je moet met mensen omgaan
die net zoveel van dieren houden als jij:-)
en dat is niet altijd eenvoudig,
daar ben ik wel achtergekomen,
puppies vragen aandacht en tijd,
handenvol tijd,
en zijn erg vermoeiend,
en als je denkt ik heb er de tijd niet voor,
moet je er al niet eens aan beginnen
en mooi laten waar het diertje is,
het is een levend wezen en dient verzorgd te worden
tot aan het einde van zijn leven
ik heb het geluk dat ik de ruimte,
de tijd,
de zin,
en de liefde heb
voor deze zachtaardige liefdevolle wezens,
trouwer komen ze niet:-)
Het is écht heerlijk om te zien hoe Ace en Damian genieten
en hoe die kleine badaap alle kopieert wat Ace doet,
Ace voedt hem eigenlijk op:-)
en ik doe de eindcontrole
en zet af en toe de puntjes op de i.
als de kleine heer denkt dat hij een boodschappentas moet graven.
of zich een wolf waant en een grot wil
een ondernemend diertje kan ik wel zeggen:-)
maar stout....
nee zo wil ik dat niet noemen,
en als hij dan uitgeput in slaap valt,
en lekker ligt te dromen in zijn bench,
dan denk ik ,
Ja Dien, je hebt het goed gedaan,
Dit was het allemaal waard.
Dit nieuwe leven,
verzacht alle pijn.
aai lof joe moor den joe wil evva noow
Dag webbies,
wij gaan het leven onderzoeken vandaag,
en er van smullen,
hoop joe doe toe
xxx