One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












21-12-2015

21.12.Leun op mij








*KLIK*
Ruth Jacott- Leun op mij
Openen in nieuw venster en klein maken




Als het lijkt alsof niemand naar je kijkt
Als je denkt dat iedereen je soms ontwijkt
Leun op mij




Als de kleuren die je draagt niet van jou zijn
Als de dingen om je heen weer veel te grauw zijn
Leun op mij



Kom maar hier en leun op mij
Kijk niet terug maar kijk naar mij
Al het wachten is voorbij
Leun op mij, leun op mij




Als het lijkt alsof niemand om je geeft
Als je niet meer weet waarom je eigenlijk leeft
Leun op mij




En als je hart gebroken is
Leun op mij




Kom maar hier en leun op mij
Kijk niet terug maar kijk naar mij
Al het wachten is voorbij
Leun op mij, leun op mij.

Ruth Jackott

Er zijn altijd mensen
voor wie je dat gráág doet
en jij bent er een van

Na vandaag gaan de dagen al weer lengen:-)
da's fijn hé..
xxx





21 opmerkingen:

  1. Dat gebroken hart valt wellicht nooit meer te lijmen hé Klappertjelief, maar ik hoop toch dat de scherpe kantjes er wat af zullen slijten...
    Want je hebt het heel moeilijk de laatste tijd als je zelfs de humor in die braadworst bij mij niet ziet...
    Hou je taai lieverd en ik hoop dat je weldra wat licht aan het einde van die donkere tunnel zal zien schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Klaproosje.

    Prachtige tekst.
    Soms is het lichtpuntje in de tunnel zelfs weg, maar dan is er ineens een gebaar, een woord, van of voor iemand voor wie dat een grote betekenis heeft en dan is er weer een waakvlammetje waarmee iemand weer verder kan.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dagen van lichtjes en mensen om je heen om op te leunen.
    Mooier kan het niet zijn meis.
    Ja, fijn hé dat de dagen weer gaan lengen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi!
    altijd fijn als je bij iemand kan schuilen bij een regen van emoties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de dagen worden al weer langer? Leuk om weten.
    En ik die dacht dat de winter echt het donkere seizoen was. Het is dus de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De strekking van het lied is dezelfde, maar ik hoor dan liever Anita Meyer en Lee Towers met Run to me.
    Maar welke plek je ook wilt, een schouder is altijd mooi om op te leunen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad, voor sommige mensen, .....
    En geef je een kusje erop als het pijn doet, niet dat het beter wordt, maar wel dat ze weten dat je er bent voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. altijd goed als je op de steun van iemand kan rekenen..

    en bij het lengen van de dagen, had ik nog niet stilgestaan

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als al je blogvolgelingen op je gaan leunen zou je toch raar op je neus kijken. Als je dat dan nog kunt. IK wens je hele mooie dsgen en een goede jaarwisseling. gr. van Tagrijn (zet het weer voor de zekerheid toch maar weer bij...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je wit niet weten hoe lang de dagen vanaf nu zullen zijn voor mij... we hebben Shirel net weggebracht voor een week kamp.. Ik mis haar nu al.. pfffff. is de week al voorbij.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag is de kortste dag van het jaar, best logisch dat je dit merkt en voelt. Maar al die lieve mensen die aan jou denken sturen je allemaal een lichtstraaltjes toe. Deze tillen jou als vanzelf omhoog en hun warmte en licht resoneert in jou...
    Hun licht zal ook jou weer laten stralen lieve Dien, ik weet het zeker :) Weet, je bent nooit echt alleen al voelt het misschien wel zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat kan het fijn zijn om op een ander te kunnen leunen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Indien ik je dragen kon
    over de diepe grachten
    van je gesukkel en je angsten heen,
    dan droeg ik je,
    uren en dagen lang.

    Indien ik de woorden kende
    om antwoord te geven op je duizend vragen
    over leven, over jezelf,
    over liefhebben en gelukkig worden,
    dan praatte ik met je,
    uren en dagen lang.

    Indien ik vrede in je hart kon planten
    door gelukkig te wachten en te hopen
    tot het zaad van vrede in je openbrak,
    dan wachtte ik,
    uren en dagenlang.

    Indien ik genezen kon
    wat omgaat in je hart
    aan onmacht, ontevredenheid
    en onverwerkt verdriet,
    dan bleef ik naast je staan,
    uren en dagen lang.

    Maar ik ben niet groter,
    niet sterker dan jij
    en ik weet niet alles
    en ik kan niet zoveel,
    ik ben maar een vriend op je weg,
    al uren en dagen lang.

    En ik kan alleen maar hopen
    dat je dit weet:
    je hoeft nooit alleen te vechten of te huilen
    als je een vriend hebt
    voor uren en dagen lang.
    © Marcel Weemaes

    ... meer moet ik jou niet zeggen hé lieve Klapper?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goede morgen Roos, ik heb me verslapen
    dus later luister ik wel naar Ruth.
    Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaaa, de dagen worden weer langer :) nog even en we lopen weer in de korte en met een shirt aan. Oh wacht, dat laatste doe ik het hele jaar door :D
    Fijne dag Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gisteren was de kortste dag ♥ ♥ ♥ Dan heb ik altijd het gevoel dat de winter voorbij is, terwijl-ie dan nog moet beginnen. Maar toch, de aanzet voor het lengen van de dagen is begonnen! Ik word er altijd blij van. Het herinnert me ook aan het feest waar Kerst voor in de plaats is gekomen: het vieren van de terugkeer van het licht. Daar kan toch niemand tegen zijn :-)
    Een kusje op je hart terug. Jij mag ook altijd op mij leunen, Dienelidino ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig ze lengen weer!
    Moet je wel op mensen leunen en vertrouwen, vraag ik me soms af.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oog hebben voor je medemens, het is toch iets moois. Leunen op...misschien iets te veel gevraagd maar aandacht voor elkaar kan toch zeker geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoorde het lied gisteravond nog op tv. Een lied met een boodschap. Men moet niet bang zijn om op iemand te leunen. Een steuntje maakt alles weer wat aanvaardbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥