One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-10-2018

14.10. vergeten groente









*KLIK*
Billie Holiday - Please keep me in your dreams
Openen in nieuw venster en klein maken




Van de week was ik de mazzelbips




kreeg een paar oerwortelen aangereikt,
vind je ze ook niet prachtig om te zien




Ik dacht wat zal ik dáár nou eens van gaan maken :-)




Nou ik kan je zeggen, met de knoepers van aardappelen
die ik er ook bij kreeg,
was mijn keuze gauw gemaakt.




En Ace zag dat het goed was:-)

wortelenstamp

én lékker dat het was....
je kon het oergevoel proeven:-)


heerlijk hoor,

xxx







19 opmerkingen:

  1. Oeps, ik dacht in eerste instantie aan 'Strange fruit' van Billie, maar je stamp lijkt me zalig! Fijne zondag...@@@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben vergeten daar een foto van te maken Walter... beetje dom hé :-)

      Verwijderen
  2. Het ziet heel goed uit. Was het lekker Dien? Je hond snuffel eraan. Leuke foto is dit. Zijn altijd wel nieuwsgierig wat je hebt. Het goed uit. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ze willen alles zien wat ik heb :-) en dat mag ook :-) maar vooral als ik een kadootje krijg, en ace papier hoort, dat wil hij graag uitpakken :-)

      Verwijderen
  3. Goede zondagmorgen Klappertje.
    Wow, dat zijn nog eens wortels en aardappelen om U tegen te zeggen en ik kan het me heel goed indenken dat je wortelenstamp er heel goed inging!

    OT: het is er inderdaad redelijk stil maar niet zoals in een natuurgebied natuurlijk want de stad is vlakbij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat had ik zo al gedacht, dat maakt het wel erg speciaal hé gerda

      Verwijderen
  4. Goede morgen Roos, lekker hoor wortelstamp, ik wilde dat vroeger ook als verjaardagseten (we mochten kiezen wat we aten op onze verjaardag) maar dat kon nooit, omdat ik begin juli jarig ben en dan waren er geen winterwortels te koop.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bijzonder hé haba, nu is altijd alles te krijgen seizoen of niet.... jonge mensen weten niet beter :-) grappig hoe de tijden veranderen hé

      Verwijderen
  5. Wortelenstamp, heeeeeeerlijk. Jij noemt het vergeten groenten, maar hier kennen we ze nog hoor. En als ik er aan begin kan ik er bijna geen genoeg van krijgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt waar john die mooie grote rode wortels.... ohhhhhh ik wil er ook weer hebben:-) ga maar weer eens op zoek :-)

      Verwijderen
  6. Deze wortelen kende ik eigenlijk niet Dien, maar ze zijn prachtig, en zullen best lekker smaken. Ace heeft toch zo zijn twijfels.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en als Ace het goedkeurt zal het wel zo zijn :-)
    nog nooit gezien die oerwortelen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Ha lekker Wortelstamp. doet mij als Leidse natuurlijk denken aan de hutspot 3 october.
    Ieder jaar ligt dat op mijn bordjes, lekkkkkeeeerr.

    Wel ietsie pietsie anders , maar ik zie het voor mij.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wortelstamp.. is dan net zo iets als hutspot? Ze zien er wel heerlijk uit.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt goed! De tijd voor de stamppotten komt weer aan , lekker lekker lekkerrrr ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja heerlijk dan moet ik altijd aan vroeger thuis denken met 12 man aan tafel werd gelijk de dag doorgenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk en hoe bijzonder....fijn dat het lekker was gezellige avond liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk! En prachtig om te zien, volgens mij, wat John zegt? Heb ik ze zelfs al bij AH gezien kan ook bij de Plus zijn, en worden ze verkocht als paarse wortelen, whahahaha los per stuk... dus kijk even goed ;-) Want oerwortel zullen ze er niet bijzetten denk ik ;-) Mensen willen kleur tegenwoordig, right?

    Ik ben nu met fruit bezig, uit de oven en zo bij mijn gerechten, echt heerlijk!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥