One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-04-2019

05.04. Het geheim









*KLIK*
The Greatest Showman - Never Enough
Openen in nieuw venster en klein maken




het geheim van mooie dingen
zit 'm niet in naald of draad
noch in knoopjes, noch in de maat
niet in het hout, kasjmier of katoen,
maar in de mensen die het maken
en er stiekem hart en ziel in doen

Manon haakpen.blogspot.nl

Jawel hé,
zo werkt dat en niet anders


Ze weet het nog niet....
*Draai draai KLIK*

M'n lieve Caatje

Maar haar draaiplateau is klaar ;-)

Bij elk steentje dat ik geplakt heb,

voegde ik een stukje liefde,
een beetje positiviteit, een grapje, een lachje

en tot slot een zoen:-)

Wat zou ik al graag nu dat snoetje van haar zien :-)

nog even wachten tot zondag hoor :-)

xxx




38 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. :-) oh ja Walter,
      omdat ze me haar draaischijf toevertrouwde zeker :-)

      Verwijderen
  2. Zo is het helemaal, als je werk een ander raakt heb je het goed gedaan.
    Denk dat Caatje een gat in de lucht springt. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leest ze niet mee hier?
    Dan is het geen verrassing meer, dat zou jammer zijn.
    Hij is wel mooi geworden Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze is momenteel zó druk dat ze net adem kan halen :-)
      dus nee ik denk het niet :-)

      Verwijderen
  4. Wat een prachtding. Ik zou haar reactie ook weleens willen weten..

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie hartjes, overal :) Heel warm kadootje, mooi gemaakt hoor. Spannend hè dat ook jij nog tot zondag moet wachten.

    Dankje voor je bezoekje! Ja ik mocht weer uitzoeken in de winkel van Editha, dat werkt heel inspirerend :) Het blogje begint te wennen ja, het plaatsen van logjes is makkelijk en doen ze netjes; alleen krijg ik nog geen bericht in de gewone mail over een reaktie bij mij, dat is jammer. Of als een bekende een logje plaatst; terwijl ik me daar dan wel abonneer en alles. Dus als je tips hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zal eens gaan zoeken voor je Clemens, kan even duren....❤

      Verwijderen
  6. t is prachtig Dien, daar zit je hart en ziel in

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is een ding wat zeker is An :-)
      maar ook erg graag gedaan ❤

      Verwijderen
  7. Wat ontzettend mooi is dat geworden zeg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dientje,

    wat een ontzettend lief kado!
    Daar zit heel veel liefde in...
    Wat zal ze verrast zijn, je vertelt toch wel hoe verrast he!!

    Dagdag...
    Veel plezier dit weekend...

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Dien, een echt liefdevol cadeau.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goede morgen Roos, wat een prachtig stuk daar zal ze blij mee zijn, het is vol liefde gemaakt en dat voel je.
    Ik wens je een fijne vrijdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het prachtig geworden! Wat een werk, al die steentjes een plek geven. Ik vind de kleuren ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede morgen lieve Klapper.
    Wat een mooi cadeau heb je voor je Caatje, ze zal er beslist heel blij mee zijn!
    Je ziet het gewoonweg dat het mooie draaiplateau met liefde is gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar is eigenlijk maar één woord voor: mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig en met liefde gemaakt Onovertrefbaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Heel mooi gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi hoor.
    Ze zal er gelukkig mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die is echt mooi geworden.
    Van mijn kadodochter kreeg ik ook z`n mooie steentjes-schaal in groen -wit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend Dien. Ik heb een buurvrouw die ook dit soort 'werk' verricht.
    Kijk hier: https://www.miljoenenlijn.nl/social-sofa-op-station-kerkrade-zlsm-onthuld/
    Ik heb een vlinder naast mijn voordeur met dezelfde techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi hoor Cor, als je weet hoeveel werk het is, kijk je er toch weer heel anders tegen aan hé :-)

      Verwijderen
  19. Dat is heel erg mooi gemaakt en ik weet dat het ook veel werk is om het te maken, maar je cadeau zal haar zeer zeker raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig draai plateau mosaic en kleuren Dien, heel knap geplakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi, goed gelukt.
    Wat een werk, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥