*KLIK*
Maan- voor mij ben jij de liefde
Openen in nieuw venster en klein maken
Een boomkruiper kruipt,
en een boomklever niet...:-)
Maar een boompieper dan...
Nou... ehhmmm die piept..:-)
en zo kunnen we nog wel even door stechelen :-)
Wat zeker is,
Is dat het een heeeeeeeerlijke wandeling was
Tussen de buien was het droog
en...
Toen de zon onderging....
Keerden we als gelukkige mensen weer naar huis,
jawel hé,
voor mij mag jij de liefste zijn :-)
xxx
♥
*KLIK*
Kraftwerk - Autobahn
Openen in nieuw venster en klein maken
Bij het asfalteren van het wegdek,
Werd dit blaadje meegenomen :-)
Wat een mooi kadootje
Nu ligt het hier.... knap te wezen
Ik wens jullie een dag...
zo mooi als je zelf zou willen
xxx
♥
*KLIK*
Art of Noise - moments in love
Openen in nieuw venster en klein maken
Als ik mijn ogen opdoe en ik kijk naar buiten :-)
ben ik al verliefd :-)
Wat een zalig gezicht is dat toch :-)
Die schattige mussen,
ik kan er niet genoeg van hebben
in mijn tuin
Hu getsjilp en gekwetter,
vergaderingen noem ik dat... héérlijk
Fijn dat ze er zijn,
Ze maken dat je dag meteen al mooi begint:-)
kan niet anders dan een feestje worden vandaag
voor jullie ook maar eentje doen dan :-)
xxx
♥
*KLIK*
Ruth Jacott - De Jaren Gaan Voorbij
Openen in nieuw venster en klein maken
De waarde van sommige dingen is niet in geld uit te drukken
zo ook deze sneeuwklokjes,
Vroeger stonden ze bij mijn ouders in hun tuin
ruim 23 jaar geleden dat ze overleden
En mijn overleden broer Jan gaf ze aan mij
"altijd" iets in zijn handen als hij kwam,
of als je daar kwam:-)
Je ging nooit met lege handen weg
nét mijn moeder
die had dat ook :-)
Er zijn mensen die maken je leven lichter..
Als die ergens binnenstappen gaat er een lampje branden als het ware
Dat vond ik van mijn broer ook :-)
En nu staan ze hier,
de sneeuwklokjes
en het worden er steeds meer
wat een heerlijke herinneringen
"onbetaalbaar"
xxx
♥
*KLIK*
Tim Visterin - De Vogel
Openen in nieuw venster en klein maken
Heb jij dat ook wel eens,
dat je iets ziet, en denkt...
nou..... dat zou ik wel willen hebben :-)
ikke wel :-)
Dit lijkt me een geweldig boek,
met bijzonder veel leuke versjes :-)
Nu nog een gelegenheid afwacht voor mezelf om het te kopen
:-) jawel hé
Voor niks gaat de zon op en ook weer onder..
Het is te duur om het zó maar te kopen :-)
Hebben jullie nét zo'n fijn gevoel als ik heb
over afgelopen dagen..
Dan wens ik je nog zo'n heerlijk weekend erachter aan :-)
Welkom thuis lieve zus, ik heb je gemist
blij je weer te zien :-)
xxx
♥