One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-06-2016

29.06. Vrij




always




*KLIK*
Marco Borsato - Vrij (met Lange Frans
Openen in nieuw venster en klein maken




Mocht je ooit vergeten zijn




Hoe leuk het leven is




bel me dan,
app me dan,
sms me dan,
of schrijf het in een mail




kom naar me toe,
of zeg het
dan kom ik naar je toe




met wat heerlijk troostvoer




en zal ik naar je luisteren.... en dan




Dan weet jij weer hoe het kan zijn.




Dat er iemand voor je is,
voel je nooit eenzaam of alleen...




Dank jullie wel
allemaal voor de leuke dingen die
Ace mocht beleven...
hij kan ( nog) niet praten.... maar anders




zou hij zingen dat het een lieve lust was,

zo blij zo blij :-)

met alle speeltjes die vakkundig ge"killed" werden
Het was een erg fijne dag voor ons
Dank je wel allen xxx
voor jullie bijdrage




wij gaan er even tussenuit...


de wijde wereld in:-)
Een lokroep die we niet kunnen weerstaan:-)
Een afrodisiaca hangt in de lucht....
Wij....... volgen onze neus...

want je begrijpt...

leven met 2 honden:-)
maakt mij ook een beetje honds:-)


Geniet ondertussen van alles wat wij ook zouden doen hé

Holladieeeeeeee,
we nemen je mee


"voel je vrij om meegenomen te worden"


* me happy*
joe to :-)

xxx







40 opmerkingen:

  1. Klapper.. bij jou komen is al een feest. Jij laat keer op keer zien dat het leven de moeite waard is.. en dat vertel je ons ook keer op keer.. Geniet Klapper.. geniet als of het je laatste feest is, verwonder je alsof het je eerste feest is en maak het mee alsof het jouw feest is.

    Love As Alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi al die blommekes....!!
    Fijne vakantie en geniet volop, meer hoeft niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, heerlijk die wilde bloemen , ik zie hier
    geen bloemenrand meer langs de akkers. Tja er wordt geen
    subsidie meer gegeven, dus dat feest is weer gestopt.
    Jammer want het heb er jaren van genoten. Voor vandaag
    wens ik je een heerlijke woensdag toe. Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, klaproos honds, dat wil ik niet meemaken.
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HA Dien,
    Ja het leven is mooi, maar men moet het wel zien.
    Met dieren leven maakt je rijk. Of je er honds van wordt? :D
    Vast wel een beetje ja.
    Heb het goed met wat je gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier Dien..en ik geniet nog even van 'mijn' lievelingsbloemen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een schitterende bos bloemen, knap gefotografeerd ook en eerlijk is eerlijk: ik word er blij van.
    Ik ben ook blij te lezen dat je er even op uit trekt, hoewel ik je heel hard zal missen. Maar je bent er even aan toe, net zoals je lieve viervoeters. Geniet er allemaal dus van en kom met opgeladen batterijtjes terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Klappernootje,

    VRIJ!

    Ik ga met je mee!!
    Ik wil graag tussen de korenbloemetjes liggen en naar de hommels luisteren...
    En met de honden spelen.

    Yeah!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en ik dacht dat jij constant de wijde wereld in trok :-)
    k wens je een heerlijke tijd waar je ook mag zijn
    dat het even mooi is als dit prachtige bloemenveld!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit was een heerlijk vrolijk en bloemig ochtendontwaken
    Prachtige foto`s
    Zalig om in te duiken
    En heel veel plezier

    @ Nogmaals gefeliciteerd met Ace ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is GENIETEN met hoofdletters, Rooske!
    Ik hoop dat jij ook ga genieten...
    Véél plezier en een dikke knuffff
    Lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je laat ons mooi achter in deze mooie bloemen tuin
    Dien wens jullie samen een mooie vakantie!!
    lieve groet
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Mooi, mooi en nog eens mooi.
    Heel veel plezier en vergeet zeker niet in je knapzak je fototoestel mee te nemen.
    Geniet, ontmoet, kijk, ruik en voel alles wat leuk is en je tegenkomt, nou ja bijna alles dan he. ;-))
    Heel veel plezier.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige foto's Dien, de natuur is nu zo mooi! Alles is zo mooi groen en fris (ja dat krijg je met al die regen haha)
    Fijne vakantie Dien, geniet er maar lekker van!
    Ik zie je in augustus!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige serie foto's, Klaproos. De bloemenmix komt me heel bekend voor, allleen de aantallen zijn groter, SCHITTEREND.
    Geniet van wat je gaat ondernemen. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een prachtige bloemen laat je ons zien. Ben meteen helemaal opgevrolijkt!
    Lief Klapperdeklappertje veel plezier waar je ook heen gaat. Tot later. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke bloemenpracht. Dat fleurt zelfs de meest grijze dag nog op!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastische foto's van deze wilde bloemen! Ben er verzot op!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie bloemenpracht, daar word men toch helemaal blij van.
    Wij zaaien ook vanuit zakjes met veelbelovende foto's en er komt niets van terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn vakantie ik hoop dat jullie volop genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. GENIET met volle teugen, Dien
    en dank voor de prachtige foto's.

    tot????
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waar jullie ook heen gaan: volg jullie hart want dat klopt altijd. Dat heb ik geleerd van een lief vriendinneke. Misschien ken je haar: ze heet Klapper ♥ Plezier, plezier, plezier!
    Dikke pakkerd, lieve blitskikker (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geluk zit in het genieten van de kleine dingen, bijvoorbeeld een mooi rode klaproos of blauwe korenbloem. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een pracht en praal, al die bloemen, wat is de zomer toch fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhhhhhhhhh......... dit mis ik nou echt hier in de buurt.
    Geweldig om dit te zien. Hele velden vol met wilde bloemen en daar smelt je toch gelijk in weg!
    Super dat je dit met ons deelt lieve Dien.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een fantastische wilde bloemen foto's! Ik wens je een hele mooie zomer toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goede morgen Roos, ik hoop dat jullie genieten van
    een heerlijke vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. VRIJ de wijde wereld in .
    Wat een geweldige mooi log met al die wilde bloemen.
    Een fijne geniet vakantie voor jullie
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geniet van de wijde wereld! Genieten wij nog even na met deze prachtige veldbloemen!
    Fijne vakantie,
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  30. schatteke ( ook als reactie op mijn blog...mooi mens!)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. schitterende bloemen foto's, wat een kleuren
    je zou bijna denken dat het zomer moet zijn :-) Dien, hoewel het weer er soms stukken minder aan mee doet helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geniet van elkaar en van de hondjes!! Doen wij hier ook op het Franse platte land! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Na een langdurige internetstoring vanaf 23 mei eindelijk weer internet en kan ik weer mijn rondje doen.
    Je gaat er lekker tussenuit maar laat ons met zeer kleurrijke bloemen achter. Kunnen we er even tegen. Heel veel plezier en ontspanning gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oepsie Dien, heb je stiekum in mijn bloementuitje geweest ? :-)
    Daar groeien ook dezelfde kleurrijke juweeltjes als die ik op je foto's zie.
    Mooi hé... ik kan er uren naar kijken en steeds nieuwe dingen ontdekken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goede morgen Roos, ik hoop dat je van je vakantie geniet,
    ik wens je een fijne voortzetting ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vanmorgen tijdens de wandeling heel wat veldbloemen gezien en van genoten, dacht gelijk aan jou. hans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥