Als je er iets van geleerd hebt

was het geen tijdverspilling

Socrates












04-02-2020

05.02. Voor mij ben jij de liefde









*KLIK*
Maan- voor mij ben jij de liefde
Openen in nieuw venster en klein maken




Een boomkruiper kruipt,
en een boomklever niet...:-)




Maar een boompieper dan...




Nou... ehhmmm die piept..:-)
en zo kunnen we nog wel even door stechelen :-)




Wat zeker is,
Is dat het een heeeeeeeerlijke wandeling was




Tussen de buien was het droog
en...




Toen de zon onderging....




Keerden we als gelukkige mensen weer naar huis,
jawel hé,
voor mij mag jij de liefste zijn :-)


xxx








03-02-2020

04.02. Gewoon mooi








*KLIK*
Kraftwerk - Autobahn
Openen in nieuw venster en klein maken




Bij het asfalteren van het wegdek,
Werd dit blaadje meegenomen :-)

Wat een mooi kadootje

Nu ligt het hier.... knap te wezen

Ik wens jullie een dag...
zo mooi als je zelf zou willen


xxx







02-02-2020

03.02. Moments in love









*KLIK*
Art of Noise - moments in love
Openen in nieuw venster en klein maken




Als ik mijn ogen opdoe en ik kijk naar buiten :-)
ben ik al verliefd :-)




Wat een zalig gezicht is dat toch :-)




Die schattige mussen,
ik kan er niet genoeg van hebben
in mijn tuin




Hu getsjilp en gekwetter,
vergaderingen noem ik dat... héérlijk




Fijn dat ze er zijn,

Ze maken dat je dag meteen al mooi begint:-)
kan niet anders dan een feestje worden vandaag

voor jullie ook maar eentje doen dan :-)

xxx






01-02-2020

02.02. Waardevol









*KLIK*
Ruth Jacott - De Jaren Gaan Voorbij
Openen in nieuw venster en klein maken




De waarde van sommige dingen is niet in geld uit te drukken
zo ook deze sneeuwklokjes,
Vroeger stonden ze bij mijn ouders in hun tuin
ruim 23 jaar geleden dat ze overleden

En mijn overleden broer Jan gaf ze aan mij




"altijd" iets in zijn handen als hij kwam,
of als je daar kwam:-)
Je ging nooit met lege handen weg

nét mijn moeder
die had dat ook :-)

Er zijn mensen die maken je leven lichter..
Als die ergens binnenstappen gaat er een lampje branden als het ware

Dat vond ik van mijn broer ook :-)

En nu staan ze hier,
de sneeuwklokjes
en het worden er steeds meer

wat een heerlijke herinneringen

"onbetaalbaar"


xxx








01.02. ik wou dat ik een vogel was








*KLIK*
Tim Visterin - De Vogel
Openen in nieuw venster en klein maken




Heb jij dat ook wel eens,
dat je iets ziet, en denkt...




nou..... dat zou ik wel willen hebben :-)

ikke wel :-)




Dit lijkt me een geweldig boek,
met bijzonder veel leuke versjes :-)




Nu nog een gelegenheid afwacht voor mezelf om het te kopen
:-) jawel hé





Voor niks gaat de zon op en ook weer onder..
Het is te duur om het zó maar te kopen :-)

Hebben jullie nét zo'n fijn gevoel als ik heb
over afgelopen dagen..

Dan wens ik je nog zo'n heerlijk weekend erachter aan :-)




Welkom thuis lieve zus, ik heb je gemist
blij je weer te zien :-)

xxx