One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












19-06-2013

20.06 Frisbee gekske,





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken




Mijn manneke
heeft een Frisbee,:-)



En met die frisbee
is ie ohhhh zo happy



Zo happy,



Dat hij hélemaal uit zijn dak gaat
bij het woord Frisbee: -))



Wat het dan is als je met die frisbee gaat spelen



Dat kun je zelf wel verzinnen zeker


Één brok dynamiet,


Één gespierde bonk



Die als een speer wegschiet
om de Frisbee te grijpen in de lucht,

Wauw,

28 juni is meneer jarig,
een bijzondere dag,
één jaar wordt hij dan;-)
Da's toch niet te geloven:-)

Wat een gaaf dier is m'n makkertje toch

xxx


63 opmerkingen:

  1. wat een wervelwind, ik zie hem zo vliegen, sneller dan de frisbee
    Ace Frisbee, perfecte naam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gaaf hé ann:-)
      volgende keer neem ik de frisbee mee, geven we een demo:-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Ha Klaproos,

    Als ik Ace zie krijg ik altijd een blij gevoel, wat een heerlijke hond is het ook.
    En dan nog geen jaar, een krachtig dier.
    Snuf en Benno zijn het met me eens. oma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha oma dat vind ik leuk om te lezen:-) ja het is zo'n geweldige hond, met zo'n lief karakter
      dat hou je haast niet voor mogelijk:-)
      een héél sterk dier:-)

      Verwijderen
  3. Dirkje en Lotje willen graag op de verjaardag van Ace komen. Zal ik ze maar vast op weg sturen???? ;-)
    Wat een kanjer is die Ace en vangen dat ie kan, super !!!
    Welterusten, droom maar lekker
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hoor marjolein, ik verwacht héél veel dieren hier op het plein en ook hun baasjes,
      het wordt een groot feest :-)

      Verwijderen
  4. Op fb zag ik hem zwemmen met zijn grotere broer Wauw! ;-)
    (Parelwitte tanden)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ahh nee wim, dat was zijn kleine zus:-)

      een hagelwit gebit heeft meneer:-)

      Verwijderen
  5. Nog een hele week om een mooi feestje voor hem te bouwen, dat moet toch lukken..!!
    Met die frisbee kan hij lekker lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. ach ollie, als je maar geniet van wat je doet en niet met spijt hoeft terug te kijken:-)
      dan geeft het allemaal niks, geniet maar man :-)
      xxx

      Verwijderen
  7. Gaaf inderdaad: niet alleen dat hij zo leuk met de frisbee speelt, jij er weer knappe foto's van maakte maar ook dat hij weldra jarig is! Je hebt je lieve schat dus al een jaar, wat vliegt de tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. héééééééééél hééééééél hééééél erg hard gerda, om met een bekende hollander te spreken:-)
      geniet want voro je het weet is het voorbij:-)

      xxx

      Verwijderen
  8. De tijd vliegt maar hij ook (bijna). Zo te zien is hij bijna sneller dan het geluid.
    Wat is het genieten van Ace. Een super heerlijk aaibaar maatje om een beetje jaloers op te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach ada,
    zal ik wat van zijn haren opsturen :-)
    dan heb je een idee hóe zacht hij is:-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's van je lieve Ace! Wel moeilijk te maken denk ik, eerst gooien en dan snel een foto maken :-)
    Hier zijn ze ook dol op frisbees, maar ik doe het niet zo vaak, ik heb een ''harde'' frisbee en de kunst is om goed te gooien, ik gooi vaak te hoog en onze Sil pakt hem koste wat kost, dus dat kan blessures opleveren. Maar met een balletje zijn ze evengoed blij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Petra, het is kunst om laag bij de grond te blijven,
      dat doe ik ook,
      anders is het té gevaarlijk voor hem,
      en inderdaad die bal....
      daar is hij ook gek op hé.

      Verwijderen
  11. Niet te geloven, alweer een heel jaar :-). Geniet ervan en een mooie dag gewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is volgend week pas hoor:-) maar die fijne dag pakken we vandaag :-)

      Verwijderen
  12. Ha Dien wat de tijd vliegt het lijkt wel een frisbee!
    al weer een jaar voorbij het lijkt de dag van gisteren
    toen ik jou hondje hier voor het eerst zag...
    dat je nog jaren plezier mag hebben van die speelse rakker.
    fijne dag
    groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel christiene,
      dat hoop ik ook,
      het leven is prachtig met zo'n makkertje

      Verwijderen
  13. een jaar al...

    wat gaat de tijd toch snel..

    een schitterende fotoreeks Roos

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend is dat hè, ze gaan dan helemaal uit hun dak.
    En dan thuis heb je er geen kind meer aan...voor even....
    Prachtige serie Klaproos. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha inderdaad jan voor even is hij dan wel onder de pannen:-)

      Verwijderen
  15. Wat ontzettend leuk om te zien, knappe Ace!
    't Is een prachtige hond geworden, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk om dit te zien ,maar hij heeft ook een goed voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's Klaproos.
    Wat is dat snel gegaan, alweer een jaar
    En wat een kanjer is hij geworden.

    lieve groetjes
    Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi hé lia,
      ja jij weet ook hoe snel een jaar gaan kan hé..

      Verwijderen
  18. MARJOLEIN VD FOTOKRAAM20 juni 2013 om 13:36:00 CEST

    Schitterende foto`s van ACE EN ALWEER BIJNA 1 JAAR.
    lEUK DAT WE MET JE MEE MOCHTEN KIJKEN IN JULLIE GEZAMENLIJKE LEVEN.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In mijn enthousiasme over Ace zat ik weer op de verkeerde knop te rammen ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha marjolein, geeft niks,
      ik heb je der graag bij in mijn leven

      Verwijderen
  20. Niemand zal gaan discussiëren met je over het feit dat Ace een knappe gespierde gave makker is.
    Maar wel wie nu wie bezig houd, jij Ace of Ace jou.
    Zal wel beide zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad A, we houden elkaar aan de gang,
      ik ben ook wel een beetje hyper soms, en Ace is dankbare uitlaatklep:-)

      Verwijderen
  21. ha die Klappernootje...

    ja...
    Die Ace van jou, dat is een geweldnaar en een kanjer!
    En hoe komt dat?
    Omdat-ie zo'n fijn baasje heeft en omdat-ie zo goed wordt opgevoed.
    Daar krijg je fijne honden van!!

    Al weer bijna één jaar!!

    XX, Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat laatste denk ik dus ook marlou, ik ben stapel om hem maar dat wil niet zeggen
      dat hij zomaar "alles" mag, nee kent hij ook:-)

      al begrijpt niet iedereen dat :-)

      Verwijderen
  22. dank je wel joke,
    ik zal het hem zeggen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel jaar alweer...amai, wat vliegt de tijd. Die gaat net zo snel als die frisbee ongeveer ;-)
    Gefeliciteerd met je grote, harige vriend! Dat je Ace nog kunt fotograferen als ie zo hard rent en snel beweegt. Ach...fototalent natuurlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's zeker kakeltje, het heeft ook wel wat moeite gekost:-0
      wahaaaa, maar ik heb 'm kunnen vangen,
      met m'n nieuwe camera moet het nóg sneller gaan :-)

      Verwijderen
  24. Een jaar alweer!!!! Jeetje wat gaat dat snel zeg!!!!
    Maar het is nog steeds een lekker ding hihi.....
    ik mag hem ook nog heel graag zien hoor, dat brok
    dynamiet xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voila helma je houdt ergens van of niet hé:-)
      dat denk ik ook:-) een lekker ding

      Verwijderen
  25. Alweer een jaar, jeetje wat gaat snel.
    Dat hij ervan geniet is duidelijk te zien. Ik van je foto's, wat een machtig mooie hond en zo herkenbaar met die vlek om zijn oog.
    Hoop dat je er nog jaren plezier van mag hebben.
    Groetjes en fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja tiny, dat hoop ik ook,
      ik ben der zuinig op, dus als we geluk hebben worden we samen oud:-)

      Verwijderen
  26. Straks taart met een kaarsje !
    Het gaat super met hem zo te zien !
    En met jou ook in het fotograferen,
    want ze zijn weer super!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer een jaar heb je mooi inbeeld gebracht simpel mooi ! £Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig,wat is het toch een knappert!
    xxx Free.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha wat leuk dat je der weer eens bent freeke:-)
      dank je wel ,

      tot gauw,
      xxx

      Verwijderen
  29. Prachtige serie weer, klappertje.
    Met Ace in de buurt hoef je je volgens mij geen moment te vervelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heerlijk om te zien hoe hij geniet, en hoe je erover schrijft, Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nu nog een fotoserie waarbij Ace gooit en jij rond rent. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Superdesuper Klaproos. Ace, jij en je foto's. :-)
    Je kleine ventje is een grote jongen geworden, dat is een ding wat zeker is.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥