One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












24-03-2017

25.03. In m'n hart








*KLIK*
Phil Collins - You'll Be In My Heart
Openen in nieuw venster en klein maken




Altijd blijf jij in mijn hart...
Dacht ik vandaag terwijl ik hier liep




We kunnen, en zullen nooit samen zijn
simpel omdat het niet werkt




tussen jou en mij..

maar




Maar de liefde blijft
en
het gemis bijft




In mijn hart blijf je altijd
en daar is het goed,




Meer hoef ik niet,

kus
xxx







26 opmerkingen:

  1. Niet perfect, maar wel uniek. Mooie foto's. Fijn weekend groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg altijd, als je ooit echt van iemand gehouden hebt, dan blijft er altijd een stukje in je hart. Hoeveel pijn diegene je ook gedaan heeft. Misschien wil je het niet toegeven, want het doet vaak dan nog pijn.

    Love As Always
    di mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en zo is het di mario, ik denk dat we elkaar heel veel pijn hebben gedaan, en de combinatie is niet goed, maar waarom kan het niet zo zijn..... ❤

      Verwijderen
  3. Als het niet werkt is het beter om elkaar los te laten, hoe moeilijk en jammer dat ook is. Soort zelfbescherming.
    De foto's zijn weer prachtig! (Dien lag weer op de grond op haar vuilniszak haha)

    Fijn weekend Dien, het mooie weer komt er aan!
    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. altijd in mijn tas bij me Petra, voor het geval dat :-) heerlijk toch :-)

      ja zelfbescherming...... maar ik zou willen dat het over was.... :-(

      Verwijderen
  4. Ha Dien echte liefde gaat nooit voorbij....
    een plaatsje in je hart hou je vrij.
    weekend groetje
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. Ooit een helemaal perfect mens
    ontmoet? En. . . beviel dat? Niemand is gelukkig
    perfect en dat is maar goed ook. Ja liefde blijft
    ook als het niet van beide zijden werkt.
    Mooie foto's weer, de lente barst uit de grond los.
    Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen lieve Klapper. Je hebt gelijk hoor, echte liefde gaat inderdaad niet voorbij, die nestelt zich voor altijd in je hart.
    Jammer dat het niet lukt om effectief samen e zijn, maar in gedachten zijn jullie dat wel en hopelijk kan je daar troost uit putten...
    Wat een mooie foto's alweer, dit is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en gevoelig Dien. De perfecte mens bestaat niet denk ik. Maar wie bepaalt wat perfect is?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi
    als het samen niet lukt dan beter zo
    anders zou het warme gevoel omslaan in te veel ergernis

    leuk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zit weer veel gevoel in dit blog, Klaproos.
    Uit de foto's blijkt ook je liefde voor de natuur, díe stelt je meestal niet teleur.
    Geniet van het weekend, dat zonnetje schijnt ook voor jou. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi gelukkig zijn we geen van alle perfect maar daarom zijn we echt niet minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. de perfectie is van van deze wereld Roos..

    en dat is maar best ook

    ik kan me moeilijk voorstellen dat een "perfect" iemand ook gelukkig kan zijn

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen groter archief dan dat hart van ons.....
    En liefde die niet kan is ook echte liefde.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niemand is perfect en dat is maar gelukkig ook. Degene die je mist daar blijft altijd een plekje voor in je hart
    fijn weekend hier schijnt het zonnetje lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Mooi deze bloemetjes.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou de lente zit ondertussen wel in mijn hart, net als die er al zaten. Hans

    ot, een blijde verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tja Dien...zo kan het gaan in het leven. Niet met en niet zonder elkaar kunnen leven. Genoeg keren geprobeerd. Met huilend hart weer thuisgekomen.
    In jouw hart is het goed toeven.
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je er eenmaal inzit wel hé kakeltje, jij weet dat wel

      Verwijderen
  17. mooie foto's en bloemetjes, niks mis mee, misschien niet perfect maar toch wel heel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo ❤ mooi, Rooske!

    Lieve groetjes van Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige foto's, vooral die eerste. Beetje jammer dat de bovenkant van die bloemblaadjes overbellicht zijn, maar dat heb je natuurlijk rap.
    OT: ik heb nog een lange weg te gaan vooraleer ik klaar ben met mijn dieet, 6 kg er af is niet genoeg. Zit nog net aan de verkeerde kant van 100 kg.
    Maar ik ben niet gehaast en ga ook alles proberen om niet te hervallen in de fouten van mijn duister verleden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die frele bosanemoontjes doen het altijd goed... Als die verschijnen, dan is de lente in het land.
    Het vrolijk gevoel dat ze achterlaten bij de mens vlakt vele dingen weer af

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is zo herkenbaar, denk aan Merlijn en mijzelf.. dat weet jij nog wel ook al las je het niet altijd ;-) Zelfde in a way, nee ik zie Hem niet meer, maar het houden van, blijft zo intens ook al gaan we beiden verder op onze eigen weg..

    Dikke knuffel!

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥