One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












22-06-2018

23.06. op blote voeten








*KLIK*
Rain - Jose Feliciano
Openen in nieuw venster en klein maken




als kleine hagelslagjes
spetteren ze om me heen,
kijk dan,
zie dan hoeveel :-)





ze dansen alle kanten op,
en malen er niet om wat iemand er van denkt,

ook ik niet trouwens,




al deze foto's zijn technisch mislukt,
maar mooier kan ik ze niet maken,:-)




het gevoel is dat wat telt,
zo ook in het leven hé webbies,




wat een ander ook van je zegt of mag denken
jouw gevoel bepaalt wat het waard is...




zo vrolijk wordt je van regen
als je er naar kijkt:-)

ze kletteren in dikke droppels op mijn tafel




om in een spetterend feest uiteen te gaan ...

dag kleine druppeltjes,
samen vormen we een ... :-)




uiteindelijk .....
een zee.:-)




maar goed,
zover willen we hier niet gaan
in mijn postzegel paradijs :-)




een zegening op mijn buitentafel,
van zóveel druppelkes...




en dan als de bui bijna over is ...




op blote voeten
naar buiten over het gras... :-)
voelen hoe het voelt
om weer even kind te zijn..




gossiemijne .... fijn man :-)




wanneer liep jij voor het laatst
op blote voeten door de regen?

xxx








38 opmerkingen:

  1. Technisch mislukt? Technisch? Mislukt? Wil jij onmiddellijk je mond spoelen. Werelds zijn je foto.
    En blote voeten in de regen. Ik loop nooit op mijn blote voeten buiten, maar wel graag in de regel.

    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) in de regel di mario....?
      wat betekent dat ...
      in de rij?
      nee jij ??
      kleine regenbui

      Verwijderen
  2. Heerlijk om’evrn weer kind te zijjn
    Met de titel,te lezen dzcht ik eerst aan het blote voeten pad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou de foto's zijn juist heel mooi geworden, druppels laten zo wel zien dat de doen wat ze willen doen.
    Laattse keer op blote voeten in de regen, is vast heel lang terug. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie plensbui, plantjes zullen er deugd van hebben
    hier al een zestal weken denk ik geen regen gezien

    op blote voeten in de regen, dat zal wel lang geleden zijn, t zou ook beetje vreemd zijn om hier op straat blootvoets te lopen :-)
    maar met een 'partner-in-crime' zou ik dat wel eens willen proberen en zien hoe de mensen reageren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve An,
      regel een
      heb schijt aan wat mensen van je denken,
      het is een heel bevrijdend gevoel :-)
      kleine regenbui

      Verwijderen
  5. Heerlijk om even weer "kind" te zijn. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst met blote voeten door de regen liep. Lang geleden denk ik.
    Ga het bij de volgende plensbui doen. :) Mag wel graag in een zacht regentje lopen of gewoon achter het huis staan in de regen........ Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar hou ik je aan Minke :-) laat je weten hoe het was ?

      kleine regenbui

      Verwijderen
  6. IK heb nooit blote voeten gedaan. Heerlijk genieten zoveel regen bij jou.
    Het is wel best heftig weer bij jou. Leuke verhaal heb je geschreven.
    En mooie foto's gemaakt Dien. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Klappertje en een fijn weekend gewenst.
    Technisch niet goed? Zelf vind ik dat je de regen wel heel goed in beeld wist te brengen!
    Heerlijk zo'n bui na de warme dagen, ik ken me je zo voorstellen met de blote voetjes in het gras... weer even kind zijn, heerlijk!

    kleine regenbui

    drup
    drup
    drup
    droppel
    regendroppel
    drup
    droppel
    drup
    droppel
    drup
    drup
    drup
    drop
    droog


    grote regenbui

    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop
    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop
    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop
    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop
    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop
    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop
    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop
    drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop drop

    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dansen in de regen als kind heb ik het wel eens gedaan, regen en wind
    in de zomer vind ik het heerlijk om daar in te zijn. En ik loop nog steeds graag
    op blote voeten op mijn gras in de tuin.
    Ik heb er wel eens een knutsel mee gemaakt. Met deze tekst:
    If you think sunshine brings you happiness
    then you have'nt danced in the rain

    Maar hier heeft het de laatste tijd
    geen druppel geregend

    Ik wens je een fijn weekend toe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lekker is dat hé Haba,
      ik loop altijd op blote voeten alhoewel het eigenlijk op stenen niet meer mag van m'n fysio:-)
      maar gras...
      daar heeft hij niks van gezegd :-)
      dus jaaaaaaah :-)
      kleine regenbui

      Verwijderen
  9. Uhm, wanneer niet. Ik loop dagelijks op blote voeten. Zomer, winter, voorjaar, herfst. EN echt, het is heerlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. op blote voeten....

    ik kan het me echt niet herinneren

    misschien bij de volgende "bui"

    fijn weekend Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook een mislukte foto. kan zijn charme hebben zoals hier Dien. Wat een ander van mij zegt of denkt, zal mij worst wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goed zo edward, dat doet me goed om te lezen :-)
      kleine regenbui

      Verwijderen
  12. De laatste keer dat ik blote voeten in de regen liep ... daar vraag je zo wat ...
    Dat zal ongetwijfeld in één van de laatste kampeervakanties in Frankrijk gebeurd zijn. Dan praten we over het begin van deze eeuw ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh oh dat is een tijdje geleden Jan, ik gun j e een zacht buitje op een warme zomeravond
      kleine regenbui

      Verwijderen
  13. Ik heb helaas geen gras in mijn tuintje anders zou ik het zeker doen ,lijkt me heerlijk ! Genieten van een plensbui kan ik echt wel en zit soms lachend op de fiets en vooral als ik al die narrige gezichten om me heen zie .En met de foto's is niks mis hoor ,gewoon lekker veel spetters
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijk om te lezen elisabeth, wat een feest hé al die spetters om je heen, het wast je aura schoon zó lekker
      kleine regenbui

      Verwijderen
  14. Misschien dan technisch mislukt maar zoals je zelf al zegt: 'het is het gevoel wat telt'. Hoe waar. Ik kan meevoelen want ik houd van dit soort weer (naast veel andere soorten weer).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Moooi toch liep op blote voeten een paar dagen geleden ook na een plensbui !! Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Technisch mislukt of niet, ze zijn mooi! Ik las net nog een quote vandaag. "Sommigen voelen de regen, anderen worden alleen maar nat"! Ik loop altijd blootvoets maar dan ook nog speciaal door de regen? Ik kan het me niet meer herinneren. Ja, op het strand nog wel maar dat telt vast niet mee? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede zondagmorgen lieve Klapper. Hopelijk ben je ondanks het verdriet toch een beetje van je weekend aan het genieten.
    Voor jou:

    twee druppels water

    een druppel en een druppel
    de ene druppel
    en de andere druppel
    zij zijn als twee druppels water
    het is de dubbeldruppel

    de dubbeldruppel
    is geen dubbele druppel
    het zijn twee druppels
    de ene druppel en de andere druppel
    zij zijn als twee druppels water

    de ene druppel druppelt
    en de andere druppel druppelt
    zoals alle druppels druppelen
    zo druppelt de drup

    de druppellende druppel drupt
    van boven naar beneden
    en niet andersom
    het is belangrijk om dat te weten

    de ene druppelende drup
    is ten opzichte van de andere druppelende drup
    een druppeldubbelganger
    van boven naar beneden
    de dubbeldruppel heeft een dubbelleven

    de dubbeldruppel is geen dubbele druppel
    zij zijn als twee druppels water
    sine dubio
    van boven naar beneden
    © haller

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Roos, een fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Soms is regen heel fijn! Ook ik vind je foto's prachtig en helemaal niet 'mislukt'!
    Op blote voeten door de regen? Echt heel lang geleden ;-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb pasgeleden nog op het gras door onze gerend - op blote voeten - in de regen! Heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor dit blog Dien, ik was bijna vergeten hoe het er uitzag met regen, al weken geen drup gevallen hier.
    mag dan technisch niet helemaal perfect zijn, maar een erg leuk blog en foto's om naar te kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hilly Nicolay24 juni 2018 om 14:17:00 CEST
    kind met de regen
    in de druppels
    spetter spat

    en dan teken
    ik een zon
    omdat ik weet dat

    er dan een regenboog
    komt met toverballenkleuren
    wist jij dat...

    ☼ Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik loop altijd op blote voeten , zowel binnen als buiten en de tuin in de frissen dauw

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wanneer liep ik voor het laatst door de regen.
    De laatste maanden loop ik altijd in de regen als er regen is.
    Dan ziet niemand nl dat mijn tranen vloeien ;-)
    Mooie tekst en echt superleuke regenplaten Dien.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Helma, dat snijdt door mijn ziel....
      ik wilde dat ik iets kon doen om je verdriet weg te nemen... xxx

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥