One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-05-2017

29.05. Be Happy








*KLIK*
When the rain came down
Openen in nieuw venster en klein maken




Als ik blijf kijken
zoals ik altijd heb gekeken
blijf ik denken
zoals ik altijd dacht


Als ik blijf denken
zoals ik altijd heb gedacht
blijf ik geloven
zoals ik altijd heb geloofd


Als ik blijf geloven
zoals ik altijd heb geloofd
blijf ik doen
zoals ik altijd heb gedaan


Als ik blijf doen
zoals ik altijd heb gedaan
blijft mij overkomen
wat mij altijd overkomt
www


Heerlijk zon,en heerlijk af en toe weer een bui regen
nu eens huilen, en dan weer lachen

om het leven

samen of alleen
dat heet dan ......"gelukkig zijn"

xxx








23 opmerkingen:

  1. Blijven doen wat je altijd hebt gedaan, is helemaal niet zo slecht Dien, vaak voel je je daar het beste bij.
    De foto van de kindertjes onder de plu, is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAT MOOI DIEN, "JIJ," zoals je was, bent en zult zijn.
    EEN GELUKKIGE MENS! Volhouden zo.

    nog een laat-avond-knuffel en dank voor je fijne reacties,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was hier heerlijk weer vandaag, niet zo heel heet, maar gewoon lekker.
    Geen druppel is er gevallen zoals bij jullie.
    Mooi gedichtje Dien, ben blij dat je happy bent ;-)

    Liefs Petr@
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geluk zit in de kleine dingen
    Vandaag hier droog gisteren wel onweer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, mooie foto van die kindjes
    met hun pluutjes. Hier heeft het om een uur of
    vijf vanochtend wel geonweerd, maar dat was meer
    boven zee, hier heeft het nog geen goede bui gedaan.
    Maar misschien komt dat nog. Gister was het gewoon
    zonnig met wat wind, dus in de tuin was het heerlijk.
    Straks mijn kilometer weer gaan zwemmen,zo begint
    de week weer goed. Ik wens je een fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Klappertje!

    ja,... hehe... vanmorgen is er eindelijk een flinke bui over Haarlem gevallen.
    Alles is lekker opgefrist.
    Dat maakt mij ook happy.
    Maar... ik ben wel heel vaak happy en heel gauw ook.

    Goed gevoel...

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag...
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms hebben we niet eens zoveel nodig om gelukkig te zijn...
    Mooie blogpost weer van jou! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo schattig die twee kindjes
    die bui mag al eens gaan komen
    maar k was happy dat er beetje wind was zo was er zuurstof genoeg voor een kleine wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldig mooie foto en ja het is heel mooi,maar was het maar zo eenvoudig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als en tussen aanhalingstekens..... that's life....
    Prachtige foto van die twee kleuters en hun plu's.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Heerlijke foto van de twee kleuters.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke foto van die kinderen Roos

    maar een paraplu hebben we hier nog niet nodig gehad

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige passende tekst bij deze allerliefste foto

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Dien,leuke foto met de kindjes
    Hou jij de paraplu ook maar paraat.
    die is toch hoop ik stormvast............
    groetjes Christiene,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die foto is geweldig. Gelukkig zijn zit in zoveel dingen.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen Roos, al is er hier weer geen regen gevallen
    het is wel een stuk minder heet. Ik ga dus zo maar weer
    sproeien en daarna richting asiel. Voor de dieren ook fijn
    dat de hitte nu weg is.
    Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig zijn zit in een klein hoekje, en is overal te vinden.

    Regen, ja het heeft geregend, vannacht toen ik sliep, zie ik nu, hahaha

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach kijk ze eens lopen die schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Onder moeders paraplu... Ze kunnen 'm ook gebruiken als parasol (-: Hier is nog geen druppel gevallen.
    Een mooie tekst, Dien, helemaal waar! Soms heb je 200 trekpaarden nodig om je gedachten te kunnen verplaatsen...
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥