One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-04-2019

12.04. Wie het kleine niet eert








*KLIK*
Wolfgang Amadeus Mozart: Clarinet Concerto in A major, K.622 (Arngunnur Árnadóttir, clarinet)
Openen in nieuw venster en klein maken




Wie het kleine niet eert ....
Jullie kennen de spreuk wel tóch :-)






Mazzeldientje hangt van kleine gelukjes aan elkaar




flappie flappie, wat een geluk,




Langs de kant van de weg, bakken met violen,
meest uitgebloeide
maar...




een fiks aantal willen het niet opgeven:-)
Kom maar gauw met tante Dientje mee naar huis
ik geef jullie een warm onthaal :-)





Zie ze nou eens drijven
zó machtig mooi in de schaal

je zou er poëtisch van worden hé :-)




Vandaag denk ik aan deze kanjer
die er al 2 jaar niet meer is,
en me zóveel vreugde en liefde heeft gegeven
Rufus de rooie lieverd

Heb het goed lieve webbies,
en geniet


xxx







19 opmerkingen:

  1. Hier word je instant blij van, van jouw post. Ook wel een beetje weemoedig om Rufus. Wat een knapperd. Prachtige drijvende viooltjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Dien het zijn echt de kleine dingen in het leven die ons blij kunnen maken .Prachtig die viooltjes op de foto's .Ik ben zo blij als ik de mijne van vorig jaar nu weer zie bloeien dankzij het kleine beetje wat ik kon doen zoals nieuwe aarde geven .Ach en Rufus wat een lieve mooierd was het
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig 'bloemstuk' heb je ervan gemaakt.
    Mooie foto van Rufus. Fijn dat je op deze manier ook hem nog kunt eren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 jaar alweer.. Klapper, die tijd gaat veel te snel. Mooi eerbetoon vandaag weer.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd weer mooi zo'n kleurig bloementapijtje in een schaal.
    Mooie foto van Rufus. Dat lijkt me een kat die zich ook heel goed kon ontspannen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, mooie foto van Rufus en prachtige 'drijfviooltjes' Ja de tijd gaat zeker snel maar ik probeer te genieten van de tijd die ik nu heb, je weet nooit wanneer het opeens afgelopen kan zijn. Een fijne vrijdag gewenst en denk eraan, geniet nooit met mate maar altijd voluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zomaar langs de weg dan nog, die stonden op jouw te wachten
    zie ze eens schitteren in hun nieuwe thuis
    Rufus, reeds twee jaar, wat een knapperd was het toch

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekkere bink. Die zal goed gemist worden. Zoals ik mijn witte bink mis. Die schalen met viooltjes zijn helemaal top natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige foto van Rufus hoor. Mensen vergeten soms dat schoonheid en geluk in kleine dingen kan zitten. Je laat ons hier hele mooie foto's zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die spreuk ken ik zeker wel. Sterker nog, vaak vind ik het kleine zelfs fijner dan het grootse... Ik houd meer van een simpel momentje thuis in mijn keuken met een kopje koffie terwijl de zon schijnt, dan van bungi jumpen van 1 of andere berg vanwege zo'n bucket list...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een pracht schaal vol met blije gezichtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik dit blog zie drijf ik op wolken zo simpel is het he Die "poeskop" Schitterend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Mooi plaatje al die bloemetjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterend met al die bloemetjes Roos

    en Rufus reeds 2 jaar

    het gaat wel heel snel

    op naar een prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er oog voor Dien.
    En wat een lieve mooie poes Rufus.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee jaar alweer!!!!!!! Die rooie rakker was me er eentje (als ik jou erhalen over hem dan weer terughaal)
    De viooltjes maken me blij. Alle bloemetjes en de lente zijn tot nog toe even aan me voorbij gegaan maar wat je hier laat zien tovert weer een glimlach om mijn gezicht.
    Heerlijk die lente

    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtfoto van je eigen Peeltijger ♥
    Rufus, lieve lieve Rufus. Ik voel me vereerd dat ik je een keer heb mogen zien; ik zal het nooit vergeten ♥ Je hebt de allerliefste vrouw gehad die je je als rode kater maar kunt wensen. Je was een kanjer, man!
    Een geweldig idee om viooltjes in een schaal te leggen. Ik ga je na-apen Dien (-: (-:

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥