One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-06-2012

27.06 'n Haarlems vrommekse op bezoek



Vandaag géén wijze spreuk,


Want de *klik wijsheid, *


Liep naast me.






*KLIK*





Op de fiets dacht ik,


Spring maar achterop, bij mij

Dan gaan we samen weg


We zien wel waar we heengaan


Maakt mij niet uit, als het maar gezellig volluk is,






Alléz jong zoek een uit of ze er al aankomt: -)





En ja hoor,


Lou lou, mammlowina, mamalodevici, mamamia

*klik mamalou *





Eindelijk…… daar is ze: -)






Loutjelief, ik ben zo blij dat je er weer eens was hé,







En ik neem je mee, naar een mooie


Open plek onder de zon,






Waar de hartjes hangen…


En we eten en praten, praten en eten..

En drinken , vergeet drinken niet: -)

Proosten op het leven…


En dan






En dan gaan we een wandelke doen,




Door een van de mooiste gebieden van Brabant,






De groote peel


Een gebied tussen asten en meijel.






En alsof de weergoden wisten dat dit een mooie dag moest


Gaan worden na alle regen van afgelopen tijd,




Kregen we lagen , bergen , hopen zon, op onze hoofden,


En was een schuilhut soms wel fijn hé: -)





Lopen over knuffelbruggetjes,


En




Ontmoeten vaderke tijd, en zijn compaan,




Die zegt dat wij naar huis moeten gaan….




Alléz. Alle gekheid op een stokkie,


Alles wat een begin heeft heeft ook een eind,


Maar wat een prachtige dag was dit,

Dank je wel *klik Marlou *

Voor het heerlijke kado


En je weet het,


Voor jou is hier altijd plek,


Tot gauw…


xxx












79 opmerkingen:

  1. Zoooo, wat heb je een prachtig veldboeket gefotografeerd... Ik heb weer heel fijn met je meegewandeld. Nu verdiend met de beentjes languit op de bank. Maak je er morgen weer zo'n fijne dag van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar zeker Gerda,
      we maken van elke dag het mooiste wat we kunnen,
      en hoe en waar boeit me niet,
      als het maar mooi is:-)

      Verwijderen
  2. Super gezellig om bezoek te krijgen en daarmee zo'n mooie wandeling te maken en ondertussen honderduit te kleppen. Fijn dat je zo'n goed dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was dus een fijne dag vandaag....mooie foto`s hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haarlem !!
    Mn geboortestad en mn winkelstad !
    Geen wonder dat je een fijne dag hebt gehad Klapper , die haarlemmers zijn best te pruimen .
    Mooie wandeling hebben jullie gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haaa ria, dan wete je genoeg toch:-)

      jawel hé, het was heerlijk gezelschap en een machtig mooie dag vandaag
      we hebben genoten met hoofdletter

      Verwijderen
  5. Dat was zo te lezen en te zien weer een heerlijke wandeling.
    Jullie hadden het weer ook duidelijk weer mee, hier bleef het tot ver in de middag bewolkt. Ik heb al mijn hoop op donderdag gevestigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt jan, het weer was "GEWELDIG" mijn snoet voelt rood aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n superhéérlijk dagje, Klaproos... Vult je batterijen hé... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezelllllig!
    Maak maar van elke dag iets prachtig, want het kan zo veranderen dat het niet meer kan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar weet ik écht alles van lieve ann,
      dus ja, ik geniet er van

      xxx

      Verwijderen
  9. Ha Klaproos,

    Wat een blij en zonnig logje, je bent vandaag een gelukkig mens. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt gelijk, want Marlou is wel helemaal tov. ;-)

    Litra'ot

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat jij haar ook kent mario:-)

      het is een goudstuk:-)

      xxx

      Verwijderen
  11. Wat mooi om een dag zo goed te kunnen te besteden. En om zo welkom te zijn!

    En haha, knuffelbruggetjes, okeeeejjjj!

    Liefs en zon,
    en roosje,
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk clemens,
      een prachtig gebied, als je
      naar de floriade gaat zit je er maar een half uur vandaan of zo :-)

      * HINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNT *

      xxxx

      Verwijderen
    2. Hahaha, jaaaaaa ik geloof dat ik m snap!
      Maarrrr... dat is voor mij geen goede combi Dien. Verschillende redenen.
      We verzinnen iets anders!
      Liefs, Clemens.

      Verwijderen
    3. ik begrijp het clemens,
      je moet ook écht hélemaal zelf weten wat je wilt doen hé:-)

      xxx

      Verwijderen
  12. Reacties
    1. : -)

      jij kon vast niet slapen esz,
      en ging toen maar puntjes zetten: -)

      hihi,

      wel wel wel ...
      maak je er volgende keer hartjes van:-)

      Verwijderen
    2. jep
      dat klopt

      helemaal harteklop ,geen punt!


      helemaal geen punt
      jij vat me
      gewoon
      X esz

      Verwijderen
  13. Kan me inbeelden dat er wel wat af gebabbeld is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een uitgelezen dag voor een vrije reis aan het brabantse land.
    Fijn dat je zo genoten hebt Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n ontmoeting ! En ik herken vele foto's hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ja ollie,
      volgende keer brengen jullie wandelschoenen mee hé:-)

      xxx

      Verwijderen
  16. Ziet er mooi en gezellig uit...
    Had zaterdag een gezellige Brabantse hier en we hebben ook zo genoten.
    Lang leven het bloggen en internet ;-)
    Maak er weer een fijne dag van !!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk al die leuke contacten hé tiny,
      al zit er ook wel veel kaf onder het koren en blijft het opletten
      met wie je in zee gaat,
      maar je hart openstellen en je verstand erbij houden....
      dat zouden w eallemaal moeten doen:-)

      xxx

      Verwijderen
  17. Zalig om via je mooie foto's even te mogen meegenieten van jouw dag. Hopelijk volgen er zo nog vele... ik wens ze je alvast toe @->--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel anna,
      dat wens ik iedereen toe,
      zalige zonnige dagen

      Verwijderen
  18. Haaaaaaa Poppy!

    Wat was het een heerlijke dag!
    Ik heb van het begin tot het eind genoten.
    Wat is dat toch bijzonder, dat we een vriendschap hebben,
    die hier op het web is begonnen.
    Geweldig!
    Ik ben zo dankbaar voor al die goeie dingen die in mijn leven gebeuren.
    En jij bent zo'n schat!

    Dat mag iedereen wel weten!!!

    Dagdag!
    Bedankt voor de TOPDAG!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)

      dank je wel marlou, en het mooie is dat dat gevoel geheel wederzijds is,
      als we elkaar nodig hebben zijn we er hé,
      en dan te bedenken dat er van die sujetten zijn die weblog maar niks vinden:-)
      nu ik ben er weg van :-)
      thank god for weblog: -)

      tot gauw droppie,

      xxx

      Verwijderen
  19. Ja als je haar in huis haalt is die hele dag in zonnen schijn ondergedompeld, een prachtige vrouw met een zonnig humeur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt waar han, de zon hangt verliefd om haar heen:-)

      een geweldig mens, ik ben erg blij dat ik haar ken,

      Verwijderen
  20. Zo te zien hadden jullie een heerlijke tijd samen, maar hoe kan dat ook anders? Twéé zonnetjes bij elkaar en daar dan nog een zonnetje bovenop in een mooie blauw uitspansel? Ik ben zo blij voor jullie want alletwee verdienen jullie het, zo'n dagje vol heerlijkheid. Néé, niet één dagje, alle dagen moeten zo voor jullie zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk gerda,
      en jou en guido wil ik ook een keer in m'n armen sluiten:-)

      xxx

      Verwijderen
  21. Ik heb er niets aan toe te voegen en foto's spreken voor zich een super dag was het.
    Een om in te lijsten en nu nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb stiekem heerlijk met jullie meegewandeld, Dien
    Wat een mooi gebied daar bij jou om de hoek!
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach ton je hoeft dat niet stiekem te doen hoor:-)
      ik neem je zo mee door de peel say when:-)

      Verwijderen
  23. Oooh, die bloemetjes in de berm zijn zo prachtig! Je hebt weer wat kilometers in je benen zitten, maar meer dan
    de moeite waard en ik ben helemaal niet moe! Alweer een dag met een gouden randje om toe te voegen aan je enorme
    collectie ;) Veel plezier vandaag Roosje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahahhaah heerlijk als je mee kunt lopen en er niks van merkt in de benen hé:-)

      hetw as zalig moon,
      ben je al aan het plannen wanneer je naar huis komt?

      Verwijderen
  24. Heel mooie reeks Dien, prachtig natuurgebied!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een "goed gevoel" logje...

    leuke zomerse wandeling ...

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een mooie foto reclame voor de Peel...
    wat een pracht gebied Roos...
    heerlijke wandeling en het weer ook nog goed..
    wat wil je nog meer...gewoon genieten en dat heb je gedaan volgens mij...

    Lg, Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel nieske,
      de peel is een gebied dat gaat nooit vervelen, het gebied en zijn bewoners

      een speciaal dierbaar plekje in mijn hart

      Verwijderen
  27. Leuk om zo weer een ander log te ontdekken.
    Heerlijk die vriendschappen in weblogland!
    Dag Klapper! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geweldig hé yvonne
      dat vind ik ook,

      leuke log heeft ze, die lieverd:-)

      xxx

      Verwijderen
  28. de lieverd!
    als het mag kom ik volgende keer mee
    maar eerst naar Marjolijneke

    aaiaai

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is t daar mooi he.. lang geleden dat ik er geweest ben, is toch n stukje rijden vanaf hier.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'k weet niet hóe ver je moet maar het is vast de moeite kati:-)

      Verwijderen
  30. Wat hadden jullie een mooie tocht...geweldig...de hartjes dreven zelfs in de lucht :-)
    En met iemand uit Haarlem (mijn geboorte-jeugdstad) is natuurlijk helemaal top :-0

    @ Morgen staat er al een foto klaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat gaaf marjolein,
      ik kijk er naar uit,
      kom even op het feest langs:-)

      geweldig, wat een feest hé.

      jawel marjolein, hartjes....
      da's een groot feest:-)

      Verwijderen
  31. Leuk hoe je zo midden in de stad begint bij meiden in kontige broeken en uitkomt op sfeervolle plekjes met voor mij het juweeltje van de serie de oude mannen op het bankje een meesterlijk shot. Ik houd van kontige meiden maar oude mannen op een bankje komen op de tweede plaats..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaahhahaha

      wat zeg je dat heerlijk peter, ik vermaak me kostelijk met jouw reacties:-)
      kontige meiden:-)
      die hou ik er in.

      dank voor je bezoek,

      Verwijderen
  32. Een geweldig uitstapje lijkt me!
    Prachtige foto van die twee oudere mensen op het bankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. vriendschappen moet je heel zuinig op zijn,maar dat is jou wel toevertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ach .. bas. je doet je best,
    maar soms gaat het mis hé..

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Reacties
    1. zucht jelle??


      een zucht geeft lucht, en frisse lucht hadden we zat: -)
      mandenvol: -)

      Verwijderen
    2. Ja, een zucht van ademloosheid, na dit gave verslag, zoveel schoonheid, zoveel tevredenheid en harmonie... Als ik zoiets ooit óók mede zou mogen maken...

      Jelle Droeviger.

      Verwijderen
    3. och jelle ik zou niet weten waarom niet,
      het is eenvoudig,
      een picknickmandje en goed gezelschap,
      moeder natuur doet de rest:-)

      Verwijderen
  36. Altijd moet er een eind aan komen, jammer he.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel A. net zo goed als aan nare zaken een einde komt

      komt er aan leuke dingen ook een einde,
      da's jammer de vrhoudingen zouden anders moeten liggen hé:-)

      Verwijderen
  37. Van de trein naar de stilte in de natuur Roozsie
    heerlijk meegelopen in dit mooi gebied.
    knuffelbruggetje :)))) blommetjes en een schuilhutje
    eten/drinken onder witte hartenwolken.
    Dat smekt!!
    big smile :-))

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, je verhaal is zo lief!
    En wat heb je er weer mooie foto`s gemaakt, met heel veel diepte en mooie spiegelingen.
    Lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Och wat mooi Dien ❤❤❤

    Wat zou ik hier ook graag gewandeld hebben.

    Eerst lekker eten en drinken en drinken en eten,
    dan een geweldige wandeling met mooie natuur
    en onderweg ook lekker tokkelen met elkaar.

    Laat deze herinnering je bijblijven want dit geeft
    je weer energie xxxx ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Weer zo'n dagje om van te genieten
    een superdagje vol zon en genietertjes
    steek die mooie herinneringen maar veilig weg...
    je kan ze gebruiken voor een regendag misschien ?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. als ik het zo lees heb jij wel regelmatig bezoekskes van andere loggers of logsters hé, Dientje
    En dan samen wandelen en genieten, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Die fietsbel heb je heel goed in beeld gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. heerlijk logje Dien, zit weer te genieten van de manier waarop jij dat met woord en beeld weet te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥