One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-04-2019

16.04.Hop paardje hop








*KLIK*
John Denver-Rocky Mountain High
Openen in nieuw venster en klein maken




Als er ergens dieren in de wei staan
moet ik daar altijd wel even naartoe




want het wordt bijna een zeldzaamheid.
Met alle regelgeving in Nederland,




mag een koe en paard bijna niet meer buiten lopen:-(
Ik vind het zo heerlijk om ze te zien hé.




Zwaai zwaai paardjes,
we komen terug :-)

misschien morgen al :-)


xxx









20 opmerkingen:

  1. Inderdaad men ziet dieren die in de weide horen steeds minder en de wol van het schaap, zaait op deze manier de warmte wat menigeen zo nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn mooie paarden in een prachtige omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dieren horen lekker buiten hoor...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dieren horen buiten, net als mensen trouwens. Dat vergeten sommige nog weleens...

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, mij viel het laatst op dat er weer meer dieren in de wei staan, maar 's avonds zullen ze wel weer op stal staan, te koud nog om in de nacht buiten te zijn. Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet ook bijna geen kinderen meer buiten spelen, maar die verdwijnende dieren dat is me wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tijdens mijn ritten voor het werk zie ik regelmatig koeien in de wei. Altijd mooi om ze te zien grazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en t is zo'n mooi zicht, dieren in de weide

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is er mooier Dien, dieren in de wei.
    Je ziet het ook aan de koeien als ze na de winter het gras weer voelen.
    Springen en dollen met elkaar, het ontroerd me altijd.
    Over een poosje veulentjes Dien, genieten!

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij onze buren staan er gelukkig nog koeien in de wei. Ik vind dat toch altijd weer een prachtig Hollands plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Klapperdingseltje,

    jaaa.. koetjes en paardjes in de wei.
    Ik ben vóór!
    En dan John Denver die er een liedje bij zingt.

    Mijn dag kan niet meer stuk!

    Ciaoooo... geniet vandaag!
    Xxx, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Werkelijk schitterende foto's met de paarden hoor Dien, daar zou ik ook regelmatig naartoe gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is maar net in welk deel van 't land je bent, denk ik. Hier in het noorden hebben we nog niet klagen. Schapen, lammetjes, koeien, paarden, pony's, geiten ... ze lopen hier allemaal wel ergens in de buurt in een weiland rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zal het heel erg missen als dat ook al niet meer kan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Mooi deze paarden zo daar te zien.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige paarden in een romantische setting!
    Heel mooi vastgelegd Dien.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige foto's met van die paarden Roos...

    het paard, de edelste verovering van de mens toch..

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi vastgelegd, Rooske en zo sfeervol... genieten is dit!
    Lieve groetjes, Anna ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ?????? over welke regels heb jij het dan? Boeren worden juist aangemoedigd om hun koeien buiten te zetten? Ik zie overal de Friese paarden weer ind e weides staan, en de schapen en de koeien... maar ik ga niet overal heen, omdat we er vaak voorbij rijden dus zie ik het vanuit de auto, maar in Friesland, barst het van de dieren in de weides.... alle soorten en maten.

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥