Als je er iets van geleerd hebt

was het geen tijdverspilling

Socrates












Posts tonen met het label Geluksgevoel. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Geluksgevoel. Alle posts tonen

26-02-2020

27.02. Eerste sneeuw









*KLIK*
Los Angeles The Voices - Loop naar het licht
Openen in nieuw venster en klein maken




Wakker worden sneeuw zien, dat is hup hup hup.
en naar het bosssssssssssssss
Meneertje Ace staat altijd graag in beeld, :-)
maar dat willen we nu niet, nee nee nee dat willen we nu niet :-)




Kijk dit was mijn beoogde doel :-)
Wat een heerlijk stilleven
Mensen laten altijd sporen na hé




Niemand hoeft mij ooit te vertellen
dat er géén licht is aan het eind van de tunnel,
Ik weet namelijk dat het er wel is :-)




heerlijk al die moppen sneeuw
alle jonge bomen dragen hoedjes




Het is zo heerlijk stil,
het enige geluid zijn vallende druppels
Van de sneeuw die aan het smelten is




whaaaaaa...
neee...
vandaag willen we geen mensen spreken,
dus we draaien snel het bos in :-)




héle goeie beslissing Dieneke...
kijk haar staan kijken :-)




terwijl haar vriendje zijn bips laat zien
:-)

Of je gelijk hebt man,
Mensen kun je niet allemaal vertrouwen,
maak maar dat je wegkomt




kerstplaatjes :-)




Genieten zo samen hé :-)




Gewoon kunst vind ik:-)
doe het maar eens na




schuimende bomen,
een mooi verschijnsel
regenwater of smeltwater loopt langs de bast van de boom
neemt stoffen mee uit de bast,

waaronder saponinen,
en die gaan schuimen bij aanraking met water
mooi gezicht, zo'n dot schuim




Zie je....

Iemand zei tegen me,je bent zo stellig! :-)
"alsof dat zo verkeerd is" :-)


Voor zolang als ik leef,
geloof ik in m'n eigen weg
Er is iemand die mij vasthoudt
Die precies weet wat ik zeg
En lijkt de weg soms eindeloos
En is het einde niet in zicht
Word dan niet te hopeloos
Maar loop dan altijd naar het licht

Er is toch licht aan het einde van de tunnel :-)

niet dan ?? ja toch ? nou dan :-)


nou jij weer


xxx








12-01-2018

13.01 Wat mij gelukkig maakt









*KLIK*
W. E. Soundtrack- Abel Korzeniowski
Openen in nieuw venster en klein maken




Wat mij zo énorm gelukkig maakt
is een ontmoeting met reeën
En vandaag was het er niet een....

Maar twee,
* hart bonkt in mijn keel*




* zucht*

Wat mooi hé

Vol vertrouwen kijken ze me aan

* brok in mijn keel*

M'n jongens begrijpen de belangrijkheid van dit moment
en liggen naast me op de grond....

Ik voel me compleet gelukkig,
Je mag me "alles vragen" en ik geef het je :-)

xxx