*KLIK*
Maroon 5 - Memories
Openen in nieuw venster en klein maken
Vandaag ging "bijna" mijn ultieme wens in vervulling...
bijna hé :-)
maar ik was té laat
met in stelling brengen van mijn camera..
tedoeme tedoeme tedoeme nog eens an toe ,
twee reeën kopjes boven de dorre varens uit,
dát was mijn wens...
en vandaag zag ik het....
Het staat op mijn netvlies gebrand....
maar de foto....
daar kan ik alleen nog maar verder naar verlangen:-)
mooi was dat joh..
foto: internet
zoiets, en dan twee stuks....
doeme nog :-)
wat jammer dat het niet gelukt is..
heerlijk gezicht,
Samen met mijn jongens en Spur,
waren we vrij en blij vandaag,
Heerlijk droog in het bos :-)
lekker fris, maar niet koud,
wat wil je nog meer,
Mijn mandarijn als kostbaar geschenk in m'n zak...
mmmmm dat peuzelt zo lekker onder het lopen hé :-)
Kom jongens we gaan weer door
Dag m'n paradijselijke bos..
tot snel
xxx
♥










