One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-04-2019

10.04. Bloesemen








*KLIK*
Stephanie Struijk - Nieuwe maan
Openen in nieuw venster en klein maken




Wanneer gaan we bloesemen??




Dat moet je doen als de natuur je roept




en er bloesem is natuurlijk...
anders heeft het weinig zin




Nu nog meer dan anders wil ik gaan




De plotselinge dood van onze lieve webbie Gerda
doet me beseffen, nog meer dan anders




Dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn,
en




je het leven met 2 handen moet aangrijpen,




Bloesemen doe je wanneer het kan,
en nú
kan het,

nee het moet nu




Op weg naar zuidlimburg




Hebben we eerst een mooie wandeling door het savelsbos gedaan




Waar de daslook rijkelijk stond te geuren




en uiteindelijk we ook bloesem tegenkwamen:-)




Niet te heet niet te nat, zeg maar niet
eigenlijk een perfecte bloesemdag

Een die we gerust nog eens over kunnen doen hé
want het is puur genieten




Dank je wel Buuffie Truus
op naar een nieuw avontuur morgen



xxx










18 opmerkingen:

  1. Groot gelijk daar moet je bij zijn.
    Prachtige foto van buurvrouw Truus samen met de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom het genieten uitstellen tot morgen als het vandaag ook kan. Geniet jij maar met hoofdletters Klapper. Dat heb je goed begrepen.

    love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tekst en mooie foto's. Ja ik bloesem met je mee en laat de knoppen ontspruiten. Daar waar de wortels ons mensen zullen brengen in het leven, is het nu echt tijd om te genieten van elk uur en van elke dag en ook wat de natuur ons als lessen er bij zullen geven. Nog even ben ik ook een slak en kom traag vooruit maar als ik mijn huisje kan dragen is het dat ik ook weer op mooie momenten stuit. Geniet van jouw momenten en rust ook eens heerlijk uit. Ik fladder nu wat traag mijn lentebedje in daar vleugels van leven mij wat moe hadden gemaakt hadden vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Klappernootje,

    ja... je hebt gelijk!
    We moeten NU van het leven genieten. Het leven is NU!
    Dat wil Gerda, zeker weten! Ze heeft het me in het oor gefluisterd.
    Goed he!

    Die bloesems... wat zijn ze mooi en wat fijn, dat je daar naar toe gegaan bent.

    Ik ga een vriendinneke opporren om vanmiddag iets soortgelijks te gaan doen.
    Het elfde gebod!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos,ik ga vandaag weer van mijn oudste kleindochter genieten.
    Ze zal wel weer veel te vertellen hebben. Een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk. Ik heb ook een bloesemfoto op mijn weblog staan. Ze zijn er weer namelijk, zo mooi. Eindeloos genieten Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was idd een mooie tocht en nu genieten, want dat komt nooit meer terug

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto is een (persoonlijk) juweeltje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n plotseling overlijden doet inderdaad beseffen hoe vluchtig het leven is, en dat het soms ineens voorbij kan zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig blog Dien, en je hebt helemaal gelijk hoor, elke dag die je krijgt, is een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Prachtig hoe de natuur is.
    Hele mooie foto's heb je gemaakt.
    Super.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Preciosas fotos, me han gustado mucho. Saludos desde España.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zalig weer ook om te bloesemen nu!
    genieten is dat
    mooie foto's
    en ook fantastische foto van je buurtje en de honden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zit al een paar weken regelmatig even in de tuin te bloesemen, want die van jou is me te ver weg. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. buurvrouw Truus staat er mooi op met de jongens Roos...

    nu genieten..Gerda zou dit zeker beamen

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi woord “bloesemen” !!! Deden we vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bloesemen in de natuur en in je hart Dien.
    Ik genoot even mee.
    En wat een prachtige foto van buurvrouw Truus en de lieverds.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo is dat Dien.
    Alles wat je niet meeneemt, dat ben je voor altijd kwijt !
    Het werkwoord 'Bloesemen', dat heb je mooi omschreven :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥