One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-12-2017

13.12. The Winner takes it all









*KLIK*
Chris Rea ~ Driving Home For Christmas
Openen in nieuw venster en klein maken




Yeahhhhhhhh we hebben een winnaar :-)
we hebben een

W


we hebben een

I


we hebben een

N


we hebben een

N


we hebben een

A


we hebben een

A


We hebben een

R



YEAHHHHHHHHH



WHOOP WHOOP




HOERA



WAAR IS DAT FEESTJUH?



HIER IS DAT FEESTJUH



HOERA, HOERA, we zijn zo blij Ja Ja



Driving home for Christmas...:-)
echt jongens ik denk dit is een eitje :-)

dit hoort iedereen bij deze foto:-)

Er kwamen héle mooie inzendingen binnen

So I sing for you
Though you cant hear me
When I get trough
And feel you near me
I am driving home for christmas
Driving home for christmas
With a thousand memories

Chris Rea

*Di Mario*
Stuurde eeen heel origineel liedje
maar helassa, kindapassa,
dat kwam niet in de buurt :-)



*AN*
Ons aller Anneke, kwam met de eerste oplossing
een zeer voor de hand liggende
rudolph the red nosed reindeer
en ja An
het hád gekund... héél goed zelfs....
maar nee

*PETRA*
wowwww, jij was warm....
je gokte
het eerste wat me te binnen schoot was het liedje van Pieter Post,
van de kinderserie.
Pieter reed ook in een rood autootje,
maar het kan ook net zo goed Driving home for Christmas zijn.
Maar een antwoord moet ik geven dus ik hou het op Pieter Post haha.
ohhhhh Peetje
:-) wel keigoed evengoed :-)

jij mag een bank vooruit bij de juf :-)

*LEO*
Ha..ha....dit is het zeker nie.....
we hebben een ongeluk gehad met het autootje
:-) nee leo, gelukkig geen ongelukken gezien en gemaakt:-)
beter voor allemaal :-)

*JEER*
Klein rood autootje, maar ik kende het hele liedje niet:-)
weer wat bij geleerd vandaag
Helaas Jeer niet het goeie liedje, maar toch reuze bedankt voor je meedoen

*PATRICIA*
Toen ik de foto zag had ik gelijk dit liedje in mijn hoofd.
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats,
want ik heb ongelofelijke haast.
ohhhhh Patricia :-)
met dit weer moet je geen haast hebben hoor:-)
Ik hoop dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen:-)


En dan was er weblogloze Ella,
die wel heel trouw mijn weblog komt bezoeken
Dank je wel ook jij Ella, het is me een eer en genoegen je te ontvangen :-)
je schreef:
Als ik jouw foto zie denk ik :…..Vandaag is ROOD, de kleur van de liefde……

en snotverpielekes, dát hád het zomaar kunnen zijn
maarrrr ik heb tóch echt een ander nummer in mijn hoofd
je tweede gok was goed, maar.....
daar ben je nét te laat mee...
bwohhhhhhhh.... zal ik nog een prijsvraag uitschrijven :-)




En dan nu





TROMGEROFFEL





en nog een beetje meer





dé WINNAAR IS..........












*STEFANIE*

Hihi, ik heb weer wat gemist zie ik...
poeh veels te druk geweest, erg he!!
Ik denk aan

Driving home for Christmas!


Zonde dat Chris Rea in het ziekenhuis beland is tijdens een optreden..
Maar ik zal vast mis zijn met mijn liedje,
toch is dit het eerste waar ik aan denk!
YEAHHHHHHHH "gefeliciteerd " Stefanie,
in één keer wham bam goed :-)

Als je me je adres wilt geven...
komt er wat leuks naar je toe

Dank jullie wel voor jullie enthousiaste deelname

voorzichtig rijden hé :-)

xxx










27 opmerkingen:

  1. Ja.. dat is ook wat.. ik doe niet aan kerst... Maar... vandaag is chanoeka begonnen, dus wij hebben ons feestje ook.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja ik had toch niet op mijn eerste gevoel af moeten gaan, was het toch Chris Rea.
    Volgende keer beter!
    Leuke prijsvraag hoor Dien!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je moet er maar op komen....
    Ik heb niet mee gedaan, maar ik zat op de lijn van Leo, zeker gezien de bandensporen (die hartjes bleken te zijn).
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb eens naar onder gescrolld ik zou het niet geweten hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. Ik heb er even naar gekeken en kon geen
    liedje verzinnen over een rood autootje in de sneeuw. Zoals
    zo vaak, zoek ik de dingen veel te ver en te diep. Dus ik
    heb niets kunnen vinden. Kijk als dat autootje nu een boom
    op zijn dak had gebonden, had ik nog wel aan kerst gedacht.
    Maar nu was dat nog te ver weg voor mij ;)
    Stefanie gefeliciteerd! Wat heeft ze gewonnen? Een dropveter
    of de eeuwige roem?
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha nee, dat hoorde ik niet, mijn tweede liedje die ik hoorde was 'winter wonderland'
    gefeliciteerd aan Stefanie!! hieperdepiep hoera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, daar dacht ik dus echt niet aan. Gefeliciteerd voor de winnaars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha...wat een heerlijk blog Dien, de winnares gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahahaha wat ontzettend leuk (en vooral verrassend) dat ik het goed had ;o) Dat had ik nou echt niet gedacht, hihi! Je maakt mijn dag helemaal goed Dien :))) Ik ga contact met je opnemen, tot gauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, nou je dat zo zegt ...
    Inderdaad, nu zie ik het er toch ook wel in ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Leuke en vindingrijke liedjes zijn er langs gekomen.

    Leuk was dit.;-))

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. felicitaies voor de winnaar

    daar zou ik nooit opgekomen zijn

    prettige dag Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haaa... leuk!
    Wat heb je er veel wer van gemaakt.
    Echt geinig!

    Ik kwam er niet achter, en ik vind het knap dat Stefanie het gevonden heeft!

    Nu ga ik naar de Grote Markt, waar wij Chanoeka lichtjes gaan ontsteken...
    Driving home for Chanoeka! haha...

    groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuk.ik was even afwezig ,lag weer in het ziekenhuis,maar we zijn weer thuis,dus dat is ook een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Dien,
    gefeliciteerd voor Stefanie!!
    tot de vogende.........
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja, en bij dat lied vragen we ons af of hij de kerstmis wel gaat halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede morgen Roos, een fijne donderdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen lieve Klapper.
    Jammer, ik heb je vorig logje gemist maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik het toch niet zou geraden hebben, ik ben daar namelijk heel slecht in hihi.
    Een dikke proficiat voor de winnaars! Maar eerlijk is eerlijk, jij bent altijd een winnaar met dat mooie stekje van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh...ik heb een prijsvraag gemist! Natuurlijk wist ik meteen de oplossing *kuch*
    Alleen al het lezen van je commentaar is een Klapper (-:
    Dikke felicitatie voor Stefanie!
    En voor jou een knuffel, darling ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooi nummer Chris Rea, hij is laatst op het podium in elkaar gezakt.
    Heeft dus niks met een rood autotje te maken.
    Driving home for Christmas, heel toepasselijk. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel wat gemist hier ....
    Chris Rea, je hoort hem weer regelmatig... en als je hem hoort, een stukje geluk....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had "De kleur is rood ..." van Marco Borsato. Maar ja daar wordt gezongen over rode lippen, rode daken, rood van de vlag, rode avondzon, rode rozen, rood bloed, rode loper, rode wijn en rood voor je liefde! Maar geen rood autootje. ;-)
    Felicitaties voor de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥