One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












04-06-2013

05.06. Miauw





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken



Dat Griekenland veel katten heeft

Weet denk ik iedereen,

Wat moet je er nog van zeggen

Buiten dat het lieverds zijn,

Kleine stropers,

Boefjes,

Iemands schootkat

fotomodel

Rovertjes,

tomcats

Wollen knuffels

Harige jasjes

dasjes

Ronkende toverdoosjes

En wat al niet meer

De mijne is natuurlijk de liefste : -)

En dat zegt mijn buuf van de hare

Ik heb wat straatschoffies gekiekt..

Mooi of lelijk,

Voor elk wat wils

Ze zagen er dik genoeg uit,

Al liet de vacht neusjes en oortjes

Wel wat te wensen over

Ze maakten geen ongelukkige indruk..

Dag poesie mauw…
Ik mauw voor jou

ik voel me wel een beetje ongelukkig,
mijn feed reader werkt niet zo goed meer,

en ik krijg geen melding van een nieuwe blog meer binnen
"lastig"
misschien als ik terug ben van vakantie,
dat het dan weer beter werkt...
xxx



39 opmerkingen:

  1. Katten vind ik prachtig, mysterieus en gratieus. maar ik houd er niet van.
    Behalve op foto's, dan geniet ik er net zo van als de eigenaar van de kat.
    Vervelend als je reader het niet doet. Kan je helaas niet helpen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik laat het maar over me heen komen misschien dat het dan volgende week beter is jan :-)

      Verwijderen
  2. Ha Klaproos,

    volgens mij zijn niet alle katjes zonder handschoen aan te pakken.
    Kan best dat je reader nu niet goed werkt. oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als kat van de straat is het niet altijd rozengeur en manenschijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal mooie katjes, echte fotomodellen
    ja lastig als die feed niet werkt, moet je alle linken gaan zoeken
    wha, vertrek jij terug op vakantie, bofkont, veel plezier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee ann da's niet te doen :-)
      dan moet ik wat anders gaan verzinnen:-)

      ja leuk hé we hebben der zin in,

      Verwijderen
  5. 't is nen keer iets anders dan een hond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die poezen!
    Maar het leukste vond ik het poezenduet. Ik kende dat, gezongen door volwassen zangers. Maar deze uitvoering vind ik wel zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk "natuur mens" die je bent!
    Blijf ik van je genieten.
    Zoals jij bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat anders is er dan attie??
      tegen de natuur in gaan :-)
      dat kan niet

      Verwijderen
  8. Toch zijn die straatkatten niet allemaal zo lief als ze er uit zien denk ik.
    Fijne vakantie meis, geniet volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeg, ga je alweer op vakantie Klappertjelief? Je bent nog maar net terug uit Kreta en kriebelt het alweer? Of bedoelde je dat daar niet alles naar behoren werkte? Hoe dan ook, je hebt me veel plezier gedaan met dit log, ik als kattenmama kan dit appreciëren, wat een dotjes, wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      ik heb de smaak te pakken gerda, en het weer werkt nu erg goed mee:-)
      m'n reismaatje heeft er zin in ace mag mee,
      dus waarom ook niet :-)

      Verwijderen
  10. Sommigen zien er inderdaad niet zo goed uit. Zo te zien kun je daar wel een opvang beginnen, wat zijn het er veel!
    Nogmaals fijne vakantie Dien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owh dat is lastig, ik wel van jouw logjes ;-) Maar ik ga nu eerst op vakantie. Dus ik probeer wel elke dag wat te lezen, maar reageren zal niet echt gaan. Ik wil natuurlijk niet kattig overkomen ;-) dus jij ook een goede vakantie.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fijne vakantie mario,
      geniet ervan hé man ,
      en kom goed weer thuis

      xxx

      Verwijderen
  12. Er zijn net zo veel verschillende kaaten als mensen en allemaal anders.
    Ga maar lekker weer op vakantie en geniet ervan.
    De feeds komen (uiteindeijk) wel weer in orde.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zijn ze ook aaibaar deze dotjes ?, een mooie serie en nog een fijne tijd daar.
    Sterre .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben gek op katten, Rooske dus ik zit hier te genieten!
    wat een schoffies en wat een lieverds...
    Veel plezier en lieve groetjes Anna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatjes, kon je de drang om er één of meer mee naar huis te nemen onderdrukken Dien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor han:-)

      een katje heeft al mijn sardienenkopjes gegeten :-) ik had meteen vriendjes:-)

      Verwijderen
  16. ze zijn wel leuk hé joke, ze horen daar :-)
    ze zouden hier niet zo happy zijn denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op de eerste foto... Die staan hier in volle bloei.
    En Euh ... Als de katjes wild zijn, zijn ze moeilijk te benaderen, (ik kan er over meespreken ;-) )))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik hield van poesjes
    maar niet als ze plasten
    En zorgden voor roesjes
    op stoelen en kasten

    Ze knorren, ze koppen
    Maar't blijven toch poesjes
    Dus moet je ze stoppen
    met hun pootjes in hoesjes

    Maar worden ze stouter
    Dan pak ik ze beet
    En worden die poesjes
    Verbouwd zoals dat heet
    Tot een perfect dieet
    Van heerlijke couscousjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Klappertje...

    ohohoh, wat zijn ze mooi!
    Iederen kat is zo fotogeniek en jij hebt ze heerlijk gekiekt.
    De Griekse katten zijn beroemd!
    Als ze dat wisten zouden ze naast kun kussentjes gaan lopen...

    Dagdag... heb het goed vandaag...
    Dikke miauwpakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een blog naar mijn hart...allemaal katjes..ik ben gesmolten..:-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb zitten genieten klaproos.Wat een boel soorten en maten.
    Prachtig.
    Ik wens je een fijne vakantieen wat fijn dat Ace ook mee kan.
    Lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. volgens mij (ik heb zomaar een idee) missen de poesjes je daar nu al.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat euvel heb ik ook wel eens en de volgende dag doet alles het weer :-)
    Maar je hebt heel wat mooie kattenkopjes gefotografeerd.
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatjes, die zou je toch zo mee naar huis nemen Dien.
    Heerlijke vakantie nog gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zitten hele mooie katten tussen, vaak hebben ze genoeg te eten hoor.
    Lieve koppies in de zon.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een kat red zich wel, een muis is er altijd wel te vinden voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. in België lopen er ook al heel wat rond hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi, al die Griekse straatschoffies.
    In Griekenland ben ik nog nooit, maar zowel in het voormalig Joegoslavië als in Frankrijk heb ik in het verleden regelmatig katten te gast gehad op een camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat mooi: ronkende toverdoosjes :-) Het verbaast me dat de straatkatten nog zo'n redelijke indruk maken, al zijn sommige wel wat aan de smalle kant. Hadden misschien toch iets meer stokvisjes moeten eten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooohh, dat Kretablauw bij het ene poesje.
    Je kunt wel een Griekse poezenkalender maken.
    Ik kan het me nog heel goed herinneren al die poezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb een dubbel gevoel bij het kijken naar al die Griekse katjes Klaproos. Natuurlijk vind ik ze leuk en er zullen vast hele lieve tussen zitten. Maar hoe komen ze de winter door, als er geen toeristen zijn om ze (bij) te voeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥