One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












12-09-2019

13.09. Kleine snaak








*KLIK*
Thinking Out Loud by Ed Sheeran
Openen in nieuw venster en klein maken




Kijk wie daar is:-)
die kleine snaak heeft het ver geschopt
in amper 2 dagen




Vanmiddag kwam ik hem tegen in de viooltjes:-)




foei foei, kleine veelvraat
't is dat je zo klein en mooi bent:-)




maar anders.................




at ik je op :-)




nee hoor, het beestje mag blijven.
dan maar een viooltje minder




Fijn weekend gewenst webbies,
het is een heerlijk nazomertje,
we halen de bbq nog maar eens tevoorschijn denk ik :-)

xxx






25 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch leuk om te zien .Helaas zijn het echt wel veelvraten want ik heb geen Hosta meer over .Ach ja ik lach er maar om . Geniet van het weekend
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahhaa, jij eet echt geen slakken, dat geloof ik nooit.

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thinking Out Loud, slakje zou wel geschrokken zijn van je uitspraak om hem op te eten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha Klappertje,

    wat een mooitje!
    Ik heb er best wel veel in de tuin. Ze houden mijn gras kort...
    Maar als ze erg groot zijn, dan leer ik ze vliegen!
    (dat vinden mijn buren leuk :-)

    Dagdag...
    Heb het goed vandaag!
    Xxx, Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt wel schattig die minislakjes, en door z'n doorzichtigheid neemt het zachtjes de kleur over van z'n maaltijd :-)
    mooie foto's
    fijn weekend Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Werkelijk prachtige foto's, dat is dan genieten hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig zoals het oranje van het viooltje doorschijnt in het slakje.
    Geniet van dit mooie weer, ik ga het ook doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi jouw foto's! Lief klein slakje. :-) Jij ook een prachtig nazomerweekend. Dat wordt genieten met die mooie weersvoorspelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's van dat slakje.
    Voor het weekend beloven ze bbq weer.
    Geniet er alvast van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft het slakje ook een schitterende bloem uitgekozen om over heen te wandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Klaproosje.

    Prachtige foto's heb je gemaakt.
    Zo mooi dit diertje in/op het viooltje.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is er weinig nodig om Superbeelden te maken he !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry, maar van mij krijgen ze altijd vliegles !!
    Maar je foto`s zijn prachtig
    Fijn weekend met de bbq

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's van je kleine vriendje:)

    Heb mooie dagen meis.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. van niets.. maak je een prachtig log Roos

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan niet goed slapen, om 4 uur 's nachts bekijk ik dit bericht en zie prachtige foto's, en mooie Borders in de zijkant van de blog. Kom zeker terug om de rest van de blog te bekijken, nu terug naar bed, moet over een uurtje op!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goede morgen Roos, dat slakje is wel bezig, maar ik geloof niet dat het nu viooltjes eet, ik zie nog geen gaatjes in het viooltje. Misschien ziet het slakje dit als een zonnig huis om in t spelen.
    Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaaaaa, ze zijn zo prachtig mooi, alsof ze van glas zijn, altijd weer zo wonderlijk als ik ze zie... en eigenlijk, zie ik heel veel vlinders, maar slakken weer amper, hmmmmmmmmmm

    Slak - reiniging, loslaten, het belang van voort te blijven gaan, ziet de waarde van het leven op een spoor, maakt gebruikt langzame bewegingen om voordeel mee te doen, ziet de waarde van de kracht van humor, empathie.

    Nou? ;-) Jouw boodschap voor het nu, naast de ree, de ree heb ik voor jou bij mij neer gezet net als voor iedereen ;-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige serie, klappertje!
    Dit is een lekker kleurrijke binnenkomer. Zo te zien is er hier qua sfeer weinig veranderd, dus ik denk dat ik maar weer vast klant word. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende foto's Dientje, vol kleur en zon!
    Geniet van de BBQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende foto's en kleuren Dien, heel mooie serie van deze slak en bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  23. In de macro fotografie kan je best je mannetje staan Dien :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥