One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












05-07-2021

06.07. Toffe tocht

 



Cesaria Evora - Sodade



Echt wel,


je krijgt  er dorst  van,

als je  op stap bent...



als je  dan ook  nog  de gevlekte 
orchis  tegenkomt,
wordt je de adem  afgesneden..





wat  zijn  ze mooi  hé....





een  gouden  sprinkhaan :-)

wel waar joh...
zo heet  íe  écht....




zoek maar  op :-)

Chrysochraon dispar




en  dan óók nog  een  mooie  rups,

van de helmkruid vlinder,

ik dacht  nou  nou  nou dienalala.

dát beloofd....




Maar  ik  vind 'm  niet  écht spectaculair,

al ben ik al wél  blij dat  ik  'm  ga  zien  "misschien"


* bukken  rupsie, een  kudde koolmezen on the  hunt... * 

gauw.... achter een  grassprietje,,,


* hap* .....

té  laat  zwieber..


koolmeesjes hebben  honger :-)



Flappie gaat er even  tussenuit,

zwieren  zwaaien,

dobberen...

laaien.

niksen,  frutten , 

kliederen en   weet ik wat...

wandelen, hangen en  niks....


Fijne vakantie  allemaal..

het ga je goed..

kom  goed terug.

à bientôt 

we spreken weer  t.z.t 


kussies


xxx







33 opmerkingen:

  1. Fijne, gezellige en ontspannende tijd toegewenst Dien.
    Je fans vernemen vanzelf weer van je.
    Tot dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die krekel... WOOOW zeg ik dan ! Klasse foto hoor !
    Amuseer je Dien, geniet van je vakantie, wees voorzichtig en blijf gezond.
    Tot ... als je terug bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer natuurlijk mooie foto's dien.
    Het opnemen van kleur en het kleinere leven. Hans

    Ot. Het nummer Indian Summer, ga ik draaien.
    Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
      Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

      Verwijderen
  4. Dit was wel een hele mooi uitzwaaiserie.
    Ga lekker genieten van het zomerreces. Tot gezond weerzien hier. ❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat gewoon op vakantie terwijl ik hier met volle teugen zit te genieten. Hopelijk geniet je nog meer dan nu ....en kom je snel terug.

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jawadde Dien, die sprinkhaan mag er wel zijn, knappe foto's
    wat zag je bijzondere dingen
    k wens je een gouden vakantie vol leuke en bijzondere bezigheden of lekker niets doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n sprinkhaan is net een alien. Maar zo mooi. Veel plezier Dien, ik ga er ook een tijdje tussenuit binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ik heb ook een maand vakantie genomen bij het asiel, gewoon even lekker geen verplichtingen en lekker niksen en die dag doen wat er maar in mijn hoofd opkomt. In augustus ga ik weer elke dinsdag naar de dieren toe maar nu eventjes niet. Mooie foto van die sprinkhaan hoe krijg je het voor elkaar als ik er eentje zie heb ik ten eerste nooit een camera bij de hand en ten tweede als ik het beessie van dichtbij wil bekijken hopst die er onmiddellijk vandoor. Fijne dinsdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha Flappie,

    Jij hebt weer mooie beessies gescoord.
    Die rups... dat strepie wil ik wel op een broek!

    Dus jij gaat even fladderen.
    Lekkerrrr.
    Niksnutten en nutniksen... heerlijk... Geniet er maar lekker van.
    Maar dat hoef ik jou niet te vertellen...

    Kussie terug!
    Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer veel moois gezien . Ik wens je een heel fijne vakantie
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwww....wat weer een prachtige foto's Dien!
    Van de Gouden sprinkhaan, had ik nog nooit gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Potverdikkie, wat heb je toch weer prachtige foto's gemaakt. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Super wat mooi.
    Heel veel plezier.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag lieve Dien het ga je goed.
    Geniet van alles op je pad.

    Ik ga je missen, maar je komt terug.

    XXX Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knappe foto's Klaproosje.
    Geniet van je vakantie en tot weldra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto’s weer! Geniet van je vakantie *zwaai zwaai*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een fantastische foto's en dan die gouden sprinkhaan, een echte keizer. Ook de orchissen zijn wonderlijk mooi met de durppeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer knappe beelden he "klappertje" Véél genot in Je nietsdoentijd wens 'k Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne vakantie Dien en je maakt er vast hele mooie foto’s van, van al dat gelanterfanter. Geniet ervan 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  20. de gouden sprinkhaan, steelt hier de show Roos

    fijne vakantie gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige foto's, Dien! Geweldig. En wat je vakantie betreft : geniet er van! Met volle teugen. Wij zijn er ook bijna mee weg. Yes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goede morgen Roos, ik kom je even een heerlijk weekend toe wensen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Dien, lekker hoor, vakantie is supergoed voor een mens. Het klinkt een klein beetje of je een creatieve doe- vakantie hebt, maar kan me vergissen. Anywayyyyy... is the right way!
    Je foto's zijn zoals altijd geweldig. Al vind ik de orchideeën het mooist. Die diertjes zijn me iets te close :)

    Liefs van hierzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw die sprinkhaan is wel echt supermooi zeg. Maar ook de andere fotografie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gelijk heb je lieve Dien :-))))
    Gewoon ff lekker niksen, luieren, hangen, slingeren, zitten, vallen en opstaan ;-)
    Geniet ervan meis en dit zal je goed doen.

    Je plaatjes zijn weer super. Druppels is waar ik van hou maar een gouden sprinkhaan had
    ik echt nog nooit gezien (wist ook niet dat die bestond!!!!!)
    Toch weer wat bijgeleerd hihi.....

    Ik ga je spreken :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik had deze niet gezien. Wel een hele mooie, deze als afsluiting voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heee Poppeldepeetje, the party's over!
    We gaan weer aan de slag.
    Huphuphup... uit de veren!

    *Knuffel* van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  28. haha Dien is nog steeds in vakantiemodus
    jij gaat voor de volle twee maand, zoals de leerkrachten hier :-)
    groot gelijk natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wel een hele lange vakantie zeg... Al je aanhangers wachten met smart op je Dien.
    Gelijk heb je, gewoon nog ff genieten geblazen.
    Je komt toch wel voor de Kerst terug hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kom hier ook al eens kijken of ik toevallig niks gemist heb... Maar nee hoor, je hebt nog steeds verlof. Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥