One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












08-04-2019

09.04. The blues for you









*KLIK*
Daniel Castro ~ I'll Play The Blues For You
Openen in nieuw venster en klein maken




Wat een plotseling overlijden van een lieve webbie als
*Gerda KLIK*
met je doet....




vroeg iemand me...




ik ben vreselijk geschrokken.... toen ik het nieuws hoorde,
en belde gelijk een vriendinneke...
die ook nog vol ongeloof was...




Onze spring in het veld, Gerda,
ze leek de eeuwige jeugd te hebben... * snik*




en dat lieve webbies, is dus niet waar,
het besef dat we overal super intens van moeten genieten,
leven, opslurpen...
komt als een mokerhamer binnen...

Leven gaat door,




Lieve Gerda....
Je was zó gek op de lente

voor jou...
een pimpelmees, die gewoon doorgaat
totdat het niet meer kan...

die denkt niet na, die doet gewoon....

In jouw naam... gaan wij hetzelfde doen


xxx








19 opmerkingen:

  1. Een mooi en ontroerend blog Dien .Het is heftig en zo onverwacht .
    Liefs en sterkte Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Webloggen is vaak meer dan een verhaaltje, het is meer.
    Het is je betrokken voelen bij elkaar.
    Het is zeker een hele schok als je iemand verliest. Hans

    Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk Klapper, elke seconde genieten. Het blijft heftig om een blogvriend te moeten missen. Sommige zitten zo diep in je hard.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een naar bericht...maar mooi geschreven ...heel veel sterkte liefs Ria ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, ja ik ging automatisch de bloglijst af en Gerda zit nog gewoon in mijn systeem, als ik dan haar site aanklik besef ik weer dat ze er niet meer is, ze laat een grote leegte na in blogland. Hoe moet dat dan wel zijn voor Guido en de rest van haar familie.
    Ik kan het me een beetje voorstellen omdat mijn man ook zo opeens is vertrokken, dat blijft heel lang onwerkelijk en je verwacht nog altijd dat ze zo weer binnen zullen komen.
    Ik ga zo weer naar het asiel en ik wens jou een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het heeft mij ook niet onberoerd gelaten. Het kan elk moment gebeurt zijn daarom ook het best van alles genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dientje,

    een spring-in-t-veld... Precies!
    Een gekke komiek zo nu en dan... maar soms ook heel serieus.
    Ik kan het nog steeds niet beseffen.

    Het is waar: we gaan door, net als die mooie Pimpel.
    De wereld stond even stil en draaide toen gewoon door...

    Dag schat...
    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je er een mooi warm eerbetoon van gemaakt Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sommige dingen in het leven, onbegrijpelijk.
    Ook merk je dan dat alles gewoon doorgaat.

    Bijzonder gedicht Dien, heel ontroerend.

    Blijven genieten en af en toe weer eens stil staan...

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het mooi om de reacties in Blogland te zien n.a.v. het overlijden van een collega blogger. Ik vind het warmhartig en betrokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toen ik het bericht bij Yova las kon ik het mij niet voorstellen en schrok enorm. Wilde het niet geloven maar helaas is het wel zo. Ik zal haar zeker ook missen want ze had altijd een lief woordje onder mijn schrijven. Ik las en volgde haar blogs altijd met vele interesse. Jij hebt een mooie blog voor haar geschreven en deze zal ze zeker waar ze nu is lezen en ontvangen. Zo is er weer in blogland een engel erbij gekomen die onzichtbaar aanwezig zal zijn. In mijn hart zal ze zeker ook blijven. Ook al kende ik haar niet persoonlijk, je schept toch een band na zoveel jaren bloggen. Ik heb eens geschreven als je een dierbare verliest en deze woorden zijn nu ook van toepassing voor jou. Veel sterkte wens ik jou hierbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en ontroerend, zoals je Gerda hier herdenkt Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een troost dat zoveel bloggers zich hierbij betrokken voelen Roos

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi logje ter ere van Gerda!
    Het is het onverwachte wat het als een hamer doet neerkomen en zal nog even nadreunen denk ik.
    Ja wij weten ook maar al te goed dat je moet genieten, maar soms vergeet je dat weer even.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi hoe Jij die "speciaal "iemand herdenkt Soms ie het heel moeilijk zoiets te horen he Sterke groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zojuist schreef ik nog ergens in een reactie dat zo'n plotseling overlijden me er weer op wijst dat het zaak is om te proberen zoveel mogelijk te genieten en de mooie dingen mee te pakken, want het kan ook zo gebeurd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig in woord en beeld weergegeven wat deze heftige gebeurtenis met je doet. Sterkte voor jou en alle geliefden van Gerda.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥