One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












17-02-2019

18.02. Liefde gaat door de maag








*KLIK*
For Your Love, Jacob Gurevitsch
Openen in nieuw venster en klein maken




Wij zijn helemaal dizzy van het weekend:-)

heerlijke lange wandelingen gemaakt,
en ontzettend lekker gegeten...
en het toetje..
was een doodzonde waard ( citroentaart)
zelfgemaakt... en superrrrrrrlekker :-)

en jullie???

hebben jullie het fijn gehad
en genoten van het mooie weertje


xxx










20 opmerkingen:

  1. Gisteren moeten werken, maar vandaag dubbel en dwars ingehaald. We zijn in het park, bos, park en overal geweest. Ben daarom lekker toe aan een goede nachtrust. Lailatov


    Love As Always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een goede waarschuwing op de poster. :)
    Het was een prachtig weekend, volop genoten.
    Alles lijkt wel weer vrolijker te zijn. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best wel Dien... lekker in de tuin gewerkt, beetje snoeien en boenen en daarna de bbq aan :-) Hoe leuk is dat.
    Wens je een mooie week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Dientje,

    Klinkt allemaal tof! Lekker samen smikkelen en genieten.
    Ik heb het hele weekend door enorme genoegen van alles wat op Mn pad kwam
    En vooral van de zon.
    Voor het eerst dit jaar voor het huis een bakkie op het bankie gedaan...

    Byebye!
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen Roos, ik heb genoten van het weer en in mijn eentje een fijne wandeling gemaakt.
    Wat een leuke foto dat ene hondenoog dat nog vrolijk zichtbaar is tussen al die schuddende haren.
    Ik wens je een fijne maandag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Dien, ik geniet altijd van buiten zijn ongeacht het weer maar het is momenteel toch wel bijzonder lekker om buiten te zijn. En dat zo vroeg in het jaar. Dat zien we niet al te vaak. En we krijgen nog wat van die dagen geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Heerlijk zo er op uit.
    Ik heb van de eerste zonnestralen in de tuin genoten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahahaha, "dizzy" een leuke foto Dien. Natuurlijk heb ik ook genoten van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goede morgen Klappertje.
    Wat een knap gevonden foto maakte je om dit logje te illustreren waarin je aangeeft helemaal dizzy van het leuke weekend te zijn.
    Blij voor je!
    Voor ons waren het dagen zoals alle andere... maar het weertje was inderdaad heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijk weekend Dien.
    Het moestuintje heeft ook weer de nodige aandacht gehad.
    Fijne boswandeling gemaakt.

    Fijn dat jij dat ook zo genoot.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja een goed en zonnig weekend gehad met héél véél buiten zijn ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verliefd zijn is toch mooi hé, als een ouwe schuur in brand staat :-) - kus kus kus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, een heerlijk weekend, lekker gefietst in het mooie Brabantse land .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb me prima vermaakt in het weekend, en daar ga ik ook vandaag gewoon mee door. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een gewaarschuwd man is er twee waard Roos

    ik had verplichtingen en kon het mooie weer slechts van binnenuit bewonderen

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oud? Oud? Dien, je bent jong van ♥ en geest? Leeftijd is zo betrekkelijk! Laat die cijfers waaien en blijf er lekker met je harige rakkers op uit trekken. Ik geef het toe: ik mopper wel eens als ik Rosa moet uitlaten in de regen maar altijd zie ik buiten in de polder wel wat bijzonders. Of de regen druppelt zo gezellig op mijn doorzichtige paraplu en dan ben ik maar wat blij dat ik die frisse neus gehaald heb. Deze voorjaarsdagen is dubbel en dik genieten. Aai waf joe (-: (-:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ach nee wij mopperen never kakelino, elk weertje is ons weertje :-) een slag in de lalalarondte genieten wij :-)
      lof joe toe honniebie :-)

      Verwijderen
  17. Dat klinkt weer als een topweekend.
    Ik heb mijn verjaardag het hele weekend goed gevierd. Dus ook een beetje dizzy. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och jetske toch, van harte gefeliciteerd, je hebt het stil gehouden op weblog :-)
      verstandig :-)
      dikke verjaardagszoen xxx

      Verwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥