fijn

xxx









40 opmerkingen:

  1. Genieten jullie maar lekker achter die geraniums .De gele blommetjes zijn ook erg mooi om achter te zitten lijkt mij.
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar lekker fijn Dien. Je foto is zeker prachtig om te zien. Achter de raam zitten met prachtig bloemen.Leuk gedaan met flesjes. Fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, zitten jullie achter de geraniums?
    Ik dacht dat je met het mooie weer de bloemetjes wel
    buiten zou zetten ;)
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een knuffel vind ik geen klein ding.
    Dat doet mij er aan denken dat ik dringend mijn nichtje moet gaan knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leven is er om van te genieten :) Doe dat maar met volle teugen Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zonnebloemen zijn wel mooier en vrolijker , t is daar beter zitten dan achter de geraniums :-)
    doe zo verder Dien en huisgenoten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey lieve Dien genieten jullie een beetje? je meissie en je jongens?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Achter de geraniums kan het ook zeer goed vertoeven zijn Dien....... Rustig er mee doorgaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klaproos,

    Geniet er nog maar een tijdje van!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat soort "pepertjes" hebben we op zijn tijd allemaal nodig Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Groot gelijk Dien, genieten maar!

    Liefs, ook voor je lief
    Petr@
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Klaproosje.

    Geniet ervan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel fijn om iets van je te horen, Rooske!
    Geniet er maar van... knuffff
    Lieve ❤️ groetjes van Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als het goed voelt, lekker blijven zitten Dien; veel plezier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen Roos, een heel fijne vrijdag gewenst en geniet je te pletter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Roos, alweer weekend, geniet van je zaterdag vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het fijn hebben, hebben jullie verdient!@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent een levensgenieter... een echt pallieterken (zoals ze bij ons zeggen :-D )

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank dat je me niet vergeten bent, lieve Dien en dat is wederzijds.
    Zal ik genezen? Dat weet ik nog niet, maar ik ben in ieder geval beter dan maanden geleden.
    Dank aan allen die meeleefden, een kaarsje brandden, of een gebedje zegde. Ik blijf mijn best doen.

    liefs,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dan is alles goed toch, als jullie het fijn hebben ;-)
    Het is kunst om het 'grootse' te blijven zien in de kleine dingen. Vooral mee doorgaan!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijne zondag gewenst, morgen beginnen in het zuiden de scholen weer
    dan is de vakantie voorbij.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat kan ook heel erg fijn zijn, i know, al zit ik hier dan achter de de graslelies en basilicum, en nog wat korenbloemen die net zijn uitgebloeid ;-) Geniet!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goede morgen Roos een heerlijke maandag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Where The Heart Is is het hoofd.
    Inderdaad de kleine dingen maken het leven zo veel leuker. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede morgen Roos, vandaag zagen we de week weer doormidden, een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kan me volledig vinden in Uw gedachtengang ! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gelukkig dat je eht fijn hebt lieve Dien,
    lekker genieten en we zien je vanzelf wel weer ;-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Goede morgen Roos, weer bijna weekend, ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Kleine dingen dat is de zin van het leven maar ook de rijpheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goede morgen Roos, ben je nog niet uitgekeken op de geraniums?
    Een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn hart klopt niet alleen voor het bloggen, maar ook zeker voor heel veel andere leuke dingen. Daarom leuk wat betreft het bloggen ook flink achter. Ik heb wel alles teruggelezen en bewonderd. Veel plezier bij alles wat je doet! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het zijn die kleine dingen die het meest mis als ze er niet meer zijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goede morgen Roos, ik kom je even een fijne nieuwe week toewensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Goede morgen lieve Klapper en een fijne week gewenst.
    Je zit inderdaad wat langer achter de geraniums dan verwacht, ik mis je hoor maar ben heel blij dat je het zo naar de zin hebt!
    Geniet van het leven en alles wat je op je weg tegen komt. En blijf fotograferen hé, iets waar je blijkbaar in bedreven bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goede morgen Roos, ik kom weer eens kijken of de helianten in de vaasjes al zijn vervangen.
    Maar ik denk dat je daar nog niet aan toe bent gekomen. Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie gele geraniums had je hahaha. Hoop dat jullie het heerlijk hadden saampjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥