One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












28-02-2015

01.03. Jouw ogen en mijn ziel








*KLIK*
I Don't Wanna Love Somebody Else - A Great Big World
Openen in nieuw venster en klein maken






Jouw ogen ,
wannneer je me aan kijkt,
voel ik het in mijn hart.
Ik zie dan alleen jou staan,
de wereld wordt zwart.
Ik begin te smelten,
en ik voel me week.
Komt door jou ogen,
en de manier hoe je naar me keek.
Mijn hart begint dan harder te kloppen.
Het gevoel van vlinders in mijn buik,
is te niet stoppen.
Wanneer ik bij je ben,
laat ik me gaan.
Jouw ogen raken mijn ziel aan.

Debbie Broertjes





26 opmerkingen:

  1. Een beetje licht, een beetje hart... doen wonderen! Mooi hoor!
    En dankje Dien, klopt, er blijft altijd iets over. Alleen in de doodstraf geloof ik niet, maar verder...
    Knuffff van over de rivieren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I will prove it every day.

    Love as always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi gedicht, iemand kan je betoveren met zijn ogen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zegt wel iets over verliefd zijn, als je vlinders in je buik voelt...!
    Fijne zondag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moet het maar gezien én gevoelig op de plaat gezet hebben die mooie schaduw van dat hartje op de muur...
    Hopelijk blijft het niet bij een schaduw en kan jij dat hart écht in je armen nemen lieve Klapper!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, mij valt gelijk de foto op, een mooie schildering
    of foto en de schaduw van het hartje dat voor je raam hangt.
    Schaduwen blijven soms lang hangen, maar je hart zal weer
    open gaan al zitten er wat meer krassen op nu.
    Ik wens je een fijne zondag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat zeg je dat mooi Haba....
      op dit moment twijfel ik er erg aan, óf ik überhaupt nog wel ooit iemand zó dichtbij durf te laten komen...
      de krassen zijn iets dieper dan 'n kras...

      Verwijderen
  7. ha, een hartje.
    De Debbie brothers ken ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. maar als de 'prove' er niet is moet je het laten gaan, pas dan kan je hartje genezen
    dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De schaduw die je op de muur van je foto ziet.. Perfecte combinatie met het rijmpje er bij Dien.
    De zon hielp je een handje :)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Klaproosje.

    Mooi gedicht, mooie foto leuk dat schaduw hartje op de muur.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben blij dat je niet aan boer zoekt vrouw hebt meegedaan. Over krassen gesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou moe, dit is geen toeval meer: ik liep daar ook net aan te denken Mus. Die Bertie is me een exemplaar! :-D
    Afijn Klapperdeklappertjes, zonder krassen is geen mens daar moeten we het mee doen! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hoeft het niet vaak met woorden te zeggen inderdaad, daden zeggen genoeg!
    Ik gun het je ook zo, Dien!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ogen al niet kunnen doen, met je ziel......en je hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi, dat schaduwpatroon tegen de muur Roosje!
    Groetjes
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De schaduw van het hart was misschien wel een omen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag hartje van me...
    Dat iemand die zoveel liefde geeft er zo weinig voor terug heeft gekregen...
    Laten we samen op een wonder wachten <3 <3 <3
    Liefs en een knuffel van Kakelino

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een schitterende foto met die schaduw en je vorige nervenfoto`s waren ook al zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moeilijk Klaproos, misschien heelt de tijd ook jouw krassen.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je fotografe oog ziet altijd op nieuw van die zalig grafische juweeltjes.
    Knap !!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥