One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












09-07-2017

10.07. We kappen er mee








*KLIK*
Holiday Rap - Madonna vs MC Miker G and DJ Sven
Openen in nieuw venster en klein maken




Whoop whoop,
Jawel we kappen ermee,
wij trekken het hek hier even dicht,
voor onbepaalde tijd :-)

oh yeah oh yeah
holiday.... celebrate

wij gaan ehhh, tjaaa, wij gaan..:-)

"wij gáán"

echt wel,
maar we komen terug,

op een goeie dag

aai pwommis

passen jullie goed op dit weblog:-)

niks doen wat ik niet zou doen hé

holiday.... oh yeah oh yeah :-)

baai baai zwaai zwaai

xxx

love Ya







40 opmerkingen:

  1. Doeiiiii, fijne vakantie en veel plezier ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal je wel missen, met je vriendjes.
    Maar geniet van je Holiday Rap, en dat het maar geen Holiday blues mag worden. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan! Tot binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sommige bloggers kappen en andere kappen nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klaproos,

    Een (ont)spannende vakantie toegewenst!
    Tot later dan maar weer.

    groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent in ieder geval al in een jubelstemmimg.
    Ik wens je een hele fijne vakantietijd toe.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie...enne...vergeet niet te genieten..houwdoe Leo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ik wens je een heerlijke
    vakantietijd toe en veel plezier + mooi weer.
    Maar ik zal je missen , dat wel.
    Nou dan maar tot na de vakantie, ik zie je
    wel terugkomen want je hebt het beloofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je heerlijk vakantie toe! Geniet maar van mooie klaprozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahahahaha dat nummer, ik ben wakker Dien, een hele fijne vakantie, geniet ervan!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier met wat je gaat doen Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wens je een heel fijne vakantie toe en ook weer een fijne thuiskomst vol met verhalen waar wij hier misschien ook nog van mee mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Heel veel plezier in de vakantie.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet dat je een grote leegte achterlaat Dien, maar ik wens je een hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. K ga je missen Klapperdeklappertje, maar vooruit, ik wens je héél véél plezier. Tot later XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Baai baai zwaai zwaai...

    Geniet er maar lekker van...
    Heerlijk op de boerderië!

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ga je inspirerende blogs missen, maar wens je in ieder geval heel veel nieuwe inspiratie op je vakantie. Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. huh zomaar geen blogs da kan nie!!!
    Maar geniet met volle teugen ik zal helpen oppassen hoor op dit waardevolle blog
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne vakantie Dien,ik geniet jij geniet,wij genieten er dubbel dik van!
    groetjes
    xxx
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is er ene uit de oude doos die holiday rap.
    Geniet van je vakantie, wij houden de boel hier wel in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijne vakantie Dien, geniet er van!!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker uitrusten en ontspannen in de vakantietijd...
    ennuh, niet te lang wegblijven hé?
    Mocht je op mijn eiland zijn, dan zorg ik voor een lekker bakse cappuchino met uiteraard gebak
    en je mag ook bij mij en mijn kokkie aanschuiven......wijntje erbij en wie doet ons nog wat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een geweldige vakantie toegewenst Dien. Geniet er van. En terugkomen met heel veel mooie foto's.
    Heerlijke dag gewenst.
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele fijne tijd gewenst lieve Dien, rust lekker, geniet..ach, ik hoef het je allemaal niet te vertellen :-)
    Tot later :-)xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geniet van een heerlijke vakantie Dien!!
    ontspannen, relaxen, genieten van elkaar en van de honden
    we horen en lezen je wel weer..

    Lieve groetjes Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  26. GENIET met volle teugen en kom VEILIG terug.

    liefs,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig doen het is er de tijd voor, genieten dat is het belangrijkst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dikke KNUFFF en veel PLEZIER, Rooske XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wens jullie een geweldige vakantie en geniet, GENIET GENIET ervan Dien.
    Liefs en dikke KNUFFFF
    Baai baai zwaai zwaai ........
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele fijne vakantie Dien,
    geniet ervan en ik weet zeker dat als je terug komt er weer genoeg stof is om je blog te vullen,
    nu heb jij daar toch geen moeite mee :-) er is altijd wel wat te vertellen.

    Groetjes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ontdek dit wat aan de late kant, maar onder het motto "Better let as net" wens ik je een een fijne blogpauze, vakantie of hoe je het maar wilt noemen. Geniet ervan en tot later!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele fijne vakantie lieve Dien,
    het is je van harte gegund

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik pas op, samen met de andere regelmatige bezoekers !
    Fijne vakantie Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een goede pauze gewenst en ik hoop dat het leuk is en dat je de bloemetjes (klaproosjes) buiten kunt zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dag lieverd, je hebt helemaal gelijk!! Ga lekker van de zomer genieten en wie weet.. tot laters?! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Have fun and see you soon !
    Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. mis je wel maar dat is puur eigenbelang......heb het fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥