One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












15-06-2012

16.06.waterspiegel









*KLIK*





Ben ik nog zichtbaar


vraag ik aan het water


en neem een overschot


op het antwoord.





Ik zie een tuimelende val


en zuig de toekomst naar me toe


ze lijkt zo ongerept en roerloos


af te wachten tot ik kom.






Voor elke lijn die nu verschijnt


bedenk ik curven zekerheid


als: toen en vroeger, weet je nog?




Voorbij mijn twijfel is een


straks verborgen.

Ergens.


Steeds en dichterbij.



Annette van den Bosch






Jij stroomt door mij


Als bloed door mijn leven


Geeft me de kracht


En je trekt mij omhoog


Jij maakt het leven lichter


Jij bent de zon in mij


Geeft zonder nemen


Geeft om mij


Want ik kan het niet alleen


Ik heb je liefde zo hard nodig


Sla je armen, om me heen


Hou me vast...





mooi liedje hé...


webbies,



kippenvel vandaag : -)


morgen weer?


oké ik ben der.






xxx











48 opmerkingen:

  1. Idd kippenvel. Liever van mooie woorden en plaatjes dan van het koude water :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook je foto's zijn, mooi, KLaproos !
    Lie(f)s.
    @Skynet ligt plat, geen logje... !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Klaproos,

    Heel lief liedje, zo leuk de kinderen in het water, met de zon erbij. oma

    ot, Conny Froboess leeft nog, dus je broer is nog geen fan af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie log, mevrouw Klapper... ;-)

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Klaproos.
    Wens je een goed weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel jan
      ik wens het jou ook,
      een stralende zon komt hier piepeen :-)

      Verwijderen
  6. Woord en beeld gaan weer perfect samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja inderdaad, het is weer zo'n mooi geheel.
    Die twee teksten na elkaar, wat zit daar een prachtige ontwikkeling in, een groei. Van de peilloze eenzaamheid naar de kracht van wij....
    Ben je op de Floriade geweest! Ga ik ook nog naartoe, eerlijk gezegd ben ik zéér geïnteresseerd in het Zen-restaurant :-) En nog wat dingen.

    Liefs en een ijzersterk roosje he.
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee! Ze hebben de uitroeptekens verbeterd! ! !

      Verwijderen
    2. jawel clemens,
      ben benieuwd wat je ervan vind,
      als je gaat...
      kunnen we misschien elders wat afspreken,
      venlo is "vlakbij"
      het was er mooi, fijn om te zien,

      lieve groet en een fijn weekend gewenst clemens

      xxx

      Verwijderen
    3. Ow... ik ben dan met mijn broer, dus dat weet ik niet hoor... Hm, hm..

      Verwijderen
  8. Mooie teksten, mooie beelden... we zijn bij Klappertje aanbeland!
    Bedankt meid voor dit pareltje, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat jouw weekend even mooi zal ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohh maar daar ben ik niet bang voor gerda,
      we hebben een druk programma:-)
      boordevol gezelligheid,

      dank je wel voor je bezoek gerda,
      xxx

      Verwijderen
  9. Feitelijk kan een volwassen mens zonder liefde. Waarmee ik wil zeggen dat we het niet nodig hebben om te overleven.
    Een leven met liefde is echter veel prettiger dan zonder, en ik zou het niet willen missen.
    Ik wens je een fijn w-end!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahhhhhhh redstar,
      now your talking, een leven zonder liefde,
      'k moet er niet aan denken:-)

      Verwijderen
  10. Een prachtige serie foto's voorzien van een mooie tekst. Heerlijk om op een warme dag je voeten af te koelen in het water.... Ik kom je een fijn weekend wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een kippevel-moment...

    prettig weekend Roosje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kinderen... ze zijn zo natuurlijk en fotogeniek hé! Een schitterende reeks. Geniet nog van het weekend @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat kan het leven toch simpel zijn.
    Neem een kind en wat water, en wat doet het kind in al haar kinderlijkheid, genieten en kind zijn.
    Het leven kan toch eenvoudig mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kinderlijk eenvoudig a, jawel,
      wat we willen we????

      meestal kiezen we moeilijk omdat we bang zijn voor het eenvoudige mooie

      Verwijderen
  14. Het liedje opned helaas niet op de i pad.....maar de foto,'s zijn super Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik weet het mussie, je zult tóch achter de desktop moeten kruipen, want i pad pikt het niet:-)

      Verwijderen
  15. Zoals Glennis dit zingt, kunnen niet velen haar dit nadoen. Schitterend!
    Wat een leuke foto's. Pootjebaden, ondanks het mindere weer. Dus niet vergeten de rok hoog te houden! haha
    Di Mario zal zich vast vereerd voelen met de spreuk op jouw log!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. di mario is zo'n toffe gast, en hij is zó zalig positief, daar trek ik me graag aan op,
      mooi hé die glennis

      Verwijderen
  16. Leuke foto's van die pootje badende kinderen.
    Het wordt tijd dat het wat warmer wordt, zodat we meer van dit soort vertier te zien krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja jan.....
    misschien morgen.
    ik hoop het dan kunnen we weer eens een droog wandelke doen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk om naar je foto's te kijken en terwijl genieten van de mooie tekst!
    Indrukwekkend alweer !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laat de kinderen maar spelen en genieten van het kind zijn...
    en je woorden... om stil van te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als dit geen superbeelden zijn, weet ik betoog niet meer.
    Laat ze genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥