One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












18-09-2012

19.09. Ga niet weg





*KLIK*
Openen in nieuw scherm, en venster klein maken

Niet gaan,
Zou je willen zeggen

Ohh zonneke blijf nog even, maar…

Nee helaas
hoor je dan in gedachten de zon vertellen,

Ik moet gaan, vrouwke,
Ik kan niet langer blijven,

Jullie hebben het beste van mij gehad,
En ik moet baan maken,

Ruim baan,
Voor m’n vrind, jan

Jan de wind,

En franske regenbui,
Die hebbern al zo lang gewacht op hun beurt,

En die willen zó graag spelen met de blaadjes,

Ze laten verkleuren en laten dansen in de wind

He zou niet eerlijk zijn als ik dat allemaal tegen zou houden

Maar er komt weer een tijd,

Dan…

Ben ik weer overvloedig aanwezig,

Vertrouw daar maar op,

En ondertussen..

Geniet met Ace,

Van zijn malle fratsen,

Van zijn jeugd,

En van al het mooie dat de natuur je laat zien

Wel moederke zon,

Maak je daar vooral géén zorgen over,
Dat doen we,

Met heel ons hart,: -)

xxx


55 opmerkingen:

  1. hopelijk krijgen we nog een gezellig herfstzonneke, dan zien we de mooiste kleuren schitteren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stel je voor, Klaproos, Ace..., alles voor de eerste keer ontdekken..., moet toch fantastisch zijn !
    Mooi logje (alweer) !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend herfstlogje Klappie. Je laat ons weer genieten van al het moois in de natuur.
    En natuurlijk ook van 'the one and only' Ace. :-)
    Wat zal hij de eerste sneeuw en ijs vreemd vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk z,on herfstlog daar is niks mis mee alles op zijn tijd en o wat kan de herfst mooi zijn,vertel dat maar vast aan ace.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Klaproos,

    Ace zijn eerste herfst op het Brabantse land, zijn poten nemen de kleur van de grond aan.
    Net als de bladeren kleuren in de laatste zonneschijn.
    De natuur wordt weer kleurrijk fris. oma

    ot, was een jeugd zonde van mijn broer, is hem vergeven want hij is een groot dieren liefhebber.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ...zo vlug in de herfst duiken Roos...ik vind geen tijd meer, groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er kan toch gewoon zon schijnen in de herfst.... winter..... lente..... en natuurlijk zomer.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay Roosje
    Je schrijft en fotografeerd op mijn Gevoel
    De één viert zijn/haar ver-jaar-dag
    De ander moet je laten gaan
    Jij schrijft op mijn Gevoel, het is het Leven wat ik Voel.
    Beleef iedere dag met een mooie lach
    Dat Geeft voor mij...niet "alleen" staan!

    Fijne dag morgen voor nu slaap lekker..... LIEFS!!!
    Attie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk attie,
      dat we een soort van gelijkgestemden zijn,
      doet me goed,
      xxx

      Verwijderen
  9. Moederke Zon, je voert gesprekken op hoog niveau Klaproos.
    Ze zal haar warmte blijven afgeven, ook al is de gevoelstemperatuur soms anders.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi............enne ....wat is jou hartediefje gegroeid! dikke knuffelx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja inderdaad zo heel langzaam aan kicken we af van het buitenleven, buiten-eten, buiten-genieten. Tijd voor een warme jas breekt weer aan. Gek hoor, moet nog wel wennen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is wel heel fotogeniek en dat niet alleen, je bent ook een superfotograaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een herfstlog naar mijn hart. Met hele mooie foto's en je heerlijke knuffeltje ertussen.
    Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. JIP ......888 MET H22L M'N HART .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja moederke zon ik kijk nu al naar je uit voor als je weer teurg komt.
    maar de herfst kleuren zijn ook wel heel mooi aan het worden.
    Dan compenseert wel een klein beetje.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ace is al een mooie puber aan het worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah je moet maar denken dat elk seizoen zijn charmes heeft @->-- geniet er van met Ace :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ace wat is mooi hoor ,en je foto's ze zijn weer super

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jan de Wind en Frans de Regenbui... het lijkt wel een liedje van Urbanus Klappertje! *wink, big smile*
    Wat ben jij toch een heerlijk positief mens, aan alles zie jij de goede kanten, ook aan de herfst...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De herfst en winterzon zijn ook niet verkeerd. Ander licht namelijk, en prachtig om te fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als de herfst er zo uit blijft zien als op deze foto's, mag ie van mij komen. En als Franske regenbui en Jan de wind
    huis gaan houden, ga ik lekker hier voor je log zitten en genieten van jouw kijk op de herfst! Enne niet te vergeten
    van puppy Ace, die zóóó snel groeit.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, de herfst ligt echt op de loer
    Mooie `Peel`plaatjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jou nieuwe puppy voelt zich de hemel te rijk , wat een mooie natuur rond je heen zeg !

    OT ; bedankt voor de lieve woorden daar juist op mijn blog !

    De blik in de ogen van het kind staat voor eeuwig op mijn netvlies geplakt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die paddenstoel in de tweede foto is precies een Duits legerhelm uit de tweede wereldoorlog.
    Mooie loopfoto van de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De mooie kleurige herst komt er aan.
    Ace zal er geen probleem mee hebben.
    Zo te zien op de foto's amuseert hij zich wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zou haast zeggen weet je het wel zeker na de plensbui die ik net op m'n hoofd kreeg.
    Maar geloof je en geniet met jou van de mooie dingen van de natuur en die lieverd van een Ace.
    De herfst brengt ons vast veel mooie en kleurrijke dingen en de wind en regen nemen we op de koop toe.
    Trouwens Zulke weersomstandigheden leveren aparte en mooie sfeerfoto's op.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. *zucht* wat een prachtige foto's weer Klapperke. Ik ben zo dol op de herfst! En wat groeit Ace hard! Voor je t weet zit ie in zijn puberteit en berg je dan maar! :D Succes daarmee! Ik geniet met je mee! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie foto's weer.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  29. *diepezucht* want al hou ik enorm van dit stoere jaargetij, dat zonneke mag van mij wel af en toe even haar snoet laten zien hoor :-)
    Heb een mooie woensdag saampje met Ace lieve schat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik denk dat Ace het vast niet erg vindt om lekker tussen de blaadjes te snuffelen,
    de herfst is een prachtig jaargetijde!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Volgens mij (geen referentie) wordt die "ACE" een zonnekoning !!Groetjes Willy Duvel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige foto's van een herfst die langzaam binnentrekt...

    en je bindteksten maken er een puik geheel van..

    fijne dag Klapper

    BeantwoordenVerwijderen
  33. pf jij zit al helemaal in de herfst! Wat ziet Ace er toch een schattig baasje uit!
    En ik mag 6 weken thuiszitten en met de hond (leren) gaan wandelen :)
    En dat beest moet in een kooi zitten, nooit gedaan en ik heb dat niet eens hihi!
    Prachtige foto's, het was weer puur genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. elk seizoen heeft zo z'n charmes, Dientje
    In de herfst gaan we kunnen genieten van het mooie kleurenpalet die de blaadjes en takken ons bieden...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

  35. Ja, het is ook erg mooi de wisselende seizoenen vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Klaproos,

    Tja, laten we nog even genieten van een mooie herfst.
    Het zonneke zal in volle glorie terugkeren, over een goeie 3 maanden worden de dagen weer langer.

    Bedankt en groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fijn om met je mee te wandelen, fraaie kleuren en o Ace wat groeit hij snel!
    Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een heerlijk blog weer Dien,
    en wat een mooie plaatjes laat je daarbij zien.
    De natuur in vele facetten. Ja... we moeten even ruimte geven
    aan de wind, de regen, de mist, de stormen, de vorst, maar.....
    we wachten tot de koperen ploert ons weer komt opzoeken.

    En wat is ACE al gegroeid!!! Jemig wat gaat dat hard!
    Het is gewoon een lekker ding hihi.....

    liefs voor jou en knuffel ook voor ACE xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo lang de herfst zich van zijn mooiste kant laat zien, zoals vandaag, dan kan ik er wel mee leven. Als lange grijze en trieste perioden ons maar bespaard blijven ...
    De foto waarop Ace naar je toe komt rennen vind ik een prachtplaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb weer eens heerlijk genoten van woord en beeld. En wat wordt Ace een heerlijk beest. Ach, wat weg ik nou dan, dat was hij?zij toch al. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een heerlijke post lieve Klaproos, ja het zonneke komt wel weer terug. Ace verzaakt zich geweldig. Ik zag vanmiddagmplotseling Ace op you tube, ik kom daar eigenlijk nooit. Grappig.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heerlijk hoe je mij zin doet krijgen in de herfst! Nu ben ik er klaar voor !
    Fijne romantiek daar in die mooie natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oehhh wat is zo'n logje toch mooi om te meebeleven. Een juweeltje, en komt ook aan de muur !
    En Ace is echt weer groter geworden ! (niet geheel te vermijden, natuurlijk)

    Liefs en roosje, Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. What gorgeous autumn shots! And your pup is so adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je ziet Ace groeien zeg..leuk.
    Wat een mooi koppie en leuk om zo lekker te wandelen en hem te laten rennen in hety herfst zonneke.
    Groetjes en fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je laat ons elke keer weer meegenieten van je uren buitenhuis. Zulke mooie foto's weer...en dan die Ace, wat groeit hij hard!
    Deze foto's maken een mens weer blij als het buiten wintert. Stuk voor stuk de moeite waard om ze in een lijstje te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Laat de herfst maar komen... een mooi warm gekleurd seizoen met veel charme's,
    veel aangenaam weer en best wel lekkere temperaturen
    je hondje groeit als kool ;-

    BeantwoordenVerwijderen
  48. heerlijk genieten van de natuur de herfst en van Ace Dien, erg leuke serie weer

    Fijn weekend, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtig de beginnende herfst in beeld gebracht samen met de lente in het hondenleven!
    Vaak is het genieten in de herfst en zoals het er nu naar uitziet kunnen we daar in het weekend van genieten.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Een mooi overbrengen van het estafettestokje van de zomer aan de herfst. Ik zie zelfs nu de komende herfst rooskleuriger in.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥