One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-01-2017

24.01. Heerlijk koud









*KLIK*
You've got a Friend - James Taylor
Openen in nieuw venster en klein maken




Vorige week was het een keer guur en koud




maar we gaan toch :-)




Dat is het heerlijke van het hebben van honden




die snuitjes:-)




knap van ze hé,
zomer en winter in dezelfde jas




het lijkt ze niet te deren




ahhh wat ben je toch een lekker dier :-)




:-)
Ijskant.....
ipv Neerkant :-)

Kom jongens we gaan rennen

heerlijk hé de vorstperiode







42 opmerkingen:

  1. Kou en nattigheid, het deert onze twee dames ook niet, als ze maar achter de bal aan kunnen. ;-)
    En wij vergeten dan ook alle nattigheid ;-)
    Geniet ervan Klapper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou niet helemaal dezelfde jas, wel hetzelfde design ;-0
    Lekker buiten lopen Klapper...

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij bikkels gaan door weer en wind he Dien.
    Mijn lieffies malen ook niet om een hagelbuitje, als we maar lekker naar buiten gaan.
    Heerlijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lekker hé peetje, er zijn honden die draaien om als het nat of koud is,
      maar mijn jongens malen nergens om :-)

      Verwijderen
  4. Nou, dat is me het weertje wel, zeker zo onder de bomen. Maar als het een beetje droog is is het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet ze genieten.
    Prachtige foto's in het ruige weer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. koude gure wind, bwooohhh, kouwe tenen :-) maar gaan Ans :-)

      Verwijderen
  6. volledig akkoord met wat bovenaan je post staat.
    Bijzonder leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die zal je hart nooit breken hé...
      trouwer komen ze niet pieterbie

      Verwijderen
  7. Goede morgen Roos. De kleur van de jas is hetzelfde,
    maar hij is wel een stuk dikker geworden. Dat heb ik
    nu ook bij Molly, ze lijkt aan de buitenkant wel
    kilo's aangekomen, maar het is allemaal haar. Ik kan
    haar blote vel eronder niet meer bereiken. Lastig als
    ik een anti vlooienpipetje in haar nek moet doen.
    Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die bovenste plaat.. :D Dat is geweldig hè, je hart aan een hond verliezen. :)
    En die kou, de Bent vind het ook gene probleem. Net als zijn baasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaaa Klappertje!

    Wat een lekkere koppies!
    Ze zijn echt geweldig...
    Natuurlijk voelen ze geen kou: ze zijn rennende kacheltjes...

    Heerlijke jongens!

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag.
    Het wordt gewoon weer een prima dag om lekkere dingen te rennen...

    Dagdag!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zo meteen gaan we weer, vrienden staan bijna in de startblokken om te gaan :-)

      Verwijderen
  10. mooie foto's!!
    zouden ze het verschil niet voelen van koud en warm?
    ze crossen zich natuurlijk wel warm
    wat een leuke snoeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee An, dat geloof ik niet, ik kan niets merken aan ze, of het kouder of warmer is

      Verwijderen
  11. Erg mooie en leuke foto's Dien, vooral de één na laatste vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige plaatjes van je jongens. Ze kijken je zo intens aan, alsof ze door je heen kijken en je binnenste zien.
    GENIETEN XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk Marjolein, dat ze dat ook doen, ze lezen me. dat heb ik onder verschillende omstandigheden al gemerkt, vooral toen mijn broer overleed, toen hebben ze me geen minuut uit het oog gelaten. ze zien je ziel

      Verwijderen
  13. Prachtige serie, Klaproos. De portretjes van Damian en Ace zijn super.
    Ik denk dat het kouder aanvoelt als je -zoals ik nu- zonder honden naar buiten gaat......
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Jan, dát is iets daar moet ik écht niet aan denken, kan me zó goed voorstellen dat het stil en eenzaam is zonder hond.. een warm hart van het kijken naar doet ook veel hé...

      Verwijderen
  14. Ja, die jongens van je dwingen je wel om er dagelijks even op uit te gaan. Op een dag als vandaag zou dat voor mij ook wel goed zijn, maar er ook zjn ook dagen waarop mijn benen het wat al teveel laten afweten, en dat zou dan weer ten koste gaan van het dier. Ik denk dat we toch maar moeten wachten tot Aafje met pensioen mag, dan is er in elk geval een wandel-backup. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. om een hondje te nemen Jan, ja dat is zo, ze hebben wel beweging nodig, nu ik moeilijker kan lopen, ga ik s'middags fietsen met ze, dan kunnen ze hun energie tóch kwijt.. ze breken anders de tent af :-)

      Verwijderen
  15. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk die snuiten van die Ace en Damian.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superbeelden van super beestjes !! De aanhankelijkheid vliegt er zo af Héél genietbaar Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. over het huidige winterweer zul je me niet horen klagen Roos..

    leuke foto's van Damian en Ace

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hondenweer daar houden ze van! En jij moet mee. Hoe is het met de voeten en is je auto hersteld! Loop waarschijnlijk achter maar zo gaat dat als je uit roulatie bent, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk honden- foto's. Geweldige het lopen met dit weer!
    Geniet ervan, groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige en lieve foto's, ja ze hebben het best naar hun zin.
    Ach hun jas is nu een achte winterjas, lekker voller om de kou buiten te houden. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige foto's van deze dieren in een hagel bui Dien, inderdaad nooit bij stil gestaan dezelfde jas zomer en winter
    maar heb ze nog nooit horen klagen over te koud of te warm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weerom heel knappe foto's van je lievelingen Klappertje. Noch de regen, noch de sneeuw of hagel kan hen precies deren hé. En jij? Maakte je die opnames vanonder je mooie, doorschijnende paraplu?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je vierpotige sloebers hebben er duidelijk zin in :-)
    In zo'n lekker guur weer buiten zijn is heerlijk hé, je laten meevoeren met de wind... zalig ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "Hondenweer" geldt dus niet voor jullie stoere lieden.
    Brrr, ik krijg het al koud als ik kijk naar deze beelden.
    Foto 4 vind ik prachtig in deze mooie serie. De scherpte/diepte zo heerlijk om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Honden zijn de aller- aller- állertrouwste dieren voor de mensch. En gelukkig - in onze wijsheid (-: - beseffen wij dat. Rosa mag zo oud worden als ze zelf wil. Hell, als ze niet meer kan lopen, zal ik haar naar buiten dragen!
    Ik moest lachen toen ik in de smoel van Damian keek, de rakker (-: En Ace, de lieverd (-: Ik heb zo'n zwak voor je hondenspul.
    Mooie foto's dat je het gure weer en de neerslag ziet. En dan die sneeuwvlokjes op je stoere binken.
    Dag dag Dien, een dikke kus van Kakelino ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥