One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












25-02-2019

26.02. Oh Jee







*KLIK*
OneRepublic - Love Runs Out
Openen in nieuw venster en klein maken




Heerlijk inspirerend nummer op de vroege morgen dit

je bent meteen wakker
"klaproos wat zeg je nou"

:-), ja heus echt waar
zo'n gaaf filmpje ook :-)

*50 KLIK*

54 *KLIK*

*60 KLIK*

*62 KLIK*

*64 KLIK*

*65 KLIK*


Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Niemand had het juiste aantal geraden

Het zijn er 76 :-)
veel hé :-)


een paar heren hebben de gevatheidsprijs gewonnen :-)
*DiMario Klik*
*JanK KLIK*

een voetreis naar Rome....
samen uit samen thuis jongens :-)

Dusssssss lieve deelnemers van webbies:-)


Ga ik onder de inzenders iets verloten :-)
jawel hé, omdat jullie zo je best gedaan hebben




Hoeveel vingers steek ik op :-)
wie het goed heeft tadááááá

die wint :-)

"let op......."
Mail het antwoord naar klaprooske@gmail.com

Niet hier openbaar in je reactie zetten hé :-)...


toi toi toi...
xxx




15 opmerkingen:

  1. Gemaild.. ik ga voor prijs twee. Yes... ik heb al gewoon een voetreis he. Naar rome moet ik nog even bekijken. Maar we gaan onderweg. Gelukkig gaan er meerdere wegen naar Rome.

    Love As always
    Di mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je geeft niet snel op een doorzetter. Hans

    Je verzoekje ligt op de Bank voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, zo kunnen we de kralen natellen, voor die vingers kan iedereen een getal tussen de een en tien invullen, dan zit er vast het juiste getal bij. Of bedoel je de vingers achter Toon dan komen we niet verder dan vijf natuurlijk. Ik ga zo weer richting asiel dus nu snel douchen en ontbijten. Ik wens je een fijne dinsdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha Klappertje,

    Je bent wel lekker bezig zeg!
    Dat komt natuurlijk door al die jade-kraaltjes. 75!, geweldig, wat veel...
    Ik vind het een mooie band. Weet dat je m van je zussen hebt gekregen voor je verjaardag.
    Dus er zit ook nog eens zussenkracht in...

    Nou doei!
    Heb het goed vandaag. Het wordt weer een topdag!
    (Ik ga vanmiddag naar rechtbank... zal je laten weten )

    Dikke pakkerd van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel, echt :)

    Ik doe nog een keer mee:)

    Fijne dag
    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zat er iig vlak in de buurt :D je steekt .. vingers op. Maar ik moet weer mailen zie ik. Oei. Als ik het maar niet vergeet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze prijsvraag even gemist. Jammer, ik zag in een oogopslag dat het er 76 waren haha.
    Leuke prijs, een boekje van Toon. Altijd raak en origineel, zijn versjes.

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) nee Petra het boekje blijft bij mij, het gaat erom hoeveel vingers ik opsteek achter het boekje :-)

      Verwijderen
  8. Toch niet alleen maar je middelvinger he? hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het bemoedigend, die tekst dat je sowieso al goed bezig bent als je weer weet op te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een voetreis naar Rome ...
    Tsssss ... je weet toch dat ik MS heb ...?
    Als dat het niveau van de prijzen is, dan zie ik af van verdere deelname. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, raden... jeetje, ik ga het eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh dat zijn veel pareltjes
    Had het boekje nu doorzichtig geweest hé 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat ik hier niet eerder had gekeken, dit had ik misschien ook geraden, slecht dat ik ben in rara spelletjes hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat waren wel heeeeel veel kralen.
    De gevatheid van Jan bestond vast uit twee keer de helft. Ik ken hem langer dan vandaag. ;-)
    Ik ga nog een keer meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥