One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-08-2017

14.08. Jouw armen








*KLIK*
Robert Long - Jouw Armen
Openen in nieuw venster en klein maken




Aankondiger van de lente, aankondiger van geluk...




Zo wordt deze kleien luchtacrobaat gezien:-)
ook door mij,
want ohhhhhh ik kan zo lang naar ze kijken





Hun capriolen volgen,




Hoe ze hun jongen voeren met insecten in de vlucht
prachtig en lenig,




De jongen vliegklaar maken,
les geven in het ontwijken van obstakels




een lange reis naar Afrika, Zuid Amerika en Azie..
om dan in het voorjaar hier weer terug te komen,
Je mag je een gelukkig mens weten
Als ze een nestje bij je komen maken




Geluk.....
Zit in kleine vogeltjes,
Én in jou

Kom sla je armen om me heen,
dan kijken we samen

xxx











34 opmerkingen:

  1. Wat heb je ze schitterend op
    de foto weten te zetten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Roos, van de zwaluwen hier zijn er
    volgens mij al een stel vertrokken. Ik zie er
    een stuk minder dan vorige week. Toen waren ze in
    zwermen aan het oefenen volgens mij. Nu zie ik er
    's avonds slechts nog een paar rondzweven en dan nog
    voornamelijk gierzwaluwen. Nog even en we moeten het
    weer een hele tijd zonder ze stellen.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi om te zien. Zwaluwen zag ik bij ons ook. Zwaluwen vliegen heel snel.
    Je hebt wel prachtig foto's kunnen maken. Vogels gaan vrijheid in.
    Zo mooi!Wij zijn in vakantie Scheveningen geweest. Daar zijn wij heel lang niet meer geweest.
    Fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Dien, hebben ze gisteren ook veelvuldig zien vliegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga zo even mijn arm uitrekken Dien. Kijken of hij tot in Brabant kan rijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe bijzonder is het ook. Het leven zit zo mooi in elkaar, maar we beschouwen het maar als normaal.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar Dien toch, hoeveel geluk kan je hebben
    de eerste is al bijzonder met zwaluw en koolmees
    en dan zie je de rest, wat een heerlijke taferelen, daar blijf je op kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende foto's Dien, daar mag je trots op zijn. Ach ja, Robert Long was één van mijn favoriete zangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klappie!

    Ik kom naast je zitten en kijk met je mee, naar deze acrobaatjes.
    Wat zijn ze knap en snel. Nog sneller dan de wind.
    En wat zijn ze lief voor hun jonkies.

    Wij hebben hier in de stad alleen gierzwaluwen. Of misschien ook wel gewone zwaluwen, maar die zie ik nooit.
    Ik houd er van als ze er zijn.
    De eerste zwaluw!!

    Dag Ollekebolleke...
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Luister nu naar Robert Long... Ik krijg een brok in m'n keel. Wat een lied, en wat een stem...

      Verwijderen
  10. Wat mooi, die zwaluwtjes!
    Die heb ik dit jaar helaas niet kunnen kieken. Volgend jaar hopelijk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Leuk zijn ze he, die boerenzwaluwen.
    Heb ze ook heel veel kunnen zien.
    Zitten gewoon als je in de hut stil bent twee meter bij je vandaan te kwetteren.
    Natuur maakt mij happy.

    Mooi op de foto heb je ze gekregen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat mooi die vogeltjes, het geluk dat ze brengen.
    En die armen, ja, kunnen we ook niet zonder.

    Groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hier kan je toch geen genoeg van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geluk.. zit in kleine vogeltjes, haha; mooi !!!! Wat een prachtige serie! Hoe krijg je het weer voor elkaar.
    Geluk zit inderdaad ook in zo'n elfje dat binnen komt fladderen , dat heb je goed gezien :) Zij blij, de hele Manor blij!
    Liefs van hierzo Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Robert Long kon vaak de gevoelige snaar goed raken.
    Prachtige foto's van de boeren zwaluw, als ik me niet vergis.
    Ja, straks een lange toch, met veel gevaren. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Roos, ik kom je even een fijne dinsdag
    toewensen, geniet ervan want deze dag komt nooit
    meer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, dat heb jij mooi weten te vangen Dienie! Ik weet waar ze hier ook met velen zitten, dus eigenlijk moet ik nu terug zien te komen om de jongen te zien ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dien wat heb je het weer mooi verpakt, jou vogeltjes,en het lied van Robert long.
    zo mooi jou in mijn armen, mooie stem hé, prachtig de muziek en zang.
    fijne dag!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit mooi Dien! Prachtige foto's en dan die zwaluwen... Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige beelden Klappertje die laatste zo perfect!! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bijna vergeten een van die twee zit niet op zijn plaats Zou die daar iets uit maken ??volgens mij niet en hoeft ook niet he Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige foto's in dit mooie logje Roos

    wel jammer dat je minder en minder zwaluwen ziet

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Woooow... dit zijn echt prachtige beelden. Natuurfotografie van de bovenste plank.
    Hoe de kleine dingetjes rondom ons, zo mooi en zo groots kunnen wezen hé !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. inderdaad prachtig om zien. Jammer van het schrikdraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede morgen Roos, alweer woensdag vandaag, de tijd
    vliegt voorbij volgende week mag ik weer gaan oppassen.
    Maar vandaag dus nog vrij in te vullen.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier word ik helemaal blij van.
    Badankt lieve Dien,
    een dikke knuffel,

    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo klein zo actief zo mooi om te zien Dien.
    Je hebt hier weer prachtige foto's geplaatst van deze kleine reizigers....kan er zo blij
    Van worden als ik ze in vliegende vaart voorbij zie suizen ...
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een schitterende serie, Klaproos. Het valt mij op dat jonge boerenzwaluwen helemaal niet schuw, ze blijven gewoon wachten op eten....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goede morgen Roos, een heel fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goede morgen lieve Klapper.
    Wat een mooie serie foto's maakte je van deze aankondigers van de lente! Jammer genoeg zit hun tijd hier bijna op en zullen ze weldra waar warmere oorden opzoeken, we zullen ze missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi Dien, ja het zijn bijzonder vogeltjes.
    Ooit stonden wij op een boerencamping en ze vlogen laag over het veld, ze gingen vlak voor de tent langs, als je naar buiten liep moest je uitkijken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ach wat een dotjes en dan op het "boze" prikkeldraad. Wel passend voor de gevaren die ze kunnen tegenkomen.
    Een prachtige serie, Dien.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥