*KLIK Sugar town *
Openen in nieuw venster en klein maken
Zo lang er in m'n tuintje nog een roosje bloeit
En langs de weg een boom staat waar een blad aan groeit
Zo lang er nog een zon schijnt in 't blauw
Zo lang, zo lang,
zo lang hou ik van jou
Zo lang er nog een ster straalt aan het firmament
Zo lang hoop ik dat jij dan heel dicht bij me bent
Ook in de zomer of in winterkou
Zo lang, zo lang,
zo lang hou ik van jou
Dit is een liedje over liefde
Dit is een liedje over trouw
Een melodietje over zonneschijn
Een roosje en "ik hou van jou"
Dit is een liedje over 't leven
Ik zing 't bijna elke dag
En wil jouw al mijn liefde geven
Omdat ik met jou leven mag
Zo lang de vogels zweven op de zuiderwind
Zo lang er na een nacht steeds weer een dag begint
Soms in de mooiste kleuren, soms wat grauw
Maar altijd, altijd,
altijd hou ik toch van jou
Dit is een liedje over liefde
Dit is een liedje over trouw
Een melodietje over zonneschijn
Een roosje en "ik hou van jou"
Dit is een liedje over 't leven
Ik zing 't bijna elke dag
En wil jouw al mijn liefde geven
Omdat ik met jou leven mag
En wil jouw al mijn liefde geven
Omdat ik met jou leven mag
Hanny,
Voor iedereen,die weet hoe fijn het samen is,
voor iedereen die fijn samen is,
xxx
eat pray love ook gezien....
* snuf * mooi hé
*KLIK Laat het los*
Openen in nieuw venster en klein maken
Soms heb je van die dagen
dan kun je maar een zanger horen :-)
de beurt is aan Marco vandaag :-)
goddikkie, niet kwaad meer,
maar wel een énorm leeg gevoel,
en nu moet de tijd weer haar werk doen,
webbies,
hier spreekt s'werelds grootste domoor,
ik zing marco mee, uit volle borst,
en maak mezelf vrij...
kijk een mooie film intouchables,
en pink der nog een paar weg...
sterk spul hé..
Laat het los
`T is al zo lang geleden
Maak een nieuw begin
Als een koele wind door je hart
Laat het gaan
Je bent al moe gestreden
Rust maar even uit
En kijk vooruit
Je hebt zoveel om te geven
En zoveel om voor te leven
Als je loskomt van de eenzaamheid
Blijf niet kwaad op het verleden
Maar wees dankbaar voor het heden
Zet je tranen en je zorgen opzij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh! Maak jezelf vrij
Laat het los
Het trekt je naar beneden
Kijk niet achterom
Maar volg de zon
Laat je gaan
En laat je hart weer spreken
Wie de weg bepaald, oh!
En de eindstreep haalt
Is vrij
Is vrij
Je hebt zoveel om te geven
En zoveel om voor te leven
Als je loskomt van de eenzaamheid
Blijf niet kwaad op het verleden
Maar wees dankbaar voor het heden
Zet je tranen en je zorgen opzij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
En je maakt jezelf vrij
Alleen of met mij
Oh, je maakt jezelf vrij
Marco Borsato,
Lieve zus,
Van harte gefeliciteerd,
tot straks,
ik hang mijn slabbertje vast klaar: -)
gezellig, ik heb er zin in.
xxx
*KLIK een met de bomen*
Openen in nieuw venster en klein maken
Een met de bomen en met elkaar
in het hoge gras, ze gelooft het pas,
als ik in haar armen knijp.
Begrijp je nou, hoeveel ik van het leven hou?
een met de bomen
dat waren wij ook,
Iets te laat dit jaar,
de bomen hadden hun blad al laten vallen,
de kleuren al aan het vervagen
zo gaat dat in het leven dacht ik
Dat wat veel kleur heeft
en in het zonlicht staat vervaagd
uiteindelijk om te vergaan tot...
mest
een mooi einde,
en terwijl we daar door de bladeren liepen te stampen
dacht ik aan jou,en wat ik zeggen zou
als ik je weer zou zien,
en wat je zou zeggen
en ik zou de rimpels om je ogen zien,je mond vertrokken
die geeft je weg
en ik weet wat jou bezighoudt.
ach Dienke trieneke troelala trutje,
wat loop je nou te mijmeren..
alles gaat voorbij...
Wie de wegen altijd maar bewandelt,
precies zoals het wordt verwacht.
En nooit wat impulsiever handelt,
ligt niet onder een boom vannacht.
weet je wel hoeveel ik van het leven hou,
begrijp je het inmiddels:-)
oké dan laat ik je gaan en zoeken we een weg
tussen het blad door naar huis,
Het kan even duren, want ehhhh
ik wil niet naar huis,
nog even niet
daar liggen de herinneringen levensgroot opgeslagen
herinneringen die pijn doen
dag webbies,
ik ben der morgen weer hoor,
blij van zin
met een grote suikerspin
Een mooi einde deze herfst..
ik wacht op een prachtig nieuw begin...
xxx