One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












16-09-2018

17.09. Ahhhhhhh








*KLIK*
Mama told me not to come - Three Dog Night
Openen in nieuw venster en klein maken




Walla....




De oplossing van de Rara,
bijna niet te doen hé...




Een detail van een dwergvleermuis,
3 schatten in mijn huis :-)
Gekregen van m'n liefste,
wat een mooi cadeautje




dwergvleermuizen zijn nu erg in de weer,
het is paringstijd..
en ze houden vooral van schoorstenen

en daar komen deze ook uit,

alleen ....
konden ze de weg niet terug naar buiten vinden en zijn jammerlijk verongelukt
het was misschien té moeilijk deze keer

wie denkt er nou aan vliegende muizen:-)
volgende keer zal ik weer iets bedenken
wat ietsje eenvoudiger is :-)

lieve webbies
Dank jullie wel voor je raden..

jullie zijn geweldig
xxx










20 opmerkingen:

  1. Dat was toch bijna het antwoord wat ik gegeven had. Tenminste, dat vind ik. Wat jammer dat ze het niet gered hebben.

    Love As always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach gossie wat zielig dat het niet gered hebben ,zo piepklein nog .Wel vind ik de laatste foto een beetje eng hoor .
    gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Three Dog Night, nou zeker nu ik je log lees.
    Ooit een vleermuizentocht gedaan in Amersfoort, prachtige beestjes.
    De dwergvleermuizen komen wel eens om, maar het zijn wonder beestjes. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, daar zou ik nooit op gekomen zijn.
    Jammer dat ze het niet overleefd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze had je moeten bewaren voor Halloween hahaha groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, wat triest die drie kleine frummelbeestjes jammerlijk omgekomen.
    Ik had er nooit opgekomen, wie denkt er nu aan vleermuisjes bij zo'n foto.
    Maar ik wens je voor vandaag een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja, het lag op het puntje van mijn tond maar dacht, nee, zo gek zal Dien het niet bedenken. Had ik het nu maar wel getypt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Klappertje en een fijne week gewenst.
    Je rara was inderdaad te moeilijk, wie zou nu denken dat jij verongelukte vleermuizen in je schoorsteen zou vinden?
    Jammer genoeg hebben ze het niet overleefd maar het leverde jou wel een schitterend logje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zie je wel, ik dacht het al, maar durfde het te schrijven. Te gek, toch, vleerdingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Zou ik nooit geraden hebben.
    Jammer dat ze het niet hebben gered.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whaha maar Dien toch wie kon dat nu raden!
    maar zo zielig dat die beestjes de weg naar buiten niet meer konden vinden, ocharme toch

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt hoor Dien, ik had al ruimte gemaakt voor de Amerikaanse koelkast die ik dacht te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Roos, een fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou ik nooit geraden hebben. Jammer dat die floddermausjes het met hun leven moesten bekopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Blijkbaar is dat veel te moeilijk voor mij en …………………………..vele anderen Mogelijk een tip :Heel simpel beginnen en dan ….tja Jij weet dit wel beter he Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och wat zat ik er naast.
    Boomstam...nou ja die pootjes he Dien...:)

    Volgende keer raad ik het misschien:)

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een spannende foto's Roosje. Zag dit zelf nog NOOIT! Ja wel vliegend hier iedere avond :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥