Als je er iets van geleerd hebt

was het geen tijdverspilling

Socrates












Posts tonen met het label U lisi. Alle posts tonen
Posts tonen met het label U lisi. Alle posts tonen

12-12-2019

13.12. wijze lessen









*KLIK*
Laboratorium Pieśni - U lisi
Openen in nieuw venster en klein maken




Een aanrader
voor iedereen die de wijze lessen van oude honden wil lezen :-)

*Loutje*

Ik ben gebeten door het boekvirus :-)
en wil je graag een stukje voorlezen







Prachtig hé.
Het is zó ontroerend...
er gaat geen hoofdstuk voorbij of mijn zakdoek is nat ..

Maar je kent het spreekwoord :

''Tranen die je huilt drogen op. Tranen die je niet huilt, blijven.''

Wat een ademloos mooi boek


xxx