*KLIK*
LaVern Baker - Tweedle Dee
Openen in nieuw venster en klein maken
Jawel hé,
ze floten...
blijf nog maar even liggen flappie
je hebt het nodig
wij vinden het eten wel wat je zo lief hebt neergezet
voor ons
Ohhh ik geniet er toch zo van
die kleine fladderraars
en af en toe zie ik ook wel héle bijzondere exemplaren:-)
daarover morgen meer
Eens je begint te voeren moet je wel doorgaan
tot er weer genoeg is voor ze hé
xxx
♥
*KLIK*
The Mavericks - Dance The Night Away
Openen in nieuw venster en klein maken
Doe het nog maar even rustig aan,
want er staat je opwinding en avontuur te wachten later deze maand.
Een nieuw jaar komt vaak met reflectie op wat was en wat komen gaat,
probeer niet te kritisch te zijn op jezelf.
Laat de golven van emotie maar even over je heen komen,
je hoeft er nu niets mee en de boodschap wordt vanzelf duidelijk.
Er is genoeg te doen,
en het belangrijkste op ieders to-do lijstje deze eerste maand van 2020 is eerlijk zijn:
Doe ik wat ik wil?
Klopt mijn werk/relatie/situatie bij wat ik voor mezelf voor ogen had?
Als het antwoord daarop ontkennend is,
is het tijd om veranderingen in gang te zetten.
Doe dat samen met je vrouw als je een relatie hebt,
want twee kunnen altijd meer dan één
en later deze maand is saamhorigheid een belangrijk thema.
Voor de singles onder ons: plan nog geen dates de eerste week van januari,
wacht liever even en denk na over wat je écht wilt.
Je loopt het risico
dat je haar idealiseert en ze een stuk minder leuk blijkt dan je nu denkt.
Voor iedereen geldt:
Het is jouw leven,
en je hebt vaak meer invloed dan je denkt.
Voor nu...
Geef ik mezelf het advies...
dans door het leven Dien, je voeten zullen volgen :-)
Hatseflats
xxxx
En voor wie meer over de boommarkeringen wil weten...
*KLIK*
die kan hier even koekeloeren
♥
*KLIK*
Maan - Ze huilt maar ze lacht
Openen in nieuw venster en klein maken
Denk jij ook weleens
als je door het bos loopt
wat al die tekens zijn op de bomen?
wel... ik ben het eens gaan uitzoeken
Want het intrigeert mij mateloos :-)
Nieuwsgierige aard van het beestje :-)
Alles wat met de natuur te maken heeft
willen onderzoeken :-)
onderzoeken welke maffe plannen er nu weer zijn
om bomen om te halen?
wat weer weg moet..
de kachel in :-(
Met buikpijn loop ik door het bos
Als ik zie wat er aangestipt is
"geblest" heet dat in vaktermen
Je houdt je hart vast
En nu.....
willen jullie het ook weten zeker :-)
Nou..... of je gelijk hebt :-)
Rode of oranje strepen band of stippen - te oogsten boom
Blauwe of witte stippen/ markering - te behouden boom ( toekomstboom)
Blauwe of witte ring - Kwaliteitsboom
blauwe of witte golvende band of een spechtsymbool of een H - habitat boom
rood kruis of rode V - Vellen en laten liggen
Rode R met banden rond stamvoet - te ringen boom
Rode /oranje verticale streep markeert de ingang - Midden dunningspad
Blauwe gele dubbele streep - zijkant dunningspad
Blauw T - geen machines voorbij dit punt. einde dunningspad
Groene stip - behouden
Bijzonder om te weten hé :-)
dat dacht ik nou ook :-)
Doe er je voordeel mee webbies
xxx
♥
*KLIK*
Andrew Gold - Thank You for Being a Friend
Openen in nieuw venster en klein maken
Ja zulke lichtpuntjes en vrienden heb ik :-)
* trots kijk*
Vriendschap
Dat is liefde op het eerste woord zei Harry Mulisch
en daar geloof ik in
lekker genieten webbies
zakdoekjes bij de hand,
want verkoudheidjes worden weer gretig doorgegeven :-(
toch maar naar buiten hé,
da's er goed voor
xxx
♥
*KLIK*
The Pretenders - Don't Get Me Wrong
Openen in nieuw venster en klein maken
Ik treed je tegemoet,
op klaprozenvoet,
Heel tevreden en heel blij,
soms 'n beetje schuchter meestal vrij.
Meestal gelukkig soms wat droef,
vaak heel stellig, dat is goed .
Lyrisch en enthousiast om heel veel dingen
Altijd liedjes in haar hoofd om te zingen.
Gul van hart dat slaat vol liefde,
voor die het van me diefde.
Voor sommigen is het wat té veel,
wat ik ben en wat ik deel.
'N aantal keren flinke teleurgesteld,
belogen, bedrogen, en voor het lapje gehouden.
een enkeling heb ik eens ongezouten de waarheid verteld.
Voor jou heb ik het nog onthouden.
Meestal tevreden, en soms heel boos,
om wat de mens de wereld aan doet "waardeloos".
Ook staat er geschreven en gedrukt...
dat je klaproosjes niet plukt,
want ze bloeien niet in de vaas.
Zo zijn ze baas boven baas ( dúh)
Op omgewoelde grond verschijnen ze talrijk,
ze laten zich niet kisten...
Klaproos.. dat ben ik..
voor die het nog niet wisten.
"Gelukkig Nieuwjaar, lieve webbies
xxx
♥