One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












03-10-2019

04.10. M'n grote liefde








*KLIK*
Fleedwood Mac - Big Love
Openen in nieuw venster en klein maken




Mn grote liefde
"Gevonden"




Oesterzwammen 😊
En ohhhh ik verheug me als n klein kind op dit eten
Wat zal dat zalig zijn




Mocht ik
Niet meer wakker worden...
Want gewitooitmaarnooitnie
Dan ben ik ieder geval als n gelukkig mens gestorven


( alle gekheid op een stokkie,
nóóit zomaar stoeltjes eten want ze kunnen dodelijk zijn hé )




Walla zou Cas spijkers zeggen die lieve schat,
god hebbe zn ziel

Wat bracht die man het leuk,

Als ik doodga, wil
K bij hem in de buurt zijn


Jongens wat was dit lekker

zingend met n graszode op m'n kop...
want 't maakt allemaal niet meer uit :-)


smullen met hoofdletter

.... vertel je nog aan de bomen...
hoeveel ik van je houdt

xxx



dierendag vandaag......
ehmmm voor ons is het élke dag dierendag
:-)





21 opmerkingen:

  1. Hier is het ook elke dag dierendag met die twee dominerende katten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier is het elke dag Dierendag .Ben dol op paddenstoelen maar wel uit de supermarkt .Dat hapje ziet er wel heel lekker uit !
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is smullen dan Dien.
    Ik probeer elke dag leuk te maken voor onze poes Milly.
    Vandaag toch even naar de dierenwinkel geweest voor haar favoriete tussendoortjes:)
    Ze verdient het die lieverd.

    Maak er morgen een mooie dag van met de lieve viervoeters.

    x Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk ze zijn er weer, leve de herfst.
    Cas spijkers is ook veel te jong heen gegaan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oesterwammen,gevonden in de natuur, wauw! Hier beginnen in het gras in de tuin (gras zeggen wij, maar het is bijna meer ander groen dan gras) paddestoeltjes op te komen. Vaak verschillende ridderzwammen, ook eetbaar, nu nog te Klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hopelijk goede morgen Dien :-)
    t kan je maar smaken
    pootje voor Ace en Damian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen Roos, bij mij is het ook elke dag dierendag, maar Molly krijgt nog wel een extra kattensnoepje denk ik. Straks de boodschappen in huis halen maar nu eerst een kop koffie . Fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er goed uit. En wat een bijzondere en grappige quote bovenaan je post zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er heerlijk uit. Ik houd van paddenstoelen, maar ik koop ze dan wel in de winkel. Ik zou niet durven om ze zelf te plukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha, ja, zelf plukken, ik laat ze wel staan voor mensen als jij ;-) Of kenners. Ik haal ze wel in de winkel, wel heb ik gister verse preitjes uit de tuin van mijn werk mee gekregen. :D Straks maar even wat mee doen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne dierendag vandaag (maar die heb je zo te lezen elke dag).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ...en Fleetwood mac zet ikzelf ook weer even op..Dank voor de tip. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik speel op safe, ik houd het lekker bij champignonnetjes ... ;-)
    Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat wordt voor jou smikkelen en smullen Dien.....smakelijk eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik hou het liever "veilig" Roos

    en bij jou is het elke dag dierendag

    en dat hoort ook zo

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor onze hond is het elke dag dierendag, maar vandaag krijgt hij toch wel iets lekkers.
    Het gerechtje ziet er wel heel lekker uit mmmm
    Groetje Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die stoeltjes zijn die voor jou of de hondjes?
    Wie moest er verwend worden vandaag :-) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik speel liever op safe Roos...

    en bij jou is het alle dagen dierendag

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo lieve Dien,
    dierendag is het inderdaad alle dagen als je om dieren geeft :-)
    Maar jouw bordje eten ziet er ook fantastisch uit, mjammie.....
    Ik geloof je direct als je zegt dat het heerlijk was hahahaha....
    Liefs, Helma
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja Dien: het is elke dag Dierendag! Jij blijft een lefmens dat je wilde paddo's durft te eten. Wat zien ze er prachtig uit. Eigenlijk zou ook iedere dag een Natuurdag moeten zijn, vind je niet?
    Die spreuk van Atticus: fenomenaal!
    Een zoen op elke wang ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥