One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












11-12-2017

12.11. Effe wachten nog








*KLIK*
Happiness Frequency - Serotonin, Dopamine and Endorphin Release Music, Binaural Beats Relaxing Music
Openen in nieuw venster en klein maken


LETLOVERULENOMATTERWHAT.



Een paar mensen mis ik nog op dit blog
*KLIK*

die zijn zó druk,
die komen wat later

dus......
ik drijf de spanning nog een beetje op:-)

whohohohohohoh heerlijk toch :-)

Ijselijk spannend hé.....

* kkkkklappertand *

xxx









15 opmerkingen:

  1. Ik vind mijn liedje zo mooi en wist dat dat het toch nooit kon zijn.
    Maar ik blijf wel bij mijn liedje.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bevroren lavendel, prachtig Dien.
    Ik denk dat ik verkeerd heb gegokt, ik zag net pas de hint ;-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, ik ben altijd al slecht in
    muziek geweest, ik hoor sommige muziek graag
    maar dan weet ik soms niet eens de titel en wie
    de muzikanten zijn.
    Mooie foto van de sneeuw op je lavendel, maar
    bij mij bloeit die echt niet meer in deze tijd.
    Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb iets gemist geloof ik :-) Prachtig die lavendel en de liefde niet minder natuurlijk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er toch wel :) Bijna altijd dan toch. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk lettertype zie ik nu, Klaproos. Een foutje of bewust een nieuwe gekozen?
    En wat mis ju nu precies..... bloggers of het juiste antwoord op je vraag?
    Je hebt een bijzondere foto gepost vandaag, maar wel koud met zo'n hoedje.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bonjour!

    Ik denk dat ik "een beetje dom" ben... want ik kan er maar niet achter komen.
    Maar ja, wat wil je dan ook met zo'n heerlijk release muziekje op de achtergrond.
    Jij weet de muziekjes wel uit te zoeken he!!
    Die van vandaag is echt een sneeuwliedje, om met dikke sokken aan bij de open haard te gaan zitten en dan een warm chocomelkje (met rum, maar dat moet je niet verder vertellen...) relax...

    Dagdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De bovenste foto is heel creatief en apart Dien, de macro is een pláááátje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, ja t gaat niet meer zo vlug in blogland als vroeger
    prachtige foto!
    vandaag is het gelukkig wat minder klappertanden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee ... ik kom er echt niet op.
    Maar dat maakt de foto van je met poedersuiker bestoven lavendel niet minder mooi natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi de gesuikerde lavendel.
    Inderdaad ijselijk oud de laatste dagen maar vandaag piepte de zon even door de wolken.
    je maakt het ijssssssselijk spannend Dien.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, zeker de spanning is om te snijden.
    Loop al de hele dag met sneeuw en een rood autootje te puzzelen.
    Daar heb je wel ontspannen muziek bij nodig. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Meen je, heb je nu echt al die tijd op mij zitten wachten? ;-)

    Prachtig weer lieve Klaproos, als altijd!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad, dit lettertype is wel makkelijker om lezen, blijft dat in de toekomst ook zo of is dit een ongelukje?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥