One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-11-2018

13.11. Smile









*KLIK*
Sia - You're Never Fully Dressed Without a Smile
Openen in nieuw venster en klein maken








Er was eens een hoopje wol,
dat heel bijzonder wilde zijn,
Het wilde vreugde brengen en liefde en troost,
en kleur,


vooral kleur,


en het hoopje zocht een mens,
die geduldig aan de slag ging tot er een vorm ontstond :-)




en wat voor een ....




een fantasierijk dingetje ben je geworden zuchtte de mens,
je wordt steeds kleurijker,




je hebt ons laten lachen.
onze fantasie kreeg vleugels..
en ging met ons op de loop :-)




Je kunt vliegen.... ik noem je een miMakker vogeltje,
een troostvogel,




een lachebekje,
je bent alles wat je zijn wilt,
je kunt alles zijn wat je wilt zijn..




Ik vind je prachtig ...




en ik hoop *jij KLIK*
ook


xxx










20 opmerkingen:

  1. Mooi Klapper, prachtig is ze zeker.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creatief met wol. :D wat leuk. Ik ben zot op creatieve mensen :) Trouwens, ik heb hier 2 beestjes die er wel mee willen spelen. 3 mss zelfs wel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel mooier en kleurrijker kan een miMakker vogeltje niet worden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door creativiteit kunnen we er een betere en mooiere wereld van maken. Let's go for it! !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sia geeft een lach op je gezicht.
    Zonder humor is een mens nergens meer.
    Het liedje is goed gekozen bij miMakker vogeltje,
    het troostvogeltje.
    Het is een prachtige vogel geworden. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, werken met wol is leuk, trouwens met die mooie kleurtjes gekaarde wol kun je ook 'schilderijtjes' maken.
    Zo als hier een mooie troostvogel is natuurlijk ook geweldig om te doen lijkt me. Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die mooie kleuren troosten.
    Mooi idee die vogel.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Dien,

    Wauw wat is deze wol heel mooi gedaan. Zo fijn beestje heeft ze gemaakt. Smiles op de foto is zeker heel mooi om te zien. Wat maakt ze apart mooie dingen. Heel leuk gedaan met deze beestje. De kleuren vcan regenbogen wol om te zien op de foto. Heel mooie foto's heb je gemaakt. Ik wens jullie beide fijne dag. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaproosje.

    Super goed gedaan, dit is heel erg leuk.
    En lekker zacht.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. natuurlijk krijgen jullie een smile van mij
    wat leuk zo'n kleurig beestje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig hoe je dit weer gedaan hebt, daar wordt je spontaan vrolijk van Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haaaa Klappertje,

    wat ontzettend lief... een troostvogeltje!
    Maar ja... dat Mimakkertje van jou is dan ook ontzettend lief...
    En schattig...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben jij lekker creatief, maar je wordt er zeker blij van van al die kleurtjes

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve pluizemuis is dit Roosje, om lekker tegen je neus te drukken zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. - You're Never Fully Dressed Without a Smile.. zo voel ik het ook aan Roos

    creatief bezig en daar heb je veel plezier aan

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, zacht, lief, schattig, kriebelig, troostrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahaha wat is die leuk geworden, nou ik weet wel.. als ik zoiets zou maken van die wol zo? Dat ik het hier meteen kwijt ben aan een zwart wit gevaarte met snorharen, whahahaha

    Geweldig!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve KLapper,
    Wat ben je toch een wereldwijf! Je hart bracht zeker vreugde, liefde, troost en kleur. En zelfs nog een beetje extra extra omdat ik zie wie ze maakt en hoe het gemaakt wordt. Zoveel vrolijkheid en fleur in één blog ♥ Logisch dat jullie elkaar hebben gevonden ♥
    Dikke liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach m'n lieve kakelino, als het helpt, haal ik alle skuddes's uit de wei om ze uit te kleden en hartjes te maken voor jou, :-) zó héél erg graag gedaan, want we missen je, en troost.... dat kan een mens zo goed gebruiken hé
      dikke knuffels van ons xxx

      Verwijderen
  19. Een bioloog zou het een grote ontdekking noemen, een nieuw ontdekt diertje.
    Ik vind het een mooi resultaat, ontsproten aan een warm en creatieve geest. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥