One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












27-06-2018

28.06. Waar jij bent









*KLIK*
Margriet Hermans Een vriend
Openen in nieuw venster en klein maken




Waar jij bent,
Daar ben ik,

Waar ik ben,
daar wil jij zijn,




Ace, als eerstgeboren reu uit een nestje van 5
Piet piraat met je zwarte oog




Stoere bink,
en stoeien voor 10
Leergierig en slim,




Vandaag wordt je 6,
6??? Ja Dien,
zes jaar...

Hieperdepiep hoera m'n schat

Ohhh maai koodness wat gaat de tijd snel...

De eerste lach van de dag ontlok je me
als jullie Onder aan de trap staan te kwispelen,

Al 6 jaar maak je me gelukkig en blij met je fratsen,
en je trouw,




Ik hoop dat we nóg eens 6 jaar samen verder kunnen,
Want heus...

Ik kan niet zonder jou...




Je bent m'n grootste vriend.

Webbies.... Tast toe :-)



Hondenkluiven,
Pensstaafjes
én zalmhuidjes á volonte ;-)




Laat 't je smaken

en zwaai zwaai tot volgend jaar
xxx











21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dien, 6 jaar alweer, inderdaad wat gaat de tijd toch snel
    ik hoop dat je nog heel lang plezier van deze prachtige dieren zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zes jaar, dat ga je niet menen. Hij ziet er nog uit als een jonge god van twee en voor me gevoel ken ik hem al een oude man van 10 jaar. Mmmm, dan is het gemiddeld inderdaad zes jaar. Dan heb ik niets gezegd. Gefeliciteerd.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk mooie hond! Ik begrijp je volledig. Hier ook grote #bordercolliefan met al eentje van 9 (oh help) en eentje van 5. Hopelijk nog heel lang mijn beste vriendjes. Geef die mooierd van jou een dikke verjaardagsknuffel van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zooo 6 jaar al, gefeliciteerd
    dat kopje van Ace, ja daar smelt je voor ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos. Ace gefeliciteerd met je verjaardag
    en bedankt voor je traktatie, je baasje geeft je maar
    een dikke knuffel uit mijn naam.
    Ja Roos al zes jaar geluk met je lieverd, hopelijk nog
    heel veel jaren erbij, maar jammer dat onze huisdieren
    niet langer leven en dat je dus bij hun komst al weet
    dat na veel jaren geluk ook veel verdriet mee is gekomen
    wanneer ze weer uit je leven moeten vertrekken.
    Maar vandaag is het feest dus geniet heerlijk met je
    jongens van deze mooie zomerdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Dien,

    Gefeliciteerd met je Ace.ˁ˚ᴥ˚ˀ 6 jaar alweer. ˁ˚ᴥ˚ˀHet is grote feest. Wat gaat de tijd vreselijk hard. Poeh... Prachtig honden zijn dit. Echt een lieverd. Heeft bij jou goed. Lekker met natuur omheen. ˁ˚ᴥ˚ˀ Plezier met de mooie verjaardag.

    Ik wens jou zonnige dag toe.ˁ˚ᴥ˚ˀ Geniet maar van.ˁ˚ᴥ˚ˀ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd voor en met je allerbeste vriend Dien. Inderdaad, dat er nog 6 jaren bij mogen. Meer zelfs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige fotos weer Dien maar ja lekker makkelijk met zulke modellen. Gefeliciteerd met je kanjer. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt . De liefde voor honden is zo bijzonder dat is aan een ander niet uit te leggen las ze het niet kennen. een hond is geen hond maar zoveel, zoveel meer. dikke liefs voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen lieve Klapper.
    En wat een goede morgen is het want dit is het begin van een schitterend feestje voor de jarige job! Een dikke proficiat jongen, moge de snoepjes smaken!
    En wat een mooie foto's maakte je alweer, ook die zijn om van te snoepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Prachtig hoe je deze twee kanjers op de foto hebt gezet.
    Ace alweer 6 jaar.
    Geweldig zoveel trouw en liefde als je van ze ontvangt.

    Nog heel veel jaren met deze twee kanjers toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende foto's Dien, en natuurlijk GEFELICITEERD Ace, je ben een schat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 🐾🐾🐾🐾❤️🐾🐾🐾🐾
    !! GEFELICITEERD !!
    Piet piraat 😁

    Lieve feestgroetjes, Anna 🤗❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zes jaar alweer ... waar blijft de tijd ...!?
    Nog vele wandelingen en stoeipartijen samen gewenst! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je schatjes zijn zeer fotogeniek! Zo ook de kunst van de fotograve...( kan je dat zo zeggen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beetje laat maar van harte gefeliciteerd met die kanjer een nog heel veel fijne jaartjes met mooie wandelingen en gestoei gewenst
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is niet te geloven dat die 6 jaar is! Allemachtig wat gaat de tijd snel....
    Twee mooie dieren Dien die van je houden en jij van hen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Amai ni, wat vliegt die tijd toch met een rotvaart vooruit hé ?
    Jij en je speelse rakkers... man man man toch, wat vormen jullie een pracht stelletje samen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vliegt die tijd toch met een rotvaart vooruit hé ? Al 6 jaar zijn je rakkers nu...
    Jullie vormen dan ook een heel leuk stelletje samen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tijd gaat snel... Gina van ons alweer 5, en Romy 2.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zucht............... wat zijn het ook een droppies 💖
    Ik ben nog steeds "flieft" op je jonges hoor Dien.
    Prachtige foto's trouwens van Ace en zijn maatje.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat! 6 al. Wat gaat de tijd snel. Vinyl wordt er 5 binnen 2 weken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥