One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-05-2017

27.05 Ze neemt me mee









*KLIK*
lichtjes in je ogen. marianne weber
Openen in nieuw venster en klein maken




Ik heb een vriendinneke, die neemt me met grote regelmaat mee naar de maas




M'n jongens, en ik zijn vreselijk blij met haar:-)
ons Beckestijntje noemen we haar liefdevol




ze weet de mooiste plekjes te vinden,
Want ze is er geboren


Euphorbia ( wolfsmelk)


Boffen wij even :-)


geelwalstro (Galium verum)


De natuur lijkt ons ook een soort te verwelkomen


Margriet(Leucanthemum vulgare)

wuivende margrietjes in de wind
zó mooi hé
Ik pluk een vaasje voor je :-)


Vogelmelk (Ornithogalum)


Gewone vogelmelk is magisch gezien een energetisch symbool van reinheid!
"duh " denk ik Beckesteijntje,
waarom komen we dat tegen dan :-)




en dán.....




brengt die schat me naar een veld koolzaad....




en ja, dan ben ik niet meer weg te slaan




Weet je wat zo leuk is,




ze gaat verhuizen :-)
jawel hé,




Komt lekker dichtbij wonen
't lijkt bijna of we gaan latten hé * proest*




Ik vind het heel erg fijn,
wat zeg ik....

Héél héél héél erg fijn:-)

"ik zie lichtjes in je ogen" zing maar mee hé :-)
tot gauw ..

xxx











25 opmerkingen:

  1. Daar bij de Maas.. daar is het goed vertoeven. Wat een feest om met haar daar te zijn Klapper.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vogelmelk.....Ook wel "ster van Betlehem" genoemd.
    Fijn weekend Dien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, wat een prachtfoto's weer
    en wat fijn dat jullie samen zo van de natuur
    genieten. De jongens zullen ook van de Maas
    houden, lekker verkoelend met die warmte.
    Ik wens je een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze zijn er dol op, maar ze kunnen er niet overal in, als denken zij er heel anders over, het moeten wel kleine kiezels zijn waar ze te water gaan

      Verwijderen
  4. Goede morgen lieve Klapper en een even goed, zonnig weekend gewenst.
    Wat een mooie serie foto's kon je maken, en dat allemaal dank zij je vriendinnetje die je de mooiste plekjes van de omgeving liet zien.
    Leuk dat ze dichter bij jou komen wonen, zo zal je nog meer van hun gezelschap kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. reken maar dat we dat doen gerda:-) zijn er gisteren mee begonnen :-) <3

      Verwijderen
  5. Een blog met leuke teksten en fraaie foto's Dien. Met deze temperaturen is het aan de Maas, prima vertoeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en ik vind al die mooie foto's heel erg fijn :-)
    de bloemetjes op zich zijn al zo mooi maar dan dat koolzaadveld, betoverend
    leuk als iemand je mee neemt naar zo iets prachtigs
    hou jezelf en de hondjes koel hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he An, en dat het dan ook nog gezellig is... heerlijk gewoon xxx

      Verwijderen
  7. Mooi Klaproos, een verre vriend kan ook nog een goede buur worden.....
    Prachtige serie en je jongens staan er ook prima op. Geniet lekker verder
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doen we zeker jan, jij ook het hoofd koel houden he

      fijn weekend gewenst

      Verwijderen
  8. Hoi Klaproosje.

    Super is dit.
    Heerlijke genieten van natuur en een fijne vriendschap.
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wou dat ik nu kon verkoeling zoeken aan de Maas

    prachtige foto's en dito tekst

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, wat prachtige foto's en lekker genieten aan de Maas
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende plek daar.
    En ja,wat is koolzaad toch prachtig.
    Zo'n groot geel veld is een lust voor het oog.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou zo'n vriendin wil ik ook wel, gezellig naar het water.
    Heerlijk met deze temperaturen, en dan uitrusten tussen de koolbloemen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige serie en foto's van flora en van je lieve vrienden Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Koolzaad? Echt? Dat is mijn trauma plant, hahahaha je had ooit tijdelijk hier moeten komen wonen in de jaren '80 :P

    Nou goed, wat fijn dat je vriendin dichter bij komt wonen, en ja dit was ook een heel mooi plekje wat je met ons deelt :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dien! Ik ben hartstikke blij dat jullie gaan "latten." Nou ja, een piepklein beetje dan (-:
    Die foto's...van Wolfsmelk! Vogelmelk! Geelwalstro! Jij bent ook een bofmens, hè?
    Wuivende velden vol klaprozen of koolzaad. Ik vind alles even mooi. Het woord onkruid ken ik niet, haha!
    Dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is goed vertoeven aan de Maas, loopafstand van ons huis ;-)
    Fijne week Klapper en tot ....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jullie beleven zalige dagen zo te zien :-)
    Je blogje werkt heel positief aanstekelijk dien !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vinyl en ik zouden het daar vast ook heel fijn vinden.
    Ga direct nog eens naar 't strand met hem.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥