One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-04-2015

25.04. Heppie








*KLIK*
Ingrid Michaelson - Everybody
Openen in nieuw venster en klein maken




Zo vrolijk....
dat gele koolzaad




Het geurt heerlijk




en als je er middenin zit




zoemen de bijtjes om je heen..




Niets op de wereld,
kan jou dan nog iets maken




Kan ons allemaal niks meer schelen:-)




een liedje in m'n hoofd.
:-) het blijft de hele dag hangen:-)




en jij aan m'n zij




Da's helemaal genoeg voor mij




Dag webbies,
Blijven zingen hoor...

xxx





22 opmerkingen:

  1. Nou ehhhh, wist je wel dat ik geen liedjes mag zingen van Shirel en Yaron... alleen als ik alleen op de fiets zit.

    Love As always
    di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had je ook zin in gele plaatjes Dien? Komt me bekend voor haha.
    Daar worden we helemaal heppie van!
    Ace heeft het helemaal naar zijn zin!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Echt de moeite waard deze gele photoshoot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend al dat gele koolzaad....!
    Fijn weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, hier buiten is het nu eventjes vochtig,
    dus die vrolijke koolzaadfoto's met die olijke snoet er tussen
    Maken mijn dag weer een stuk zonniger. Leuke foto's een
    vrolijk Klaproosje wat wil je nog meer? Iedereen heppie zou
    mooi zijn natuurlijk. Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die grote met de wind mee wuivende velden vol geel koolzaad zijn zo mooi om zien hé Klappertje, dat hen je ook gemerkt toen je er die knappe foto's van maakte! En natuurlijk was ook je lieveling daar weer van de partij, wat een schitterend model is het toch...
    En ik hoop dat je weekend er even schitterend zal uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, in dat gele koolzaad zitten en de wereld aan je voorbij laten gaan.
    Het zelfde met hoog gras op de dijk. Eindeloos genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een zonnig logje
    zo stralend, Ace
    en de blommekes
    blijf je toch heen en weer scrollen
    prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Velden met dezelfde soort maken indruk, en zijn leuk! Wat fijn dat het lente is en de zomer komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou is geel echt niet mijn lievelingskleur... al gaat dat natuurlijk niet op voor de zon, de zonnebloemen en koolzaadvelden :-)
    Ik schraap nog even mijn keel en zing met je mee Dien .. fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt 'm goed in de bloemetjes gezet, Klaproos! Mooie serie.
    Ik wens je een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Rooske, hoe je hem in de bloemen hebt gezet!
    Een genot om naar te kijken...
    Fijn weekeind en lieve groetjes, Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat nu goed voelt en leuk is moet ook achteraf gezien goed en leuk voelen.
    Des al niet te min, bij het terug kijken worden zaken anders ervaren.
    Maar in een koolzaadveld met Ace, daar krijg je achteraf zeker geen spijt van.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa hier worden we vrolijk van Dien.
    Ace is een super model in dit geel koolzaadveld :-)
    Samen kleuren ze goed :-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en hier zie je bijna geen koolzaad..jammer hé

    een leuk log..

    voor morgen veel plezier

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toevallig dat ik vandaag hetzelfde dacht bij het zien van een strook koolzaad in de berm.
    Ace heeft in deze serie een prachtige omlijsting!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk, dat gele koolzaad. Een mooie omlijsting voor Ace <3
    Je blog swingt de pan uit met die vrolijke kleur. Heb ik toch nog de zon gezien vandaag!
    Liefs en een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier wordt een mens zelfs op een regenachtige dag happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat koolzaad is ook prachtig om te zien.
    Een mooie gele waas en wat ontzettend leuk om die rakker van je daartussen te zien :-)))

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha, ik vond het al zo leuk en dan plots hondjes. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi he, die gele velden !
    Hier staan ook hele velden er vol van, een verademing om te zien
    Je blaffende rakkers hebben hun gangetje weer gedaan denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het is ook een uitstekende achtergrond voor foto's, en dat bewijst Ace hier... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥